أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

17-02-2010, 06:43 PM
el-yamny غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 32
تلقى 10 إعجاب على 5 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

لو عايز لاب توب أدخل

أخواني اعضاء المنتدي الكرام اقدم لكم اليوم موقع شركة ezlaptop والذي سوف تحصل من خلاله علي لاب توب حقيقي 100% وذلك عن طريق التسجيل في الموقع والهدية هي

Sony Vaio VGN
Intel 2.2Ghz Duo Core 2 with 4GB RAM, Windows 7 64-bit

عايز أدخل

لكي تحصل على هذا الجهاز انت بحاجة لجمع 195 نقطة
مدة العمل
21 يوم تقريبا

طريقة العمل
فقط تحتاج إلى 195 نقطة على الاقل يمكن الحصول على نقاط بعد التسجيل سوف تجد في صندوق الرسائل في الموقع و كل ما يكون في رسايل جديدة توصلك رسالة على الايميل تقولك انو في رسايل كل رسالة ليھا تيمز (وقت لما يخلص) يظھر لينك تدوس علية تاخد نقطة الانبوكس أبتاعك يحمل 8 رسايل الرسالة إلى تاخد منھا نقطة امسحھا على طول وان شاء الله كلھ ستاخد لآب توب مجانا

و الموقع يعطيك رابط وزعھ علي أصدقائك و انشره في المنتديات العربية و الأجنبية لكي تكسب لكل واحد يسجل عن طريقك 1 نقطة و هذا لتجمع النقاط بسرعة اذا اعتمدت على الرسائل فقط فقد ياخذ منك الامر اسابيعا طوال او حتى اشهرا
ملاحظة
لا تحاول آن تخدع الموقع بالتسجيل من نفس الكمبيوتر اكتر من مرة طريقة
واليكم رابط التسجيل ويرجي التسجيل من خلاله لأنه الرابط بتاعي
لكي نستفيد جميعا
الرابط

التسجيل من هنا

لكيفية التسجيل بالصور

عايز أدخل

عايز أدخل

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
لو عايز تقرأ القرآن أو تسمعه من شيخك المفضل أدخل هنا شروق الامل المنتدى الاسلامي 8 28-03-2016 03:19 AM
عايز اشغل لعبة ميدل على 5 اجهزه مش عارف mohamedsasa العاب كمبيوتر PC Games 10 02-04-2015 03:53 PM
عايز شهادة لجوالك أدخل هنا بسرررررررررررررعة tamer_austen أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات 1 21-08-2009 04:53 AM
للمتزوجين واللى مش متزوجين ( عايز تشوف ابنك بالمستقبل ) أدخل هنا معايا Ahmed-Under صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 24 03-11-2007 09:49 PM
عايز تشوف بيتك من الفضاء من غير متنزل برامج أدخل وشوف mohamed adel sobhy صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 8 14-11-2006 04:47 PM

لو عايز لاب توب أدخل

English