أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > المنتدى العام


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


28-01-2010, 02:42 PM
moseba غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 164154
تاريخ التسجيل: Sep 2008
الإقامة: DamasGate
المشاركات: 5,149
إعجاب: 1,525
تلقى 977 إعجاب على 185 مشاركة
تلقى دعوات الى: 7 موضوع
    #106  
02:42 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرالشام 
شاور نفسك قبل عودةأبو رائد لأن لو كان الجواب خطأ
سوف يمدد جلوسك على الكرسي أسبوعا آخر
هههههههههه

ما يفضل كمان أسبوع
هو هيخاف
ده إخنا مصريين يعنى ما بنخفووووووووووووش
صح الكلام برديك ولا إيه يا بو حميد؟؟؟
ما تقلهم حاجة يا أبو العربى!!!!
أصل أنتوا ما تعرفوش أبو العربى المصرى عمل إيه فى حرب اليونان






28-01-2010, 03:39 PM
Ahmed-Under غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 84905
تاريخ التسجيل: Jun 2007
المشاركات: 19,156
إعجاب: 8,087
تلقى 10,351 إعجاب على 884 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2591 موضوع
    #107  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moseba 
ما يفضل كمان أسبوع
هو هيخاف
ده إخنا مصريين يعنى ما بنخفووووووووووووش
صح الكلام برديك ولا إيه يا بو حميد؟؟؟
ما تقلهم حاجة يا أبو العربى!!!!
أصل أنتوا ما تعرفوش أبو العربى المصرى عمل إيه فى حرب اليونان

ولا يا عربي هاتلى خرطوشة سجاير وتعاله احنا هنام هنا
واللى لية شوق في حاجة يورينا ولا ايه يا ميسو علي حق ياجدع
أقول ايه بس يا ميسو احنا اللى لونا الهواء ماتقول حاجة يا ميسو
ههههههههههههههههههههههههههه قلبت بورسعيدى والله
حرب اليونان فكرتني دى كانت مجزره انا عملت ايدى كدا قتلت عسكرى عملت كدا دمرت دبابة
وياعيني لما سخنت موت كتبية بحلها ذكريات اكلت نص الجيش لوحدى
ياله احنا مابنكلموش عن نفسنا كتير يا ميسو
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه


28-01-2010, 04:23 PM
moseba غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 164154
تاريخ التسجيل: Sep 2008
الإقامة: DamasGate
المشاركات: 5,149
إعجاب: 1,525
تلقى 977 إعجاب على 185 مشاركة
تلقى دعوات الى: 7 موضوع
    #108  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed-Under 

ولا يا عربي هاتلى خرطوشة سجاير وتعاله احنا هنام هنا
واللى لية شوق في حاجة يورينا ولا ايه يا ميسو علي حق ياجدع
أقول ايه بس يا ميسو احنا اللى لونا الهواء ماتقول حاجة يا ميسو
ههههههههههههههههههههههههههه قلبت بورسعيدى والله
حرب اليونان فكرتني دى كانت مجزره انا عملت ايدى كدا قتلت عسكرى عملت كدا دمرت دبابة
وياعيني لما سخنت موت كتبية بحلها ذكريات اكلت نص الجيش لوحدى
ياله احنا مابنكلموش عن نفسنا كتير يا ميسو
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه[/CENTER]
هههههههههههه
:599 8:
نسيت تقولى بتشربها إيه؟؟؟
قصدى الخرطوشة يعنى
بتشجع الصناعة المصرية ولا الأمريكية
يعنى كوكو الضعيف ولا مارلبورو؟؟
أعمل زى المثل اللى بيقول
ما تشربش مارلبورو وتنصر الأمريكان............أشرب حشيش وشجع أفغانستان

28-01-2010, 04:44 PM
Ahmed-Under غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 84905
تاريخ التسجيل: Jun 2007
المشاركات: 19,156
إعجاب: 8,087
تلقى 10,351 إعجاب على 884 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2591 موضوع
    #109  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moseba 
هههههههههههه


نسيت تقولى بتشربها إيه؟؟؟ قصدى الخرطوشة يعنى
بتشجع الصناعة المصرية ولا الأمريكية يعنى كوكو الضعيف ولا مارلبورو؟؟ أعمل زى المثل اللى بيقول
ما تشربش مارلبورو وتنصر الأمريكان............أشرب حشيش وشجع أفغانستان

انت عارف أخوك وطني قديم من الستينات شوف هاتلي 6 فرط
مع اى حاجة من افغنستان لزوم التشجيع بس 333
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه

28-01-2010, 05:15 PM
moseba غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 164154
تاريخ التسجيل: Sep 2008
الإقامة: DamasGate
المشاركات: 5,149
إعجاب: 1,525
تلقى 977 إعجاب على 185 مشاركة
تلقى دعوات الى: 7 موضوع
    #110  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed-Under 

انت عارف أخوك وطني قديم من الستينات شوف هاتلي 6 فرط
مع اى حاجة من افغنستان لزوم التشجيع بس 333
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه
[/CENTER]
ههههههههههههههههه
وبتقولى خرطوشة وفى الأخر تنتهى على فرط
مش مهم الكشك جنبى هجيبلك منه
وحاجة أفغانستان جية فى الطريق الجوى
إستنى لما تعبر الجمارك
أصل أنا هجبهالك طازة علشان تأنتخ على الكرسى
بمزاااااااااج

28-01-2010, 06:10 PM
Ahmed-Under غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 84905
تاريخ التسجيل: Jun 2007
المشاركات: 19,156
إعجاب: 8,087
تلقى 10,351 إعجاب على 884 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2591 موضوع
    #111  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moseba 
ههههههههههههههههه

وبتقولى خرطوشة وفى الأخر تنتهى على فرط
مش مهم الكشك جنبى هجيبلك منه
وحاجة أفغانستان جية فى الطريق الجوى
إستنى لما تعبر الجمارك
أصل أنا هجبهالك طازة علشان تأنتخ على الكرسى
بمزاااااااااج

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه حبيب ألبي يا ميسو

28-01-2010, 09:32 PM
يسعد صباحك غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 23076
تاريخ التسجيل: Jul 2005
المشاركات: 21,626
إعجاب: 7,793
تلقى 3,970 إعجاب على 505 مشاركة
تلقى دعوات الى: 482 موضوع
    #112  
قال واثق الخطوه يمشي ملكا
وواثق من نفسك بعد ها

والله مو بوتركي

قلتلك مستعد أعطيك مهله عشرين سنه ومارح تقدر تجيبه
آل ملكا آل ههههههههههههههههه

مو أم أنس قالت لك شاور نفسك وتريّث بس إنت ماتسمع الكلام


28-01-2010, 09:37 PM
Ahmed-Under غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 84905
تاريخ التسجيل: Jun 2007
المشاركات: 19,156
إعجاب: 8,087
تلقى 10,351 إعجاب على 884 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2591 موضوع
    #113  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يسعد صباحك 
قال واثق الخطوه يمشي ملكا
وواثق من نفسك بعد ها

والله مو بوتركي

قلتلك مستعد أعطيك مهله عشرين سنه ومارح تقدر تجيبه
آل ملكا آل ههههههههههههههههه

مو أم أنس قالت لك شاور نفسك وتريّث بس إنت ماتسمع الكلام
ههههههههههههههههههههههههههههههه مش فاهم يعني هكسب إية
بدون حلفان خلاص مو بوتركي عشرين سنة علي 323,054 فيها الكام
طيب شوف راح أشغل كام مخبر وأقولك والله المستعان
هع هع اه ملكاَ مشيها إمبراطور أو كينج ولا أقولك لورد

28-01-2010, 10:02 PM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #114  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرالشام 
شاور نفسك قبل عودةأبو رائد لأن لو كان الجواب خطأ

سوف يمدد جلوسك على الكرسي أسبوعا آخر

هههههههههه
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يسعد صباحك 
قال واثق الخطوه يمشي ملكا
وواثق من نفسك بعد ها

والله مو بوتركي

قلتلك مستعد أعطيك مهله عشرين سنه ومارح تقدر تجيبه
آل ملكا آل ههههههههههههههههه

مو أم أنس قالت لك شاور نفسك وتريّث بس إنت ماتسمع الكلام
شفت بنفسك ابو رائد انا نصحته
وآل عاملي فيها ابو العربي آل
ههههههههههههههههههههههه


28-01-2010, 10:05 PM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #115  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed-Under 


هع هع اه ملكاَ مشيها إمبراطور أو كينج ولا أقولك لورد
أنا بقول خليها كابتن يا أحمد



28-01-2010, 10:07 PM
يسعد صباحك غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 23076
تاريخ التسجيل: Jul 2005
المشاركات: 21,626
إعجاب: 7,793
تلقى 3,970 إعجاب على 505 مشاركة
تلقى دعوات الى: 482 موضوع
    #116  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرالشام 
شفت بنفسك ابو رائد انا نصحته

وآل عاملي فيها ابو العربي آل
ههههههههههههههههههههههه


اي بعرف أم أنس ,, هو دائما هيك مابيسمع الكلام
بس شو نعمل لازم نصبر عليه ونتحمله

29-01-2010, 12:48 AM
moseba غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 164154
تاريخ التسجيل: Sep 2008
الإقامة: DamasGate
المشاركات: 5,149
إعجاب: 1,525
تلقى 977 إعجاب على 185 مشاركة
تلقى دعوات الى: 7 موضوع
    #117  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرالشام 
شفت بنفسك ابو رائد انا نصحته
وآل عاملي فيها ابو العربي آل
ههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههه
أصل أنت ما تعرفيش أبو العربى عمل إيه فى حرب اليونان

ده حته لسه ولاده فايزين من شوية
مصر كسبت يا شباااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اب
4-0
الحمد لله

شفتوا المصرى لما يركز على حاجة
فأحترسوا من أبو العربى
لأما هيجبلوكم خليفة خلف خلاف الخُط (خُط الصعيد)


29-01-2010, 02:14 AM
Ahmed-Under غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 84905
تاريخ التسجيل: Jun 2007
المشاركات: 19,156
إعجاب: 8,087
تلقى 10,351 إعجاب على 884 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2591 موضوع
    #118  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة يسعد صباحك 
اي بعرف أم أنس ,, هو دائما هيك مابيسمع الكلام
بس شو نعمل لازم نصبر عليه ونتحمله
صح كلامك لازم نصبر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moseba 
ههههههههههههه

أصل أنت ما تعرفيش أبو العربى عمل إيه فى حرب اليونان
ده حته لسه ولاده فايزين من شوية
مصر كسبت يا شباااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اب
4-0
الحمد لله
شفتوا المصرى لما يركز على حاجة
فأحترسوا من أبو العربى
لأما هيجبلوكم خليفة خلف خلاف الخُط (خُط الصعيد)


هع هع هع شوف يا ميسو كفاية تقول بين قوسين ( كفاية حرام ) وتحيا مصر
يا ابو العرب دا حق االى حصل للناس فى السودان ربك بيرد الحق لاهلة
ههههههههههههههههههه قال ون تو ثرى قال هع هع هع هع هع

29-01-2010, 02:17 AM
Ahmed-Under غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 84905
تاريخ التسجيل: Jun 2007
المشاركات: 19,156
إعجاب: 8,087
تلقى 10,351 إعجاب على 884 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2591 موضوع
    #119  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرالشام 
شفت بنفسك ابو رائد انا نصحته

وآل عاملي فيها ابو العربي آل
ههههههههههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرالشام 
أنا بقول خليها كابتن يا أحمد

أحمد بس احسن وانا بحبها لوحدها

 


محبوب البوابة ومبدعنا Ahmed-Under على كرسى الاعتراف ,, حياكم الله ..~

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.