أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

27-09-2009, 08:27 PM
hartdead2007 غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 16
تلقى 72 إعجاب على 17 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

ياريت كله يشوف الموضوع ده مهم جدا لكل مسلم (اللهم م أعز الأسلام وأعز المسلمين)

السلام على من أتبع الهدى (سيدنا محمد رسول الله صلى الله عليه وسلم)
ياريت يشوف الموضوع مسلم (اللهم
أنا مش عارف أبدء منين بس قولت جايز غيري يعرف يتصرف
أنا دلوقتي مسلم والحمد لله وقلبي مليان بالأيمان لكن ممكن واحد ضعيف يصدق الكلام ده
دلوقتي أنا كل م أدخل على الفيسبوك بشوف أعلان من دول واحد يقولك حسين شاف طريق الحق والتاني خليل والله أعلم أيه اللي جاي
أنا مش هاتكلم أدي اللينك وأتفرجوا وشوفوا أزاي صوره الأسلام بتتشوه وصورة المسيحيه بيعملوا فيها أيه
حكايه الفيدو واحد كان مسلم مؤمن بالله وعرف طريق الحق اللي هوا أن أحنا غلط طبعا بعد ماتتفرج على الفيدو قدامك تختار خيار واحد بس نعم قد أقتنعت
بس مفيش كومينات مفيش أي حاجه مفيش أعلان للأسلام كله دضنا بس
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
ده الليك
أسمه معرفة الله
أي حد قبل مايدخل يقول أشهد أن لا الله الا الله ويكون عارف أن الأسلام هوا الحق عشان يشوف اللي بيتقال علينا ولو واحد عنده حل يسيب ردود ولا يعمل أي حاجه

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ياريت الموضوع ده مش فاهمه شعبان نجم برامج 5 22-03-2014 09:32 AM
دعاء اللهم اغفر لجميع موتا المسلمين نبضات الامل المنتدى الاسلامي 0 31-03-2013 02:13 PM
مسلمو بورما يواجهون حرب إبادة (اللهم انصر المسلمين فى كل مكان) abohasham المنتدى العام 12 01-10-2012 03:09 AM
اللهم ارحم امي وارحم موتى المسلمين MAMA578 المنتدى الاسلامي 3 10-08-2011 02:51 AM
اللهم حرم وجه من قرأ هذا الموضوع عن النار السالفة مليون المنتدى الاسلامي 11 04-07-2009 12:38 AM

ياريت كله يشوف الموضوع ده مهم جدا لكل مسلم (اللهم م أعز الأسلام وأعز المسلمين)

English