أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > اعلانات تجارية > مواقع الانترنت > شركات التسويق

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

02-09-2009, 06:26 PM
يحيى محمد علي غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

لعشاق البزنس اعمل معنا في مجال التسويق المباشر

شكلك تعبت من كتر البحث ع النت علي وظيفة!!!
يعني في الآخر هتجيلك وظيفة بكام فيالشهر يعني!!!
الف الفين تلاتة حتي!!!!
ماشي يا سيدي !!!!
طب أنت ناسي انممكن يبقي مديرك رخم وعاوز الحرق زي ما بيقوله!!!!
ناسي أنك لو أتأخرت فيالمواصلات ممكن يتخصملك قد إيه!!!!
ناسي الموظفين التقليدين بيتعبوا أزاي في مصرسواء في الحكومة أو حتي القطاع الخاص !!!
ناسي من الآخر قرف الوظيفيةالتقليدية!!!
يارااااااااااجل حرام عليك تكون لسة قاعد ع النت بدور علي وظيفةوالسلام المهم المرتب يكون معقول وأروح الشغل من 8 لأربعة وربنا يكرمني بقي وأخرالشهر بعد 30يوم شقي وتعب اخد كام ملطوش
ياأما اقعد مش ملاقي وظيفة كويسة واقولفي بطالة !!!
تسمح لي أقولك أن مفيش بطالة في البلد !!!
أه مفيش بطالة فيالبلدكمان مرة وبتحدي كل واحد يشوف الاعلان ده انه يقول في بطالة فيالبلد!!!
المشكلة ان كلنا بندور علي وظيفة واحدة وكلنا عاوزين نكون مديرين منتاني يوم الصبح في شغلنا كلنا بنفكر في أتجاه واحد عشان كده مش لاقينشغل!!!!
طيب تلاقيك بتقول في نفسك دلوقتي ياعم أنت عمال تتكلم عاوز ايه منالآخر...
انا هقولك عاوز إيه أنا انهاردة ومعايا شركتي جايين نحلمشاكلك
جايين نحقق لك طمحاتك واحلامك بتحقيق دخل كويس ومستوي مادي واجتماعيممتاز
جايين نحل البطالة زي ما بيقولوا
تلاقيك بتقول ياسلام انت بتحلم اوانابضحك عليك
بس استني بس اسمعني وهريحك علي الآخر!!!
والله لو جيت معانا هتعرفأن فعلاً احنا بنحل البطالة وخاصة اننا شركة مساهمة مصرية ومن اكبر الشركات في مصروالشرق الاوسط!!!!
طيب شغالين في إيه بقي يا سيدي!!

في مجال التسويقالمباشر
طب أنا معرفهوش
عارف أن في ناس كتير متعرفهوش
المجال ده بيوفرلكفرصة رائعة للعمل من خلال دائرة معارفك وأصدقائك واقاربك او عن طريق النتحتي
وشركة دي ام جي هتديك ارباحك كل عشرين يوم
وهتكون حر نفسك ومفيش مديرعليك ومش محتاج تيجي الشركة غير يوم واحد في الاسبوع
وكمان في منح مجموعها لحد 30000 جنيه
وعربية قيمتها 75 الف جنيه
شكلك بتقول ان انا راجل كداب او نصاب
معاك حق في ناس كتير ع النت نصابة وناس كتير عملة اعلانات فشنك واي كلام بسعاوز اقولك مش كلهم
خليني اقولك حتي لو انت مش مصدق ان انا وشركتي مش نصابين
طيب خليك راجل وتعالي أتاكد بنفسك مش يمكن فعلاً نصابين وأنت اللي تكتشفده
او ممكن يطلع كلامنا بجد ويبقي انت اللي خدت الفرصة بتاعتنامش هكدب عليك بردهدي مش الفرصة الوحيدة لكن الدنيا مليانة فرص بس انت ضامن ان الفرصة تجيلكتاني...
واحب اقولك حاجة مهمة الشركة هتديك مبالغ بالألفات في عشرين يوم
بسمش من اول لحظة خليك ذكي اصبر شوية مع الشركة واتعلم كل الدورات اللي هتديهالكالشركة واشتغل وشوف النتيجة....
وخليك برده ذكي واعرف ان الشركة يوم ما تديلكالحاجات دي كلها اكيد يا باشا لازم تكسب من وراك برده وهتكسب جامد جدا من وراك عشانتبقي مطمن ان كلامنا صح ما هي كل حاجة ليه مقابل...
معلش طولت عليك
لو عاوزتعرف تفاصيل اكتر زور الموقع ده

http://www.nour-azzaman.com

أو اتصل بياعلي
0185216724
أ.يحيى محمد علي
طاقم تسويق شركة DMG
أو راسلني عليالميل
yoyo2006_2008@yahoo.com

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
التسويق بدون استحياء (رائعة من روائع كتب التسويق) لعشاق التسويق طليااني كتب العلوم العامة 8 19-01-2015 09:29 PM
اعمل من المنزل و اربح معنا شهريا1000$ بدون مجهود العيون الغامضه القسم الاعلاني المنوع 0 18-12-2014 12:35 AM
دورات مجانية فى مجال التجارة الاليكترونية و التسويق الاليكترونى emarketing دورات تدريبية وجامعات ومعاهد ومراكز تعليمية والتعليم عن بعد 0 09-02-2011 01:59 PM
برنامج كامل يشرح أهم 10 وظائف فى مجال التسويق الالكترونى emarketing برمجيات وبرامج الكمبيوتر والانترنت والسيديات 0 01-01-2011 01:58 PM
دلونى بالله عليكم كيف اصل الى الرابط المباشر او الغير المباشر لتحميل مصدر اى كتاب من The Beginner صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 4 23-04-2006 01:03 PM

لعشاق البزنس اعمل معنا في مجال التسويق المباشر

English