أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > اسطوانة الويندوز الخاصة > المنتدى العام لتصميم الأسطوانة > المرحلة الرابعة : Multiboot عمل اسطوانه متعددة الانظمه ذاتية الاقلاع

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

23-07-2009, 04:19 PM
بارومه غير متصل
عضو مشارك
إعجاب: 1
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

عايز برنامج norton commander nc بس يكون يدعم العربى

أخوانى وأحبابى

عايز برنامج norton commander يكون

حقيقة أنا أجد عليكم فى نفسى كثيرا وخصوصا الإخوه ميشو وأبو مدى والأخ أحمد أبو شادى لأن هذا ثالث موضوع لى أطلب شيئا ما ولاحد عبرنى مره أسأل عن أنت فيرو سمن الدوس للدمج ولا حد رد ومره أسأل عن دمج تحديثات النود32 بحيث يتم تنصيبها مع اللنسخه ولاحد عبر نى طيب النهارده عايز طلب بسيط يارب تعبرونى بقا
ونسخة mini windows 98 للدمج يارب متزعلونيش المره دى كمان
أحبكم فى الله وجزاكم الله كل خير

عايز برنامج norton commander يكون

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ارجو برنامج تحويل الورد الى pdf يدعم العربى karimwael برامج الكتب والمستندات والبوربوينت PDF Editor & PowrPoint software 12 16-06-2017 06:51 AM
برنامج وينبوكس يدعم العربى للموبايل okal55555 سيرفرات المايكروتك, صفحات هوت سبوت 3 21-03-2016 02:41 AM
انا عايز برنامج بس يكون el_amtyaz مشاكل و حلول وطلبات الأجهزة الذكية 0 11-07-2009 11:48 PM
طلب برنامج يجعل الفلم يمشي بطريقة سريعة مثل ما يكون في بعض المسلسلات drhassan برامج تحرير الفيديو وتحويل الصيغ وبرامج الصوتيات والملتيميديا 1 02-03-2005 01:43 AM
ابي برنامج الببليشار في العربي يكون منفرد يعني مو مع سي دي الاوفيس سوليد سنيك برامج 3 15-05-2004 11:43 AM

English