أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

22-07-2009, 05:06 AM
نجم المحلة غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 13
تلقى 35 إعجاب على 10 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

انا خلاص اجننت رسمى بسبب هذه المشكلة الخطير جدا الرجاء الدخول والمساعدة

يا جماعة انا كل معمل ملف ايزو جديد بالان لايت مدموج به تعاريف الساتا من غير اضافة
اى ابيرانس للنسخة مآجى اجربه مبيرداش يفرمت فى الشاشة الزرقة وبيجيبلى الرسالة
دى :-
Setup was unable to format the Partition
The Disk may be damaged
Make Sure the drive is switched on
and properly conected to your computer
وانا يا جماعة اتجننت من المشكلة اللى مش عاوز تتحل خاالص دى
فيا ريت اجابة سريعة وحاسمة لما يحجث معى
وخلاص اجننت رسمى بسبب المشكلة خلاص اجننت رسمى بسبب المشكلةخلاص اجننت رسمى بسبب المشكلةخلاص اجننت رسمى بسبب المشكلةخلاص اجننت رسمى بسبب المشكلةخلاص اجننت رسمى بسبب المشكلة

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عايز اعمل الوينامب تنصيب صامت بس فى مشكلة ارجو الدخول والمساعدة D A R K المرحلة الثالثة : إضافة البرامج و الدرايفرات وبعض ملفات الميديا أو الخلفيات 10 04-03-2012 07:30 PM
طلب مساعدة في تعريب الويندوز 7 ارجو الدخول والمساعدة مأمون درويش برامج 2 05-05-2010 08:15 AM
هل استطيع عمل قائمة ستارت على شكل بيضوي!!؟ارجوا الدخول والمساعدة نمرالعدوان المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 1 14-04-2010 12:33 AM
مطلوب تعريف طابعة hp f4180 ارجوا الدخول والمساعدة للحاجة الماسة نمرالعدوان تعريفات الكمبيوتر - ديسكتوب ولابتوب Drivers for Desktop & Laptop win & mac 1 19-02-2010 05:09 PM
سؤال عن تكاليف الحج ارجوا من الجميع الدخول والمساعدة خطوة خطوة المنتدى العام 1 10-11-2006 08:45 PM

انا خلاص اجننت رسمى بسبب هذه المشكلة الخطير جدا الرجاء الدخول والمساعدة

English