أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > إدارة الشبكات و حلول ومشاكل الشبكات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

30-06-2009, 02:52 AM
zizomemo غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 1
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

عايز اعمل صفحة على الشبكة واحط عليها ملفات من جهازى

انا موصل نت فى البيت ومعايا ناس تانية على الشبكة
والسؤال : انا عايز اعمل صفحة على الشبكة واحط عليها ملفات من جهازى ( يعنى جهازى يكون سيرفر طول ما هو شغال اللى معايا ممكن ينزلوا اى شيئ من اللى انا حاطه على الصفحة دى ) بحيث اللى يدخل عليها من الناس اللى معايا على الشبكة يقدر ينزل برنامج انا حاطه على الصفحة زى لينك بس بدل ما يكون

www.****.com/nero .exe مثلا يكون 10.0.0.13/nero.exe
زى سيفر محلى للى موجودين معايا على الشبكة والهارد بتاعى يعمل كأنه الموقع اللى بيدونلودز البرنامج اى اى شيئ انا حاطه

هل ممكن انى اعمل كده
رجاء انا محتاج الطريقة جدا

ولكم خالص التحيات واطيب الامانى بالارتقاء الى احسن مستوى ان شاء الله

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
شرح فتح صفحة ويب أو صفحة منتدى بعد التثبيت الصامت بدون ملفات إضافية saaaaaam المرحلة الثالثة : إضافة البرامج و الدرايفرات وبعض ملفات الميديا أو الخلفيات 6 14-09-2014 06:03 PM
ممكن مساعده من الخبراء عايز اعمل سيرفر على جهازى cabo hack صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 2 06-05-2010 05:23 PM
عايز اغير ملفات avi اللى فى copy & bast الى صور عليها طابعى الخاص ما هى الطريقه المناسبه Sir:KlAY أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات 0 10-03-2009 12:13 AM
كنت اعمل على جهازي المحمول وفجأة اذا بالجهاز تتوقف نوافذه بكل انواعها من ملفات word و real نور القمر صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 5 09-02-2009 06:33 PM
كيف اعمل فورمات للويندز اكس بي واحط بداله ويندوز 2000 virus999 صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 4 22-12-2004 10:45 PM

عايز اعمل صفحة على الشبكة واحط عليها ملفات من جهازى