أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

15-06-2009, 07:15 PM
elsayed seleim غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 0
تلقى 2 إعجاب على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

موقع للمركز بتاعي وأحط فيه قاعدة بيانات للعملاء وأرقام تليفوناتهم

يا جماعة يا ريت تساعدون
انا عاوز أعمل موقع للمركز بتاعي وأحط فيه قاعدة بيانات للعملاء وأرقام تليفوناتهم بحيث أني لما أعوز أعرفهم بأي جديد عندي عن طريق الرسائل النصية القصيرة

انا بصمم كويس قوي بالفرونت بيج وخلصت تصميم الموقع بس المشكلة في الزاي أربط قاعدة البيانات بالموقع وكمان عاوز أعرف طريقة ارسال الرسائل عن طريق الموقع بتاعي

مستني مساعدتكم والله الموضوع دا مهم بالنسبالي والمدير طالبه مني

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مساعدة : في انشاء قاعدة بيانات و ربطها على موقع MILANOS إدارة الشبكات و حلول ومشاكل الشبكات 0 18-06-2015 03:50 PM
دليل نواحى + قاعدة بيانات 3000 موقع + ستايل جديد + مميزات اخرى ملكة القمر 515 تطوير المواقع 0 07-05-2009 02:09 PM
كيف يتم تصميم موقع عالمي بلغة php ويحتوي على قاعدة بيانات يسر الدجيلي أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات 2 24-09-2008 12:12 AM
قمت بعمل موقع واريد ان اربط به قاعدة بيانات ب PHP semsem20479 تطوير المواقع 2 15-07-2006 02:32 AM
اريد عمل موقع ويدعم قاعدة بيانات mysql وخدمات اخرى megagame تطوير المواقع 2 22-04-2006 01:05 PM

موقع للمركز بتاعي وأحط فيه قاعدة بيانات للعملاء وأرقام تليفوناتهم

English