أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

09-06-2009, 06:03 PM
rudymaj غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 1
تلقى 16 إعجاب على 12 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع

وداعا رابد شير .....

وداعا رابد .....
قبل كل شئ ارجو ان لا تحذف مشاركتي الا بعد التجربة
فالامر لا يتعلق بالربح من الانترنات و انما الحصول على
حساب مدفوع في الربيدشار
اخوانى اعضاء برامج نت ايه اخباركم مع الرابيد شير انا عارف انكم مش لاقيلنه حل وكل واحد بيحط موضوع بيكون مالوش اثر ومعظم الطرق مابتنفعش علشان كده ايه رايكم رايكم اننا نمتلك بريميم اكونت عليه هتاولى ازاى وانا مش معايا مليم ؟؟؟؟؟؟؟؟ هاولك انك ممكن تحصل على المبلغ المطلوب للتسجيل وتكون انت كده باشا واخر التمام سمعنا كتير عن مواقع الربح من الانترنت ؟؟؟ وعارف ان 99% منهم نصابين وانا جبتلكم الموقع ده وهو ممتاز ولا هتعرض اعلانات ولا هتسيب الجهاز مفتوح ولا اى حاجه من دى كل اللى انت هتعمله انك تسجل فيه free account وهو بيديلك لنكات لمواق وبتكتب تحت كل موقع تعليق يعنى بتاول رايك وكل موقع بتاخذ علية 4 او 6 دولار حسب الموقع نيجى باه لاهم خطوه وهى التسجيل انت اول شىء انك تدخل على الموقع هنا

http://www.*********.com/HomeMain.cfm?RefID=rudolf1982

وبعد كده على الشمال فوق هتلاقى sign up free acount وبعد كده ادخل وسجل واكتب البيانات ولازم تكون صحيحه

وبعد كده بيديك لنكات مواقع وتكتب عنها رايك وبعدما يوصل حسابك ل75 دولار ممكن تطلب تحويل الفلوس لحسابك
وما تخفش ال75 دولار دول تجيبهم فى يومين وانا مجرب
واتمنى اكون افادت
اى استفسار انا فى الخدمه
والله يا جماعة الكلام ده مش كدب وغير اي موضوع والله

حمل الملف وفيه الطريقة مع الصور

http://mediafire.com/files/242632225...share.doc.html

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
رابح رابح باذن الله فلا تدع الفرصه تفوتك .. الـعنـــود بيع وشراء منتجات ومقتنيات وبضائع 0 21-08-2011 02:54 AM
عقب القرعة رابح سعدان يصرح رياضي جزائري رياضة - أندية كرة القدم - بطولات دولية - بطولات عربية 1 11-12-2009 08:01 AM
اليوم وداعا لفصل النت عن المشتركين بالنت كت وداعا لالا للفصل dodofula24 برامج 8 29-08-2009 01:14 AM
تغلب على عداد رابد شير و بالصور ahmad.afef برامج 9 04-04-2009 08:23 PM
هدية العيد وكل عام وأنتم بخير وداعا ياشهر الله وداعا ياشهر الخير 2004 غريب المهجر برامج 20 14-11-2004 12:32 AM

وداعا رابد شير .....

English