أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


16-07-2009, 09:28 PM
عمـر غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 94375
تاريخ التسجيل: Aug 2007
الإقامة: العراق
المشاركات: 770
إعجاب: 153
تلقى 478 إعجاب على 133 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #121  
09:28 PM

انا ارشح .......................























































ارشح قمر الشام


وهي مش محتاجة انتخابات

الشخص المناسب في المكان المناسب

بلا مجاملات


ههههههههه





16-07-2009, 09:38 PM
That's Me غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 100257
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: Egypt . EL Arish
المشاركات: 3,869
إعجاب: 1,141
تلقى 1,450 إعجاب على 195 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #122  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمـر 
انا ارشح .......................























































ارشح قمر الشام


وهي مش محتاجة انتخابات

الشخص المناسب في المكان المناسب

بلا مجاملات


ههههههههه

ولا اي مجاملات خالص نوهائي
" مفيش اخلاص للعصابة "
يا عمر

وبعدين لما انتي تتركي الإشراف
هنحارب مين

مش هنشتغل كده


16-07-2009, 10:55 PM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #123  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة That's Me 
ولا اي مجاملات خالص نوهائي
" مفيش اخلاص للعصابة "
يا عمر

وبعدين لما انتي تتركي الإشراف
هنحارب مين


مش هنشتغل كده

بسيطه وواضحه جدا حتحاربوا بعضكم في الحملات الانتخابيه
وحيكون الشغل على ودنو
هههههههههههههههههههههههههه


16-07-2009, 11:06 PM
moseba غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 164154
تاريخ التسجيل: Sep 2008
الإقامة: DamasGate
المشاركات: 5,149
إعجاب: 1,525
تلقى 977 إعجاب على 185 مشاركة
تلقى دعوات الى: 7 موضوع
    #124  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرالشام 
بسيطه وواضحه جدا حتحاربوا بعضكم في الحملات الانتخابيه
وحيكون الشغل على ودنو
هههههههههههههههههههههههههه
أحترسوا يا شباب النضال كده قمر الشام تريد أن تنشر الفتنة بينكم
فين الشرف في الحرب الحرب النظيفة


17-07-2009, 12:57 PM
MAHMOED غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 153278
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الإقامة: فى كنف الاخوان
المشاركات: 5,019
إعجاب: 1,515
تلقى 2,132 إعجاب على 501 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1744 موضوع
    #125  
ايه مين
ايه الى بيحصل من ورانا
احنا رجاله قوى
احنا هنعمل انقلاب على المنتدى والمشرفين بعيد عن الاخ new star
بلا انتخابات
الى عاوز يبى معنا يضع اسمه لاعداد الخطه
ّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّ!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!


=====================
........................................ ..
................................
...............
....
.

17-07-2009, 03:57 PM
moseba غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 164154
تاريخ التسجيل: Sep 2008
الإقامة: DamasGate
المشاركات: 5,149
إعجاب: 1,525
تلقى 977 إعجاب على 185 مشاركة
تلقى دعوات الى: 7 موضوع
    #126  
طبعا أنا أول واحد يكتب أسمه
أنا بحب العدو القوي الذي يرفض الإستسلام ولو أنسحب هعتبره لم ينسحب
رخامه طبعا وأنتوا نسيتوا إني مصيبه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

17-07-2009, 06:40 PM
That's Me غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 100257
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: Egypt . EL Arish
المشاركات: 3,869
إعجاب: 1,141
تلقى 1,450 إعجاب على 195 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #127  
الله الله الله
يا رجالة
هوه ده الكلام

18-07-2009, 12:14 AM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #128  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة goal601 
ايه مين
ايه الى بيحصل من ورانا
احنا رجاله قوى
احنا هنعمل انقلاب على المنتدى والمشرفين بعيد عن الاخ new star
بلا انتخابات
الى عاوز يبى معنا يضع اسمه لاعداد الخطه
ّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّ!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!

( قمر الشام )مش مشرفه ولكن زيي ما بتقولوا رخامه عايزه اتجسس واسمع الخطه
وهي وضعت اسمي اول وحده
حتعملوا ايه يلا بسرعه عايزه اسمع الخطه
ههههههههههههههه


18-07-2009, 12:24 AM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #129  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moseba 
طبعا أنا أول واحد يكتب أسمه
أنا بحب العدو القوي الذي يرفض الإستسلام ولو أنسحب هعتبره لم ينسحب
رخامه طبعا وأنتوا نسيتوا إني مصيبه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مصيبه بيك انا مش حنسحب بس حبيت انكم تعملوا انتخابات نزيييييييييييييه أوووووووووويييييييييييييي
هههههههههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة That's Me 
الله الله الله
يا رجالة
هوه ده الكلام

وانت ازي بتتكلم كده من يومين بس كنت في الاسر
يظهر انك حابب ترجع الاسر تاني
والمرادي في الانفرادي
أوعى تصدق الشباب دول كانوا معتبرينك من عداد المفقودين
وكمان افتكروا انك خنتهم وانسحبت
وفي حاله انك تبطل تشجعهم حقولك شوقالوا عنك كمان
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههه


18-07-2009, 12:37 AM
That's Me غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 100257
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: Egypt . EL Arish
المشاركات: 3,869
إعجاب: 1,141
تلقى 1,450 إعجاب على 195 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #130  
يا نهار ابيض
الله يكرمك قمر شام

يعني كده

يعني عشان انا غبت كتير لظروف خاصة
وسبت الموضوع
ورجعت
ومقرتش اللي كتبوه افراد عصابتي الغالية

وكنت فاكرهم حبايبي
بس طلعوا مش وائقين فيه

ولهذا
فأني اعلن

ترشيحي قائد للعصابة

وانتظر منهم الترشيح
تكفيراً منهم عن خطئهم في حقي

وايضاً كي نثبت لقمر الشام
اننا لا نفتن
حتي وان توهتم فيي الانسحاب
أو اي شيء آخر

ولن اقرأ ما كتبتوه

والخطة بعد الانتخابات
ولمن اراد ان يترشح أمامي فليتفضل
اريدها انتخابات نظيفة

ولنوحد أصواتنا بدلاً من ان تتشتت ،،،

18-07-2009, 04:12 PM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #131  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة That's Me 
يا نهار ابيض
الله يكرمك قمر شام



يعني كده



يعني عشان انا غبت كتير لظروف خاصة
وسبت الموضوع
ورجعت
ومقرتش اللي كتبوه افراد عصابتي الغالية

وكنت فاكرهم حبايبي
بس طلعوا مش وائقين فيه

ولهذا


فأني اعلن
:applau dit:

ترشيحي قائد للعصابة

وانتظر منهم الترشيح
تكفيراً منهم عن خطئهم في حقي



وايضاً كي نثبت لقمر الشام

ههههههههههههههههههههههههههههه


اننا لا نفتن
حتي وان توهتم فيي الانسحاب
أو اي شيء آخر

ولن اقرأ ما كتبتوه

والخطة بعد الانتخابات
ولمن اراد ان يترشح أمامي فليتفضل
اريدها انتخابات نظيفة

ولنوحد أصواتنا بدلاً من ان تتشتت ،،،

أصوات ميييييين
وحدو أصواتكم ولشوف شو رح يطلع منكم
قال انتخابات نظيفه قال
طيب يا سيدي أنا سارى أيي حرب انتخابيه سوف تدور بينكم

شباب لا تصدقو ذاست مي




ده حيعملكم البحر طحينه وبعد ان يتسلم القياده شوفوا شو رح يطلع منو


ههههههههههههههههههههه ها ها ها

19-07-2009, 01:26 AM
That's Me غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 100257
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: Egypt . EL Arish
المشاركات: 3,869
إعجاب: 1,141
تلقى 1,450 إعجاب على 195 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #132  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرالشام 

أصوات ميييييين
وحدو أصواتكم ولشوف شو رح يطلع منكم
قال انتخابات نظيفه قال
طيب يا سيدي أنا سارى أيي حرب انتخابيه سوف تدور بينكم

شباب لا تصدقو ذاست مي




ده حيعملكم البحر طحينه وبعد ان يتسلم القياده شوفوا شو رح يطلع منو


ههههههههههههههههههههه ها ها ها

بس اطلعي منها انتي وهيا تسلم


وبعدين لازم بردوا يكون عندك ثقة في عدوك

وبعدين عصابتي مش عايزين مني غير النضال في الحرب

وانا موجود 24 ساعة في اليوم
وهعمل شغل علي ودونوا

والتجربة خير دليل

وعلي رأي المثل

ان جالك الطوفان سدوا واستريح



عصابتي الغالية

ها هي قمر الشام تحاول ان تنفذ مكيدتها وان تقلل من ثقتكم في



ولكن اوعدكم بالنصر اولاً ان شاء الله
وان تتمتعوا معي بالآتي ::::________


بالنسبة للمرتبات عال



ههههههههههه ولا مليم موجود طبعاً

وبالنسبة للسلاح
فدول ابسط حاجه عندنا







ومش عايزين الناس اللي بيقضوها مجرد





قمر الشام
عندنا من الاطباء والممرضات كثيرون

ولكن يمكنك الانضمام لنا
نحتاج لمن يضمد جروح الجنود في المعركة نفسها
هههههههههههههههههه

ولا تخافي
ستتمتعين معنا بحصانة شعبية

ومش بعيد خط أسود جميل


19-07-2009, 01:32 AM
That's Me غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 100257
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: Egypt . EL Arish
المشاركات: 3,869
إعجاب: 1,141
تلقى 1,450 إعجاب على 195 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #133  



علي فكرة
أنتي مش ملاحظة أن في صابع ناقص

ههههههههههههههههههههه

احنا هنحارب آكلي لحوم البشر ولا ايه ،،،

19-07-2009, 11:24 AM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #134  
ملاحظه ذكيه ولكن بدك تسال حبيب قلبك المطبعجي فهو صاحب الصوره وأنا استلفتها منه كما العاده دائما
أما من جهة الحرب والانضمام اليكم
فلااااااااااااااااااااااااااااا
أنتم من إخترتم الحرب
خليها حرب ولح شوف النصر لمن في النهايه
ودلوقت شايفه بأنه
(ماحدش رد عليك يظهر انو اقتراحك بشأن الترشيح للقياده ما عجبهومش)

ها ها ها
كلها فتره قصيره وستبدأ الحرب بينكم (الحرب الانتخابيه طبعا) ونسيت حاجه
من الواضح انك مفتكر انك لح تغريهم بدول يمكن من اجلهم سيرفضوك
وأنا أدرى بهم منك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه

20-07-2009, 09:13 PM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #135  
مش قلتلك يا خويه سيرفضوك
ويييييييييييييين الشباب ها ها ها

 


مين تحب ندخله السجن اكتر

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.