أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


30-05-2009, 08:05 PM
عمَار يا شام غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 248391
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الإقامة: syria
المشاركات: 851
إعجاب: 221
تلقى 257 إعجاب على 65 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #1  

الزراعة باليابان....!!!


الزراعة باليابان....!!!


شوفوا الزراعه باليابان


خيال في خيال



^_^






http://pic2.damasgate.com/files3395/...ibdxa2fd81.jpg






الزراعة باليابان....!!!











الزراعة باليابان....!!!















الزراعة باليابان....!!!














الزراعة باليابان....!!!






















الزراعة باليابان....!!!







الزراعة باليابان....!!!







الزراعة باليابان....!!!


شيء خيالي يفوق الوصف


سلامي لكم ودمتم بخير







المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الجسر الدائري المعلق باليابان شروق الامل صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 1 05-04-2013 02:16 PM
حتى الاحجار مش سيبنها حديقة الأحجــار باليابان أشرف بيبو صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 6 14-12-2010 12:43 AM
عندما تستخدم لوحة المفاتيح فى الزراعة !! :: أشرف بيبو صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 7 09-12-2010 01:16 AM
السجون باليابان....!!!!! عمَار يا شام صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 12 08-06-2009 05:34 PM
هبوط الأسوأ لمبيعات السيارات باليابان منذ 34 عاما alosm المنتدى العام 1 08-01-2009 01:04 PM
30-05-2009, 08:31 PM
bodobasha غير متصل
عضو مميز
رقم العضوية: 222590
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الإقامة: alexandria
المشاركات: 200
إعجاب: 102
تلقى 5 إعجاب على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #2  
ده فن والله مش زراعه
صور جميله جدا اختى العزيزه
وشكرا
ملحوظه: ارجو وضع الصور عبر الضغط على ادراج صوره ثم وضع الرابط لكى تظهر الصوره مباشرة
وشكرا


30-05-2009, 10:52 PM
امير المشاعر غير متصل
عضو مشارك
رقم العضوية: 275389
تاريخ التسجيل: May 2009
المشاركات: 35
إعجاب: 1
تلقى 11 إعجاب على 6 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #3  
والله هذي المزارع اللي تفتح النفس


31-05-2009, 12:37 AM
MEDO1 غير متصل
عضو فعال
رقم العضوية: 262906
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المشاركات: 82
إعجاب: 0
تلقى 12 إعجاب على 7 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #4  
دا فن مش اى حد يقدر يزرع كدا على رأى المثل. . . . .
((كل حاجه ليها ناسها))
تحياتى:MEDO1


31-05-2009, 01:30 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,238
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #5  


شغل ياباني صحيح

تبارك الله ما شاء الله

بس إيه حكاية اليابان معاكي ؟


خالص تحياتي


08-06-2009, 04:39 AM
عمَار يا شام غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 248391
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الإقامة: syria
المشاركات: 851
إعجاب: 221
تلقى 257 إعجاب على 65 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #6  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bodobasha 
ده فن والله مش زراعه
صور جميله جدا اختى العزيزه
وشكرا
ملحوظه: ارجو وضع الصور عبر الضغط على ادراج صوره ثم وضع الرابط لكى تظهر الصوره مباشرة
وشكرا

شكرا على الملحوظة.....الله يجزيك الخير

وأتمنى ينتقل هذا الفن لبلادنا


سلامي لكم ودمتم بخير

08-06-2009, 04:41 AM
عمَار يا شام غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 248391
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الإقامة: syria
المشاركات: 851
إعجاب: 221
تلقى 257 إعجاب على 65 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #7  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امير المشاعر 
والله هذي المزارع اللي تفتح النفس

والله مرورك هو اللي يفتح النفس

سلامي لكم ودمتم بخير


08-06-2009, 04:44 AM
عمَار يا شام غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 248391
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الإقامة: syria
المشاركات: 851
إعجاب: 221
تلقى 257 إعجاب على 65 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #8  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MEDO1 
دا فن مش اى حد يقدر يزرع كدا على رأى المثل. . . . .
((كل حاجه ليها ناسها))
تحياتى:MEDO1

فعلا مش أي حد يقدر يزرع كده

الله يجعلنا من ناسها


سلامي لك ودمت بخير



08-06-2009, 04:46 AM
عمَار يا شام غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 248391
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الإقامة: syria
المشاركات: 851
إعجاب: 221
تلقى 257 إعجاب على 65 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #9  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المطبعجى 
شغل ياباني صحيح

تبارك الله ما شاء الله

بس إيه حكاية اليابان معاكي ؟


خالص تحياتي[/CENTER]
أهلاً بك

مش عارفة ليش ...؟؟؟

بس أهي جت كده...!!


سلامييييييي لك ودمت بألف خير

08-06-2009, 05:43 AM
moseba غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 164154
تاريخ التسجيل: Sep 2008
الإقامة: DamasGate
المشاركات: 5,149
إعجاب: 1,525
تلقى 977 إعجاب على 185 مشاركة
تلقى دعوات الى: 7 موضوع
    #10  
ايه الشغل اليابانى الجامد ده
وقلى ايه حكايتك مع اليابان أنت فيك عرق يابانى ولا أيه
هههههه


08-06-2009, 05:49 AM
عمَار يا شام غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 248391
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الإقامة: syria
المشاركات: 851
إعجاب: 221
تلقى 257 إعجاب على 65 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #11  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moseba 
ايه الشغل اليابانى الجامد ده
وقلى ايه حكايتك مع اليابان أنت فيك عرق يابانى ولا أيه
هههههه

لا ياباني ولا صيني عربية 100%
وعندي شجرة عائلة لجدي قحطان
بس حبيت أعمل حركة,,,أحرك الجو
هههههه

 


الزراعة باليابان....!!!

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.