أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

17-04-2009, 07:28 AM
sa_e7sas غير متصل
عضو مشارك
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

انتهيت من النسخة وجدت انا ملف ال games اللى بينزل فى البروجرام

انتهيت النسخة وجدت games اللىانتهيت النسخة وجدت games اللى
نسختى انا قربت من اضافتها للمنتدى الجميل بوابة داماس بس عندى سؤال واتمنى الرد والاجابة عليه ضرووووورى جدا عندما انتهيت من النسخة وجدت انا ملف ال games اللى بينزل فى البروجرام مش موجود خالص وانا ومش عارف اعمل ايه جربت كل شى واضفته فى ملف $$ وبرضه مش عاوز ينزل يارب الاقى اجابة من الاساتذه الافاضل

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
انتهيت من عمل النسخة الخاصة Mr_Stavro Unattended Windows Seven , Eight And Vista ويندوز 7 -8 و ويندوز فيستا 7 30-10-2010 12:07 AM
لوسمحتم إزاى أخلى الخلفية اللى أنا عايزها هى الخليفة اللى تظهر مع بداية النسخة .... katkot123 المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 1 30-05-2009 10:03 PM
انتهيت من النسخة وما باقي الا أحرقها على CD amhs المنتدى العام لتصميم الأسطوانة 8 27-03-2009 04:36 AM
انتهيت من نسختى ولكن وجدت بها خطئين الاول في اللغة والسيدي لا يعمل اتوبلاي elking151 المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 0 27-09-2008 12:39 AM
المساعدة بعد ان انتهيت من النسخة elking151 المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 6 19-09-2008 03:00 AM

انتهيت من النسخة وجدت انا ملف ال games اللى بينزل فى البروجرام

English