أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > اسطوانة الويندوز الخاصة > المنتدى العام لتصميم الأسطوانة > المرحلة الثالثة : إضافة البرامج و الدرايفرات وبعض ملفات الميديا أو الخلفيات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

09-04-2009, 03:10 AM
ahmedshop غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

سؤال عن صورة فى الويبى

سؤال عن صورة فى الويبى ورحمه الله وبركاته
انا قرأت موضوع عند دورة الويبى وفهمت بس لى الاسف بعد ماحملت البرنامج انا مش عارف الصورة ده اخليها تظهر عندى ازاى عشان اعمل ترتيب للبرامج اللى عندى وده الصورة للتوضيح
سؤال عن صورة فى الويبى
وأخر سؤال
انا عملت البرامج تنصيب صامت وليها كراك وريجستير تنصيب صامت
يعنى انا عندى برامج ليها سيريال انا عملت ليها تنصيب صامت للبرنامج ولسيريال وبقوا ملف واحد هل لما أدمجهم فى الويبى اعمل الريجستير معاهم ولا لا طالما انا عملتهم فى ملف واحد
أخيرأ
لو انا استخدمت المتغير
%cdrom%
او %systemdrive%
او systemroot%%
وقمت بتنصيب النسخه من على الهارد هل برنامج الويبى يشتغل ولالا

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سؤال بخصوص صورة جواز السفر mano3 مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 39 17-10-2015 09:31 PM
سؤال عن عن الفوتوشب صورة مرفقة محمد جرامنة خلفيات فوتوشوب - فريمات وزخارف للفوتوشوب GFX 1 04-03-2009 10:39 PM
سئال مرفق صورة petagorth_84 المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 5 21-01-2009 10:05 PM
سؤال عن كيفية أستخراج صورة من فلم دي في دي ؟؟؟!!! backspace برامج تحرير الفيديو وتحويل الصيغ وبرامج الصوتيات والملتيميديا 1 16-04-2005 03:39 AM
سؤال فى نسخ صورة الدى فى دى ابن مسعود صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 0 02-03-2004 03:15 AM

سؤال عن صورة فى الويبى

English