أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


12-04-2009, 05:05 PM
abcman غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 13021
تاريخ التسجيل: Aug 2004
الإقامة: Saudi Arabia, Jiddah
المشاركات: 7,508
إعجاب: 1,708
تلقى 1,706 إعجاب على 352 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
    #31  
05:05 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Usama baZ 
ههههه
فاتتني المشاركة
يالا خيرها في غيرها
ههههههههههههه ولا يهمك الجايات أكثر من الرايحات على رأي المثل وبعدي يعني انتوا قليلين ما انتوا بسم الله ماشاء الله الموجود يسد

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rom_mayo 
الفكرة حلوة وبفكر اطبقها فى المنتدى عندى
بس انا متأكدة ان الاعضاء اكيدوا هيكسبونا لان عددهم كبير
يلا ربنا يوفقنى
ربنا يوفقك ولو هتعملها عندك ما تغلطش غلطتي اعمل مشاركة المدير العام بـ 3 نقط والإدارة بـ 2 نقطة وأعضاء الشرف بنقطة





12-04-2009, 05:08 PM
abcman غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 13021
تاريخ التسجيل: Aug 2004
الإقامة: Saudi Arabia, Jiddah
المشاركات: 7,508
إعجاب: 1,708
تلقى 1,706 إعجاب على 352 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
    #32  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido45 
على فكرة يا محمود حرام عليك عشان أنا و مانوور الى جايبين تقريبا 90 % من النقط و بخستنا حقنا
بس المهم أننا فزنا عليكو رغم القوانين الظالمة (أنا فرحان فيكو فرح )
ليه بس يا ميدو هو انا بخستكم حقكم إزاي ده انا حاططكم في أول الموضوع من أهم أسباب الهزيمة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido45 
الأعضاء : المشرفين

:
:
كده طيب

ليه يا ميدو كده يا ميدو

بكرة تندم يا جمييييييييييييييييييييل

وبعدين الصور دي من موضوع المدير العام بتستعملها ليه روح شوفلك صور من مواضيع الاعضاء حلفاءك

مرورك الطريف أسعدني يا محمد ولا أحمد أظن محمد

13-04-2009, 12:59 AM
mido45 غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 46100
تاريخ التسجيل: Jun 2006
الإقامة: Damasgate
المشاركات: 2,798
إعجاب: 1,658
تلقى 441 إعجاب على 80 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
    #33  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abcman 
ليه بس يا ميدو هو انا بخستكم حقكم إزاي ده انا حاططكم في أول الموضوع من أهم أسباب الهزيمة



كده طيب

ليه يا ميدو كده يا ميدو

بكرة تندم يا جمييييييييييييييييييييل

وبعدين الصور دي من موضوع المدير العام بتستعملها ليه روح شوفلك صور من مواضيع الاعضاء حلفاءك

مرورك الطريف أسعدني يا محمد ولا أحمد أظن محمد
أسمى أحمد جمال
بعدين الصور مش من موضوع المدير العام الصور من موقع أجنبى المدير العام طرحه مش صنعه


13-04-2009, 02:28 AM
abcman غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 13021
تاريخ التسجيل: Aug 2004
الإقامة: Saudi Arabia, Jiddah
المشاركات: 7,508
إعجاب: 1,708
تلقى 1,706 إعجاب على 352 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
    #34  
مش بأوقلك انت عنيف

13-04-2009, 02:39 AM
لورنس العرب غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 58653
تاريخ التسجيل: Nov 2006
الإقامة: أرض الكنانة
المشاركات: 1,270
إعجاب: 387
تلقى 1,290 إعجاب على 125 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #35  
فى الحقيقة اللعبة دى كانت حلوة قوى قوى
وكانت نقصانى يا اخواننا
ولكن للأسف ظروف العمل هى اللى منعتنى فنرة طويلة
من الدخول للبوابة
وده من سوء حظى
للأمام دائما
مشرفينا
وأعضائنا
وبالتوفيق انشاء الله


تمنى ما شئـت لـكـن اتخـــــذ سـببـاً
أكتب ما شئـت لـكن لا تستفز أحــــداُ
إقـــرأ ما شئـت لكن لا تنسى النقد أبداُ
إنتقـد كما شئـت لكـن لا تطعـن أحـداُ

13-04-2009, 05:05 PM
That's Me غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 100257
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: Egypt . EL Arish
المشاركات: 3,869
إعجاب: 1,141
تلقى 1,450 إعجاب على 195 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #36  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido45 
على فكرة يا محمود حرام عليك عشان أنا و مانوور الى جايبين تقريبا 90 % من النقط و بخستنا حقنا
بس المهم أننا فزنا عليكو رغم القوانين الظالمة (أنا فرحان فيكو فرح )
اوعي تنسي اني كنت السنيد

زي ابو تريكة يعني
انا اللي بباصي وانت تحط الجون وممكن اركن في الـ 18 لو عايز

اهم حاجه الفوز ومتنساش مجهود الفريق
هههههههههههههههههههه


13-04-2009, 05:10 PM
That's Me غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 100257
تاريخ التسجيل: Sep 2007
الإقامة: Egypt . EL Arish
المشاركات: 3,869
إعجاب: 1,141
تلقى 1,450 إعجاب على 195 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #37  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abcman 
طيب ماحدش هيغلب غيرنا المرة الجاية إن شاء الله

والعفو أخي الحبيب كنا مفتقدينك في اللعبة دي

ولأننا حياديين موعد الدورة القادمة هتعرفه لما تلاقينا فوزنا لانها هتكون سرية وهيقتصر المشاركة فيها علينا لغاية لما نوصل 100 / 0 وبعدين نظهر لكم المسابقة فجأة
ويا حودا يا غالي
دا اللي كنت عايز ااقولك عليه يا راجل يا طيب
خليك حقاني زي ما انت
واوعي تقول دا لعب وبتاع
انا واثق فيك
والحيادية دي حلوة اوي
وربنا يستر ،،،

14-04-2009, 12:32 AM
bodobasha غير متصل
عضو مميز
رقم العضوية: 222590
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الإقامة: alexandria
المشاركات: 200
إعجاب: 102
تلقى 5 إعجاب على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #38  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abcman 
طيب ماحدش هيغلب غيرنا المرة الجاية إن شاء الله

والعفو أخي الحبيب كنا مفتقدينك في اللعبة دي

ولأننا حياديين موعد الدورة القادمة هتعرفه لما تلاقينا فوزنا لانها هتكون سرية وهيقتصر المشاركة فيها علينا لغاية لما نوصل 100 / 0 وبعدين نظهر لكم المسابقة فجأة
الله يخليك اخى محمود
بس انا مراقب من بعيد برضه وشايف كل حاجه
مش هتعرفو تلعبو من ورايا
وان شاء الله هنغلب تانى
وشكرا


14-04-2009, 08:32 AM
Big Shark غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 87990
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 1,003
إعجاب: 128
تلقى 266 إعجاب على 66 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #39  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bodobasha 
الله يخليك اخى محمود
بس انا مراقب من بعيد برضه وشايف كل حاجه
مش هتعرفو تلعبو من ورايا
وان شاء الله هنغلب تانى
وشكرا
اهلا وسهلا بيك بيننا وان شاء الله تلعب معنا
تحياتي



:: متغيب للصيانة ::
(:)
:love:
(:)


16-04-2009, 06:43 PM
bodobasha غير متصل
عضو مميز
رقم العضوية: 222590
تاريخ التسجيل: Feb 2009
الإقامة: alexandria
المشاركات: 200
إعجاب: 102
تلقى 5 إعجاب على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #40  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Big Shark 
اهلا وسهلا بيك بيننا وان شاء الله تلعب معنا
تحياتي
الله يخليك اخى بيج شارك
وان شاء الله انت تلعب معانا وتبطل ميول الاشراف

16-04-2009, 09:34 PM
Big Shark غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 87990
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 1,003
إعجاب: 128
تلقى 266 إعجاب على 66 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #41  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bodobasha 
الله يخليك اخى بيج شارك
وان شاء الله انت تلعب معانا وتبطل ميول الاشراف
ههههههه ان شاء بصير خير وقت اللعب

18-04-2009, 12:55 PM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #42  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abcman 
والآن عاوز كل واحد يعلق على الموضوع يجيب أظرف الردود اللي شافها في الموضوع ويضعها بجانب تعليقه ورأيه في اللعبة

:appl audit:


اللعبه حلوه قوي وبعتبار تعليقي عجب الاعضاء وبعتباري ربحت في فزوره المطبعجي
وبعتباري وزيرة العلاقات العامه في المنتدى وبعتباري بتكلم معاكم مصري فأنا أطالب وانتبه لاطالب
دخولك لموضوع لمن تهدي فوزك عند وصولك للرقم 10
وتلبي نداء الجماهير(باعتباري وصلت للرقم عشره)!!!!؟؟؟؟


 


ملخص احداث موقعة "موضوع اللعبة بين المشرفين والأعضاء" نكسة أبريل 2009

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.