أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


07-04-2009, 12:46 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,238
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #1  

رجالة ملهاش أمان ....... والسبب من الستات


صورتان أعجبت بهما
فقمت بالربط بينهما
لأجل إدخال البسمة على وجوهكم الكريمة
على منتدانا الكريم داماس رجالة ملهاش أمان ....... والسبب
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس



رجالة ملهاش أمان ....... والسبب

داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس


رجالة ملهاش أمان ....... والسبب

داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
خالص تحياتي





المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
تجميعة ملفات ريجيسترى ملهاش حل للويندوز DR.NERO المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 18 02-10-2017 06:47 PM
حب الشباب (اسبابه - بعض الطرق المساعدة للتخلص من حب الشباب) وردة البستان الطب البشري - العلاج بالأدوية و الأعشاب الطبية 0 10-03-2013 09:32 AM
رخامة مفيش زيها !!!! dina4567 صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 7 22-03-2012 05:54 PM
مشكلة اللغة عندى ملهاش حل وليد رشدى برامج 1 01-07-2009 11:54 PM
هو فى رجالة أصلا؟! Galileo صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 6 10-09-2008 06:01 AM
07-04-2009, 03:13 AM
khaled helal غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 58049
تاريخ التسجيل: Nov 2006
الإقامة: alex
المشاركات: 9,201
إعجاب: 5,168
تلقى 3,124 إعجاب على 529 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1856 موضوع
    #3  
هههههههههه جميل جدا اخى المطبعجى ,, الحمد لله مفيش ستات كتير هنا




لا تحـــــــزن على دمعـــــــة سقطـــــت من عينـــــك

فقـــــد ســقــــــط معهــــــا ...

شخـــــص لا يسـتحـــــــــقـك







07-04-2009, 03:15 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,238
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #4  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mahmoud Omar 
هههههههههههه

تسلم يا غالي و ستات ملهاش امان

تحياتي
سلمت وغنمت عزيزي الغالي
وإذا كان رأيك فيهم كده

إخلع منهم واجري




أسعدني مرورك الكريم
خالص تحياتي

07-04-2009, 03:20 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,238
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #5  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled helal 
هههههههههه جميل جدا اخى المطبعجى ,, الحمد لله مفيش ستات كتير هنا
مرورك الأجمل يا بطل
والستات دلوقتي نايمين في العسل
هنشوف الصبح هيعملوا إيه ؟



خالص التحية

07-04-2009, 09:29 AM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #6  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المطبعجى 
صورتان أعجبت بهما
فقمت بالربط بينهما
لأجل إدخال البسمة على وجوهكم الكريمة
على منتدانا الكريم داماس
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس




داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس



داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
خالص تحياتي


ماهي باينه من اولها
دخلك كتر من الصوردول عشان تنكشفو على حقيقتكم يا رجاله
وبعدين مش حتستغنوش لانو كما يقول المثل
بلانا بلا وفينا بلا التوقيع احد اعضاء العنصر النسائي المعارض((للنساء))


07-04-2009, 09:33 AM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #7  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled helal 
هههههههههه جميل جدا اخى المطبعجى ,, الحمد لله مفيش ستات كتير هنا


صحيح مافيش ستات كتير هنا ولكن كل ست بمنتدى داماس بمية راجل من بره المنتدى
تقدر تقول لأ

07-04-2009, 10:36 AM
New star غير متصل
مدير عام ومؤسس بوابة داماس
رقم العضوية: 1
تاريخ التسجيل: Mar 2003
الإقامة: SYRIA
المشاركات: 26,997
إعجاب: 4,666
تلقى 6,818 إعجاب على 856 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1779 موضوع
    #8  



07-04-2009, 11:44 AM
abcman غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 13021
تاريخ التسجيل: Aug 2004
الإقامة: Saudi Arabia, Jiddah
المشاركات: 7,508
إعجاب: 1,708
تلقى 1,706 إعجاب على 352 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
    #9  
ظريييييييييييييييييييييييفة جداً يا مطبعجي والله

وحلوة داماس بالحبر السري ده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرالشام 
صحيح مافيش ستات كتير هنا ولكن كل ست بمنتدى داماس بمية راجل من بره المنتدى
تقدر تقول لأ
طبعًا ما حد يقدر يقول لا


07-04-2009, 05:25 PM
Big Shark غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 87990
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 1,003
إعجاب: 128
تلقى 266 إعجاب على 66 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #10  
سلمت يمناك ايها المطبعجي وبالنسبة للاعتراض انا معترض
اي نعم ما بعرف على شو بس معترض
ومع تحياتي



:: متغيب للصيانة ::
(:)
:love:
(:)


07-04-2009, 05:55 PM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #11  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Big Shark 
سلمت يمناك ايها المطبعجي وبالنسبة للاعتراض انا معترض
اي نعم ما بعرف على شو بس معترض
ومن غير تحياتي


اعترض على كيفك
باين الايموشات لح تشتغل

07-04-2009, 06:39 PM
Big Shark غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 87990
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 1,003
إعجاب: 128
تلقى 266 إعجاب على 66 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #12  
لم افهم شيء والحمد لالله بس لي اعتراض انا بلمشاركة ما وضعت وجوه
انا بدي رد اعتبار باكلة مرتبة
سلام

07-04-2009, 09:02 PM
عمَار يا شام غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 248391
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الإقامة: syria
المشاركات: 851
إعجاب: 221
تلقى 257 إعجاب على 65 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #13  
لا لا لا لا لا
مش معقول الكلام اللي انكتب يكون من أشخاص مثقفين مثلكن أكيد في غلط
حاليا أنا ( وجميع الستات ) ننتظر من( الأعضاء والمشرفين )رد اعتبار
وتراجع سريع عن جميع ما سبق
تحياتي لقمر وبسسسسسسسسسسس


07-04-2009, 09:09 PM
khaled helal غير متصل
عضوية الشرف
رقم العضوية: 58049
تاريخ التسجيل: Nov 2006
الإقامة: alex
المشاركات: 9,201
إعجاب: 5,168
تلقى 3,124 إعجاب على 529 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1856 موضوع
    #14  
هههههههههههه الخوف من المظاهرات

07-04-2009, 09:19 PM
Big Shark غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 87990
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 1,003
إعجاب: 128
تلقى 266 إعجاب على 66 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #15  
الهيئة في تحزب للنساء طيب بالعربي الصريح بلطو البحر لن نفعل اي شيء لا اعذار ولا من هالكلام
بس الله يستر وان لم اتواجد غدا ادعو لي بالرحمة
تحياتي

 


رجالة ملهاش أمان ....... والسبب من الستات

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.