أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده



العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


08-04-2009, 02:25 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,240
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #16  
02:25 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرالشام 
ماهي باينه من اولها
دخلك كتر من الصوردول عشان تنكشفو على حقيقتكم يا رجاله
وبعدين مش حتستغنوش لانو كما يقول المثل
بلانا بلا وفينا بلا التوقيع احد اعضاء العنصر النسائي المعارض((للنساء))
ونعم النساء أنتي اختنا الكريمة
أتعارضين النساء
وفعلاً عندك حق الست لما تبقى جدعة ومخلصة ووفية
تبقى بمئة رجل
في عندنا في مصر مثل ظريف بيقووووووول :
" اعدة الراجل بميت ست ......... ، واذا جت الست ........ طز في الراجل "
طبعاً المثل مجازي وانا طبعاً مش معاه
لأن اعده الرجل تسوى عندي كتير أوي
وبرضة اعدة الست أمي تسوى الدنيا كلها
خالص تحياتي





08-04-2009, 02:33 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,240
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #17  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة New star 
شكراً لمروركم الكريم




خالص تحياتي

08-04-2009, 02:38 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,240
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #18  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abcman 
ظريييييييييييييييييييييييفة جداً يا مطبعجي والله

وحلوة داماس بالحبر السري ده
بارك الله فيك حبيبي محمود

وشوف الستات زمان كانوا عاملين إيه



طبعاً مبقاشي الكلام ده
خالص التحية

08-04-2009, 02:44 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,240
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #19  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Big Shark 
سلمت يمناك ايها المطبعجي وبالنسبة للاعتراض انا معترض
اي نعم ما بعرف على شو بس معترض
ومن غير تحياتي
الله يسلمك أيها القرش
" كان فيه هنا صورة لواحد مش عاجب أخوتي قمر الشام والقرش الكبير "
وعلشان خاطرهم شلتها

يا معترض
بس لازم نقول
خالص تحياتي

08-04-2009, 02:51 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,240
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #20  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمَار يا شام 
لا لا لا لا لا
مش معقول الكلام اللي انكتب يكون من أشخاص مثقفين مثلكن أكيد في غلط
حاليا أنا ( وجميع الستات ) ننتظر من( الأعضاء والمشرفين )رد اعتبار
وتراجع سريع عن جميع ما سبق
تحياتي لقمر وبسسسسسسسسسسس
طيب أنا إيه غلطتي
مفيش تحية لي



على العموم أختنا قمر تحيتها من تحيتي
وخالص التحية لك ولكل الدماسيين ولكل أهل الشام الكرام
واقرأي الرد الخاص بالأخت قمر الشام
فيه رد اعتبار لكل النساء

08-04-2009, 03:04 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,240
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #21  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة khaled helal 
هههههههههههه الخوف من المظاهرات
أيوه يا خالد باشا
مبلاش سيرة المظاهرات دي
أحسن 6 أبريل يدوب لسه فايت
ويا خوفي يجي حد يلمنا
على المظاهرة الدماسية الظريفة دي



ده واحد داماسي راجع من مظاهرة
خالص تحياتي

08-04-2009, 03:15 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,240
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #22  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Big Shark 
الهيئة في تحزب للنساء طيب بالعربي الصريح بلطو البحر لن نفعل اي شيء لا اعذار ولا من هالكلام
بس الله يستر وان لم اتواجد غدا ادعو لي بالرحمة
تحياتي للشباب بسسسسسسسسس
ربنا يسترها معاك يا قرش يا كبير
وتحياتك للشباب من الجنسين .......... مش كده ولا إيه ؟



خالص التحية

08-04-2009, 01:19 PM
Big Shark غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 87990
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 1,003
إعجاب: 128
تلقى 266 إعجاب على 66 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #23  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المطبعجى 
ربنا يسترها معاك يا قرش يا كبير
وتحياتك للشباب من الجنسين .......... مش كده ولا إيه ؟



خالص التحية
والله ياحبيبي طلعوا النسوان بعفوا بالطوش وصاحبك ما شاف النور لو لاحظت لي من البارحة المسا لحد الان في التعذيب
سلام



:: متغيب للصيانة ::
(:)
:love:
(:)


09-04-2009, 11:30 AM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #24  
الى الاخ المطبعجي انا الان اعترض على الصوره التي وضعتها للذي يسمونه عادل امام
وذلك لاني لا احبه لنقده لدعاة الاسلام كما نقضه لحماس


09-04-2009, 04:05 PM
Big Shark غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 87990
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 1,003
إعجاب: 128
تلقى 266 إعجاب على 66 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #25  
صحيح والله وله ايضا اقوال كفرية


09-04-2009, 05:47 PM
قمرالشام غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 206891
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 7,011
إعجاب: 1,299
تلقى 3,511 إعجاب على 936 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
    #26  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Big Shark 
صحيح والله وله ايضا اقوال كفرية



لذلك نتمنى انا والاخ big shark ان تبدلها بليز: 333:

09-04-2009, 05:58 PM
Big Shark غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 87990
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 1,003
إعجاب: 128
تلقى 266 إعجاب على 66 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #27  
اي نعم يا قمر وممكن نستبدله بـ


10-04-2009, 03:55 AM
عمَار يا شام غير متصل
عضو ذهبي
رقم العضوية: 248391
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الإقامة: syria
المشاركات: 851
إعجاب: 221
تلقى 257 إعجاب على 65 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #28  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة المطبعجى 
طيب أنا إيه غلطتي
مفيش تحية لي



على العموم أختنا قمر تحيتها من تحيتي
وخالص التحية لك ولكل الدماسيين ولكل أهل الشام الكرام
واقرأي الرد الخاص بالأخت قمر الشام
فيه رد اعتبار لكل النساء
عفوا...........................تحياتي للجميع حتى لو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كعادة المرأة مثل أعلى في التسامح
على فكرة أنا وجهت لك تحية وشكر خاص في موضوع يوميات مدير عام


10-04-2009, 04:29 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,240
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #29  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قمرالشام 
لذلك نتمنى انا والاخ big shark ان تبدلها بليز: 333:
رغباتكم أوامر أخوتي الكرام
والصورة في الأصل تم وضعها للتعبير عن الإعتراض
لأنها من أقواله الشهيرة " أنا معترض "
بس إذا كانت هتزعل حد يبقى ملهاش لازمة
حلو كده
وخالص التحية

10-04-2009, 04:32 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,240
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #30  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Big Shark 
اي نعم يا قمر وممكن نستبدله بـ
عندنا في مصر بنسميه كوز دره
بالشامي ليه اسم تاني ولا إيه ؟
والكوز الغلبان ده ميعرفش يعترض ده يتآكل بالهنا والشفا
وطالما أنت معترض شوف يا سيدي من عندك صورة تعبر عن
الإعتراض
خالص التحية

 


رجالة ملهاش أمان ....... والسبب من الستات

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.