استغفر الله العظيم
العودة   منتديات داماس > اسطوانة الويندوز الخاصة > المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة

06-04-2009, 03:33 PM
khaledhere غير متصل
عضو فعال
دُعي الى: 0 موضوع
المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة

عايز أغير شكل الساعه ده ممكن أعرف ازاى

السلام عليكم ورحمه الله بركاته
لقد كتبت استفسار لاسف فى المرة السابقه ولكن لم يرد ليه احد
وهو على الرابط التالى

استفسار من الاخ الكريم niro
انا عملت كل الخطوات عشان اغير شكل الساعه ده ولكن لم تتغير أبدأ بل بيكون اللون ابيض اكنى ما عملتش اى تعديل ليها وده صورة للتوضيح
الساعه
وقمتب بالتعديل على الملف timedate.cpl وقمت بعمل new resources وقمت بوضع صورة بامتداد bmp ولكن الصورة لم تتغير بل يكون لونها ابيض بعد عمل التعديلات
اتكرم الحل من حيث عملت كل ما أعرفه

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عايز أغير المهنة من غير جواب شطب من نقابة المحامين AHMED GHEDAN مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 4 31-10-2012 11:23 AM
لغير الأبلودرز لو عايز تحافظ على الترافيك بتاعك نسر الظلام برامج 6 25-01-2010 04:03 AM
ممكن أعرف أزاى أغير كلمة administrator tmhskull المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 3 20-09-2008 07:29 PM
ازاى أغير الأسم اللي جنب الساعه Elcommander المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 0 22-09-2007 06:36 PM
عايز أعرف كيف أحدث XP al-ghuainem برامج 2 29-03-2004 08:03 PM