أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده


العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير


مواضيع مميزة  


آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة


05-04-2009, 06:36 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,238
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #1  

شوية ناس ............. وكلابهم !


شوية ناس ............. وكلابهم
أخوتي وأحبائي الكرام
أحباب منتدى داماس الغاليين
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
الموضوع طريف وأرجو أن ينال إعجاب كل الناس الدماسيين
الحلوين شوية ناس ............. وكلابهم
ببساطة ..................
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس

شوية ناس ............. وكلابهمتعالوا نتفرج على الصور من غير كتر كلام شوية ناس ............. وكلابهم

شوية ناس ............. وكلابهم
شوية ناس ............. وكلابهم
شوية ناس ............. وكلابهم
*
داماس داماس داماس داماس* داماس داماس داماس داماس
*
شوية ناس ............. وكلابهم
شوية ناس ............. وكلابهم
شوية ناس ............. وكلابهم

*
داماس داماس داماس داماس* داماس داماس داماس داماس
*
شوية ناس ............. وكلابهم
شوية ناس ............. وكلابهم
شوية ناس ............. وكلابهم


شوية ناس ............. وكلابهم شوية ناس ............. وكلابهم

شوية ناس ............. وكلابهم
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
شوية ناس ............. وكلابهم

شوية ناس ............. وكلابهم شوية ناس ............. وكلابهم

شوية ناس ............. وكلابهم
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
شوية ناس ............. وكلابهم

شوية ناس ............. وكلابهم شوية ناس ............. وكلابهم

شوية ناس ............. وكلابهم
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
شوية ناس ............. وكلابهم

شوية ناس ............. وكلابهم شوية ناس ............. وكلابهم

شوية ناس ............. وكلابهم
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
شوية ناس ............. وكلابهم

شوية ناس ............. وكلابهم شوية ناس ............. وكلابهم

شوية ناس ............. وكلابهم
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
شوية ناس ............. وكلابهم

شوية ناس ............. وكلابهم شوية ناس ............. وكلابهم
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
شوية ناس ............. وكلابهم
غريبة !!!!!!!
مش عارف رأيكم إيه شوية ناس ............. وكلابهم
مسا التماسي لكل دماسي قاعد على الكراسي
ويارب ما يكون ناسي
أخوه المطبعجي الداماسي
خالص تحياتي
وإلى الأخت الكريمة قمر الشام انا والحمد لله لقيت حل زي ما قلتلك





المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
شوية ناس ............. وكلابهم ! المطبعجى أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات 4 06-04-2009 12:08 AM
بالأمس سويت أسكان للجهاز ( وجهازي أيسر محمول ) سويت له إسكان فايروس لأنه كان مليان وسويت إسكان بالكا ابواحمدالغالى صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 1 25-01-2009 04:56 PM
لغز صعب شوية القمر صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 12 28-07-2008 12:50 PM
اختبار...اعرفي نفسك .. هل انتي زوجة رائعة؟ ..ام زوجة بشعة...؟ sara المنتدى العام 2 14-01-2007 11:27 PM
شوية عبط عازف وتر صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 7 09-11-2006 04:20 PM
05-04-2009, 10:59 PM
Big Shark غير متصل
عضو ماسـي
رقم العضوية: 87990
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 1,003
إعجاب: 128
تلقى 266 إعجاب على 66 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #2  
الظاهر انك مكرر الموضوع صور رائعة شكرا حبيبي
تحياتي



:: متغيب للصيانة ::
(:)
:love:
(:)


06-04-2009, 12:11 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,238
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #3  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Big Shark 
الظاهر انك مكرر الموضوع صور رائعة شكرا حبيبي
تحياتي
هذا غير مقصود يا معلم ( وهتلاقي الشرح في النسخة الثانية من الموضوع )
وشكراً على المرور الكريم
خالص التحية

06-04-2009, 04:53 PM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,238
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #4  
لو الموضوع قديم وحد شاف الصور قبل كده
يدخل ويقولي وانا مش هزعل
بس أبقى عارف

06-04-2009, 06:12 PM
manoor غير متصل
عضو مميز
رقم العضوية: 173140
تاريخ التسجيل: Oct 2008
المشاركات: 358
إعجاب: 294
تلقى 31 إعجاب على 7 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
    #5  
راوعة يا بشمهندس والموضوع جديد انا اول مرة اشوف الصور دى

وبالصور دى كده المثل الى بيقول(الطيور على اشكالها تقع)بقى(الكلاب على اشكالها تقع)


ولرب نازلة يضيق بها الفتــــى ذرعا وعند الله منها المخرج
ضاقت فلما استحكمت حلقاتها فرجت وكان يظنها لا تفــرج
سهرت أعين ونامت عــيون فى شؤون تكون او لا تكون
فدع الهم ما استطعت فحمــــلانك الهمـــوم جنـــــــون
ان ربا كفاك ما كان بالأمــــس سيكفيك فى غد ما يكون
دع المقادير تجرى ف أعنتها ولا تنامن الا خـــالى البال
ما بين غمضــة وانتباهتــها يغير الله من حال الى حال

07-04-2009, 12:23 AM
المطبعجى غير متصل
الوسـام الماسـي
رقم العضوية: 205092
تاريخ التسجيل: Jan 2009
الإقامة: مصر
المشاركات: 6,238
إعجاب: 2,257
تلقى 2,254 إعجاب على 350 مشاركة
تلقى دعوات الى: 148 موضوع
    #6  
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة manoor 
راوعة يا بشمهندس والموضوع جديد انا اول مرة اشوف الصور دى

وبالصور دى كده المثل الى بيقول(الطيور على اشكالها تقع)بقى(الكلاب على اشكالها تقع)
أشكرك اختنا الكريمة
طمأنت قلبي



خالص التحية

 


شوية ناس ............. وكلابهم !

English

Powered by vBulletin® Version
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
The owner and operator of the site is not responsible for the availability of, or any content provided.
Topics that are written in the site reflect the opinion of the author.
جميع ما يُطرح من مواضيع ومشاركات تعبر عن رأي كاتبها ولا تعبر عن رأي مالك الموقع أو الإدارة بأي حال من الأحوال.