أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > الفيديو والمونتاج > برامج تحرير الفيديو وتحويل الصيغ وبرامج الصوتيات والملتيميديا

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

28-01-2009, 12:54 PM
ee_memo غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

الله يوفق اللي يساعدني ( طلب بسيط ) والله لا ادعي له لدي ملفات AVI اريد عملها فيديو ديفيدي

يساعدني والله ملفات عملها
صباح الخير جميعآ

الطلب الاول : انا عندي كمبيوتر وااريد اعرف كمبيوتري فيه ناسخ سي دي او ديفيدي او شنو اللي فيه

الطلب الثاني : انا عندي افلام على الكمبيوتر بصيغة dvd واريد انسخها على سي دي او ديفيدي عشان اتفرجها بالبيت لان الدفيدي اللي عندي بالبيت يشغل سي دي وديفيدي ( dvd )

الطلب الثالث : ياليت واحد يعلمني بالطريقة بالتفصيل واكون شاكر لكم وماهي البرامج اللي استخدمها بسرعه ساعدوني الله يوفقكم

انتظر ردودكم

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
محتاج لكم طلب كراك محول الصوتيات 7 مع شرح التثبيت (( الله يوفق اللي يساعدني )) مدرسه هم وغم برامج تحرير الفيديو وتحويل الصيغ وبرامج الصوتيات والملتيميديا 3 08-03-2010 01:20 PM
لانضمام إلى كوكبة النجوم في هذا المنتدى داعيا الله عزوجل أن يوفق الجميع محمد السامر المنتدى العام 7 13-09-2009 09:10 PM
لدي فلم بصيغة mpeg اريد نسخة على ديفيدي و مشاهدته على ديفيدي بلاير ؟ eng.hamada برامج تحرير الفيديو وتحويل الصيغ وبرامج الصوتيات والملتيميديا 3 06-08-2009 03:52 AM
كيف أحول فيديو سيدي إلى فيديو ديفيدي ؟؟ سرنديب برامج تحرير الفيديو وتحويل الصيغ وبرامج الصوتيات والملتيميديا 1 17-12-2007 03:29 PM
كيف أعمل فيديو ديفيدي من ملفات فيديو عادية ؟ سرنديب برامج تحرير الفيديو وتحويل الصيغ وبرامج الصوتيات والملتيميديا 4 08-06-2007 05:48 AM

28-01-2009, 03:55 PM
محمد سند غير متصل
عضو مشارك
إعجاب: 0
تلقى 11 إعجاب على 3 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
انا ممكن اساعدك بس من غير صور اوك
كل الي هتحتاجه لنسخ اسطونات DVDناسخ DVDوبرنامج النيرو يفضل الاصدار9 واكيد كمبيوتر
المهم اشرح لك شرح بسيط للنسخ
علشان تعرف عند CD/rwاوDvd/rwهتلاقي مكتوب علي باب السي دي علي كيسه الكمبيوتر او تفتحMy computer وتشوف مكتوب سي دي ولا دي في دي
بعد كدا هتحمل برنامج النيرو وتسطبهSetup
وهتفتحه من سطح المكتب اسمه Nero start smart
وتنتظر لما البرنامج يحمل ويفتح
فوق خالص في نافذه البرنامج هتختار تبويب Rip and burn
بعد كدا هتختارburn video disc
بعد كدا هيحمل نافذه جديده فيها 3 اختيارات لنسخ الفيديو اما Vcd&Svcd&Dvd
تختار اخر واحده الثالثه المختصه بنسخ الدي في دي
DVD video files
وياريت اكون ساعدتك

28-01-2009, 11:42 PM
New star غير متصل
مدير عام ومؤسس بوابة داماس
إعجاب: 4,665
تلقى 6,817 إعجاب على 856 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1636 موضوع
شرح تحويل ملف فيديو الى DVD بأبسط وأسرع برنامج WinAVI Video Converter ...

الله يوفق اللي يساعدني ( طلب بسيط ) والله لا ادعي له لدي ملفات AVI اريد عملها فيديو ديفيدي