أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

25-01-2009, 04:01 PM
bassam_khalil20 غير متصل
موقوف
إعجاب: 0
تلقى 10 إعجاب على 6 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

إستووووووا.. إعتدلوووا.. إستقيموا يرحمكم الله

إستووووووا.. إعتدلوووا.. إستقيموا يرحمكم اللهتابع معي هذه القصة وهي شبه واقعيةوإن لم تقع كاملة فجزأ منها واقع معنا.. والله المستعان.

استغفر الله العظيم إستووا.. إعتدلوا.. إستقيموا يرحمكم اللهالله أكبرالله أكبرأحمد ركز بأه في الصلاة وبلاش تسرح طيب خلاص إمممم.. هو الراجل اللي جنبي ده صوابع رجليه عاملة كده ليه؟صباعه الكبير ده كبير أويآه بمناسبة الصوابع هي صوابع زينب دي اللي هيا إيه؟بيتهيألي دي اللي عاملة زي الزلابية زلابية؟؟ زلابية إيه بس وبتاع إيهالله أكبرأحمد ركز ياأحمد طيب ماأنا مركز أهوه مركز إيه طيب إنت قريت سورة إيه؟أنا قريت سورة المسد شفت بأه أنا مركز إزاي؟لألأ دي كانت سورة الفيل سمع الله لمن حمده ربنا ولك الحمدأنا جعت بس مش عارف أفطر إيه النهاردة؟آه المطعم الجديد اللي كانوا بيتكلموا عنه إمبارح بيقولوا عليه أكله حلوبس هو في شارع إيه؟لما أخلّص الصلاة أتصل بالتليفون أعرف العنوان الله أكبرهيا الساعة كام دلوقتي؟زمانها أربعة وخمسةعلى فكرة هيا الساعة التانية الجلد كنت حطيتها فين؟آه.. يا إما في الدرج يا إما في الدولابدولاب ايه بس ياأحمد ركز ياأحمد إنت بتصلي، أستغفر اللهالله اكبرأهوه أنا مركز أهوه إنظر لمكان السجود وركز في الأيات اللي بيقولها الإمام الله أكبرالشيطان ده أعوذ بالله بيخلي الواحد يسرح مش هو الشيطان بيتسلسل في رمضان يعني بيتسلسل تلاتين يوم أيوه بس هو رمضان ده تسعة وعشرين ولا تلاتين؟هو إبتدى إمتى؟تعالى نحسبها كده هو كان يوم السبت في السعودية وفي مصر الأحد غريبة أوي الحكاية؟طيب لو واحد على الحدود ورجل بره ورجل جوه يصوم ولاما يصومش؟أحمد.. شفت أهوه إنت رجعت تسرح تاني الله أكبرهو إحنا في الركعة الكام؟يعني هانقوم ولا هانقرأ التشهد؟لا دي التانية طيب أقولك إتأخر شوية وشوف الي جنبك هايقوم يقف ولا يقعد يقرأ التشهدالله أكبرأيوه دي الركعة التانية شفت بأه عشان سعادتك عمال تسرح لأ خلاص أعوذ بالله من الشيطان الرجيم الله أكبرالسجادة دي مريحة ولونها حلوه يا سجادة ولا موكيت لاموكيت بنسيج السجادآه على فكرة إبقى إفتكر تكنس السجادة اللي في البيت بالمكنسة بس لازم أنضف كيس المكنسة عشان بقالي مده مانضفتوش الله أكبرالراجل اللي جنبي ده رجليه بتزق في رجلي طيب أحرك رجلي شويةالله ده بيلزقها فيا تاني أستغفر اللهالله أكبرفيه صوت موبايل الناس دي ليه مش بتقفل الموبايل ساعة الصلاة مش عارفين ان ممكن ده يخلي الواحد مايركزش في الصلاة مع إن فيه يافطة محطوطة على الباب مكتوب عليها إغلق الجوال من فضلك وعليها صورة موبايل عليه علامة إكس بس هو الموبايل ده كان نوعه إيه ؟ بيتهيألي سيمنس هيا إيه الرنة دي ؟ آه أنا عايز أبقى أغير الرنة فاكر الموضوع اللي كتبته عن رنات الموبايلالله أكبرالراجل اللي جنبي ده عمال يتحرك كتيرأستغفر الله مافيش خشوع خالص أنا أهوه مش باتحرك إستووووووا.. إعتدلوووا.. إستقيموا يرحمكم الله إستووووووا.. إعتدلوووا.. إستقيموا يرحمكم الله إيه هيا الصلاة خلصت ؟إستووووووا.. إعتدلوووا.. إستقيموا يرحمكم الله إستووووووا.. إعتدلوووا.. إستقيموا يرحمكم الله أستغفر الله العظيم يارب مايكون حد فينا زي احمد دة اللهم تقبل منا وتب علينا وارحمنا انك أنتالتواب الرحيم

منقوووووووووووول

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
استشارة من فضلكم يرحمكم الله هاى نت مُسْتَشارُكَ القّانُونيْ 2 23-03-2014 07:10 PM
ارجعوها لاهلها يرحمكم الله karams المنتدى العام 0 24-01-2009 12:54 PM
إستووا.. إعتدلوا.. إستقيموا يرحمكم الله.. الله اكــــــــبر طالب دعاء المنتدى الاسلامي 3 18-03-2007 09:15 AM
يا خبراء برامج الدي في دي أجيبونا الله يرحمكم بروفيشنال برامج تحرير الفيديو وتحويل الصيغ وبرامج الصوتيات والملتيميديا 2 14-07-2006 12:45 AM
ساعدوني يرحمكم الله في بناء شبكة منزلية ؟؟ أبوعلي1981 إدارة الشبكات و حلول ومشاكل الشبكات 2 13-06-2005 11:26 PM

إستووووووا.. إعتدلوووا.. إستقيموا يرحمكم الله

English