أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > برامج

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

18-11-2008, 05:28 AM
khaledhere غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 1
تلقى 2 إعجاب على مشاركة واحدة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

سؤال لمن امتحن امتحان mcp

سؤال امتحن امتحان
انا من فضلكم انا عندى امتحان mcp كمان 10 ايام وانا لسه ما ذاكرتش فيه اى حاجه نظرأ لبعض الظروف التى منعتنى ولذلك من فضلكم انا عايز فى المده
ده اجتاز الامتحان ايه اللى اعمله عشان يسهل عليا وهل الامتحان ده صعب ومدته اد ايه
وياريت يا جماعه سعدونى فى اجتياز الامتحان ده واقفوا معايا اعمل ايه فى الامتحان والفترة اللى ممكن الواحد يذاكر فيها المنهج تستغرق قد ايه يا ريت من فضلكم سعدونى وايه اللى اعمله بالظبط وانا مستنى انكم تساعدونى على اجتياز الامتحان ان شاء الله

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سُنَّة سؤال الله المعافاة في البدن والسمع والبصر slaf elaf المنتدى الاسلامي 4 24-09-2015 11:07 AM
فوائد التين الشوكى شروق الامل الطب البشري - العلاج بالأدوية و الأعشاب الطبية 2 28-05-2013 03:54 PM
فوائد التين العلاجية شروق الامل الطب البشري - العلاج بالأدوية و الأعشاب الطبية 1 05-03-2013 10:25 PM
امتحان السفاره المصريه للحصول علي الجنسيه المصريه !!! ادخل امتحن بسررررعه!! فتاة الاسلام صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 29 09-11-2007 02:11 AM
ولد البدو محد رحبه في المنتدى ولد البدو المنتدى العام 7 03-09-2006 11:33 AM

سؤال لمن امتحن امتحان mcp

English