أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > برامج

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

16-11-2008, 10:34 AM
doctor_a7med غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 0
تلقى 3 إعجاب على 2 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

طلب من الاعضاء الذين لديهم اكونت بريميوم علي الرابيدشير

اخواني الاحباء انا لي طلب عندكم ..وانا هطلب طلب غريب جداً انا عارف..
انا كنت عاوز حد عنده اكونت في الرابيدشير يعطيه لي كي انزل موسوعه تخصني في دراستي ..وله عليّ بالله العظيم ربي لن أعطيه لأي مخلوق كان ..ولن اغير الباسورد او اي شئ من هذا القبيل ..بس والله هي الحاجه بس .. انا للأسف معنديش حساب في البنك او فيزا اشترك بيها علي الرابيدشير ...وكمان لو حد اعطاني حسابه يحدد لي المواعيد التي استطيع في التنزيل من الرابيدشير وكمية التحميل لي حتي لا يحدث تضارب ونحمل انا وهو في نفس الوقت فيلغى الحساب
والله هيبقا معروف كبير تفكوا بيه ازمة اخوكم...ايّ حساب حتي لو باقي عليه 3 ايام ان شاء الله كافيين لتنزيلها
اكرم الله من يساعدني ويعلي قدره ..بالفعل ان محتاجها جدا شكرا لكم واسف علي الاطاله

ياريت لو احدكم تكرم عليّ يرسله لي علي الخاص..وشكرا لكم اخواني

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلب من جميع الاعضاء الذين لديهم معرفة بالفوتوشب mohannad00 خلفيات فوتوشوب - فريمات وزخارف للفوتوشوب GFX 8 12-09-2010 11:33 AM
الى كل الاخوه الذين لديهم هذا الملف لاخ ScOrPionE punisheer المنتدى العام لتصميم الأسطوانة 5 25-02-2010 12:28 PM
هل أستطيع أن أحفظ عندي نسخة احتياطية للمنتدى الذي أنشأته ؟ riad_abed تطوير المواقع 2 17-03-2009 11:00 PM
بشرى ساره الى الذين لديهم مشاكل في حاسة السمع ska1977 اخر الاخبار في العلوم والتكنولوجيا والتقنية 2 10-06-2006 06:19 PM
16-11-2008, 11:19 AM
~!Sniper_Hack!~ غير متصل
عضو محترف
إعجاب: 310
تلقى 8 إعجاب على 4 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
اخى العزيز للأسف انا لا امتلك أكونت على رابيد شير بس متهيألى ان طلبك صعب شوية لأن رابيد شير دلوقتى بقى اسهل حاجة عندهم اغلاق الاكاونت بكل ما عليه من داتا فا انا ممكن ارجحلك ان حد من الاخوة الافاضل يرفعلك الفايلات اللى على رابيد شير على اى موقع شيرنج بيدعم استكمال التحميل وبيكون عليه ريموت اب لود كدة هتبقى اسهل

16-11-2008, 11:33 AM
mamdouh2007 غير متصل
عضو ذهبي
إعجاب: 486
تلقى 108 إعجاب على 55 مشاركة
تلقى دعوات الى: 2 موضوع
برجاء ارسالى اميلك انى لم يعمل معك

طلب من الاعضاء الذين لديهم اكونت بريميوم علي الرابيدشير

English