أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

26-08-2008, 01:28 AM
ELALLAM غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 4
تلقى 4 إعجاب على 4 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

كتبت مرة system root في بداية الامر ومرة أخري cdrom

انا عملت الموضوع ده هنا من غلبي الموضوع نازل من 3 أيام ومفيش حد رد في القسم بتاعةكتبت system root بداية الامركتبت system root بداية الامركتبت system root بداية الامركتبت system root بداية الامركتبت system root بداية الامركتبت system root بداية الامركتبت system root بداية الامر كتبت system root بداية الامركتبت system root بداية الامركتبت system root بداية الامركتبت system root بداية الامر
كتبت system root بداية الامركتبت system root بداية الامركتبت system root بداية الامركتبت system root بداية الامر

انا عامل وبي وشغاله تمام بس المشكلة ان انا مش عارف اجعلة تعمل بعد الانتهاء من تنصيب النسخة وحاولت بمحاولات كثيرة عن طريق كاتبة أمر فتحها في الnlite
ولن تعمل خالص وبعدين طريقة الاضافة عن طريق ملف الاجوبة اي تعديل شخصي مني علي هذا الملف يفسد ولا يعمل تماما لا أعرف العيب فين
أرجو المساعدة منكم ضروري
ان تشرحوا لي طريقة الاضافة وحل فساد ملف الجوبة الذي عندما أعدل علية يفسد
أرجو ان تكون طريقة اضافة الامر للوبي من خلال برنامج nlite
وأتقدم اليكم وبخالص الشكر

KiNG Of CoMp 2009
هشـــام العــــلام

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الامر expand كل ما انفذ الامر تظهر لى رسالة can not open محمد احمد توفيق أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات 3 22-12-2008 04:38 PM
طلب محرج...ممكن تدلوني كيف اظهر حسابات المستخدمين عند بداية دخول الويندوز للديسك توب toonz صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 6 08-02-2007 05:20 PM
Longman Pre Course for the TOEFL iBt CDROM Wesmosis تعليم اللغات, كورسات وبرامج وكتب تعليم اللغات 19 31-07-2006 01:28 AM
بحاجة الى اللغاء : Activtion Norton System barhoumy برامج الحماية 1 13-02-2004 04:04 PM
26-08-2008, 01:31 AM
ELALLAM غير متصل
عضو فعال
إعجاب: 4
تلقى 4 إعجاب على 4 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

وبه نستعين

انا عامل الموضوع ده هنا من غلبي محدش بيرد عليا خالص من 3 ايام

انا عامل وبي وشغاله تمام بس المشكلة ان انا مش عارف اجعلة تعمل بعد الانتهاء من تنصيب النسخة وحاولت بمحاولات كثيرة عن طريق كاتبة أمر فتحها في الnlite عن طريق رن ونس
ولن تعمل خالص وبعدين طريقة الاضافة عن طريق ملف الاجوبة اي تعديل شخصي مني علي هذا الملف يفسد ولا يعمل تماما لا أعرف العيب فين
أرجو المساعدة منكم ضروري
ان تشرحوا لي طريقة الاضافة وحل فساد ملف الجوبة الذي عندما أعدل علية يفسد
أرجو ان تكون طريقة اضافة الامر للوبي من خلال برنامج nlite
وأتقدم اليكم وبخالص الشكر

English