أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > البوابه الهندسية > التطبيقات الهندسية

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

24-08-2008, 12:25 PM
highway غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى 0 عدم اعجاب على 0 مشاركة

الرجاء الدخول الاخ الكريم اللى ساهم في برنامج ساب 12

الرجاء الدخول الكريم برنامج
كنت عايزاوضح حاجه مهمه لكل من يساهم باى موضوع جديد على المنتدى مثل الاخ الكريم اللى ساهم بساب 12 الرجاء اذا كنت فعلا عايز تفيد الناس ضع الموضوع بصوره مباشره ايه الداعى من لفه باسوورد الكراك لانك كده انت بتستفذ اللى قدامك بدلا من انهم يشكروك هيطر انه يرائى معاك فاذا كنت عايز الاجر اخلص فى موضوعك ولا انت عايز تعمل نقاشات ومواضيع حواليك علشان الناس تحتجلك وخلاص -الرجاء محدش يزعل انا حبيت اوضح حاجه من غير زعل واللى عنده راى تانى يوضح لى واكيد هيوضح لكل اللى تعب وهوه بيسال عن الكراك بتاع ساب 12
شكرا لكل من اخلص فقط فى عمله

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
استفسار في التنصيب الصامت الرجاء الدخول و خاصة الاخ ahmed-under TuNiSiAn HaCkEr صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 1 08-08-2011 04:34 PM
الرجاء الدخول وكتابة آمين لا أقلا و لا أكثر لتكسب الأج سيف الامة المنتدى الاسلامي 12 29-09-2007 09:04 PM
الاخ المشرف سكروبيون الاخ الكريم جريح الصمت تفضلو! boom2006 المنتدى العام لتصميم الأسطوانة 4 21-02-2007 05:19 AM
برنامج القرآن الكريم - من تصميم الأخ عمران سالم m120 برامج 5 27-03-2005 01:11 AM
مشكلة في برنامج الايدونكي الاصدار الجديد >>>>>الرجاء الدخول e7sassss تبادل الملفات: تـورنت 6 25-09-2004 11:45 AM

24-08-2008, 02:09 PM
mohamedzebak غير متصل
عضوية الشرف
إعجاب: 1,259
تلقى 1,076 إعجاب على 201 مشاركة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة highway 

كنت عايزاوضح حاجه مهمه لكل من يساهم باى موضوع جديد على المنتدى مثل الاخ الكريم اللى ساهم بساب 12 الرجاء اذا كنت فعلا عايز تفيد الناس ضع الموضوع بصوره مباشره ايه الداعى من لفه باسوورد الكراك لانك كده انت بتستفذ اللى قدامك بدلا من انهم يشكروك هيطر انه يرائى معاك فاذا كنت عايز الاجر اخلص فى موضوعك ولا انت عايز تعمل نقاشات ومواضيع حواليك علشان الناس تحتجلك وخلاص -الرجاء محدش يزعل انا حبيت اوضح حاجه من غير زعل واللى عنده راى تانى يوضح لى واكيد هيوضح لكل اللى تعب وهوه بيسال عن الكراك بتاع ساب 12

شكرا لكل من اخلص فقط فى عمله

قمة الاستفزاز و الجحود مثلا لما عضو يمر بموضوع و يحمل منه و ما يكلف نفسه مثلا الرد و لا كلمة شكر لمن وضعه مثلا تدخل مشاركة تلاقي 3 اسامي تحت عمالة تتصفح و تحمل و تخرج و بعد كام يوم يدخل يقولك اصلي نزلته و مش عارف اسطبه مثلا تبقي عايز تولع فيه لانك تعبت و رفعت و بخل عليك حتي بالشكر و جاي يقولك ساعدني عادة في البوابة ما بنحب نحط الباسورد بس طبيعة بعض الناس اجبرتنا علي اجبارهم علي التفاعل

مثلا مثلا طالما بتتكلم بصراحة و من غير زعل
انته عضو من شهر يوليو ممكن اسألك حملت كام برنامج من البوابة و خرجت شوفت السؤال محرج ازاي ما كلفت نفسك ترد علي حد من اللي استفدت منهم و دلوقتي زعلت من عضو حط باسورد في موضوع و انته مش عارف تاخده
الحق أحق أن يتبع أخي الكريم و حاسب نفسك قبل أن تحاسب الأخرين
بامكانك طلب الباسورد من الأخ أحمد و ما اعتقد انه بيتأخر
غاية الأمر ان الخدمة مش اون لاين 24 ساعة لما يطلبه المتصفحون
كلنا لدينا أشغال و حياة و بنحاول نساعد في وقت الفراغ

بعد تفكير فعلا طالما نكأت الجرح نفتح الموضوع و نشوف رأي الشباب علشان الديمقراطية

¨¨¨™-¦-™¨¨¨عزيزة يا مصرما تهوني فداكي الولد و الوليد ¨¨¨™-¦-™¨¨¨
"ولنبْلُونكُمْ بشيْءٍ من الْخوف والْجُوع ونقْصٍ من الأموال والأنفُس والثمرات وبشر الصابرين (155)الذين إذا أصابتْهُم مُصيبة
قالُواْ إنا لله وإنـا إليْه راجعون (156)"
صدق الله العظيم
لكل غياب إياب هنا ديارنا وعائدون .......

24-08-2008, 03:18 PM
mohamedzebak غير متصل
عضوية الشرف
للنقاش و الرفع

24-08-2008, 03:42 PM
abcman غير متصل
عضوية الشرف
إعجاب: 1,733
تلقى 1,716 إعجاب على 353 مشاركة
تلقى دعوات الى: 1 موضوع
بصراحة وبدون زعل أريد أن أسألك سؤالاً هل إذا قام الاخ احمد صاحب الموضوع بإرسال الباسورد لك على الخاص إذا طلبته منه كنت هتفتح نفس الموضوع؟؟؟؟ ما أظنش
إذن يبقى موضوعك ده هدفك منه شخصي مش الخدمة العامة لمصلحة الأعضاء ولا هو استنفار وحث للأعضاء ليقوموا بتأييدك واستنكار فعلة الاخ صاحب الموضوع
هل سألته عن الباسوورد فقال لك لا لن أعطيه لك ؟ عندها كنا سنلتمس لك العذر في موضوعك هذا
هل جربت إرسال رسالة له على الخاص تطلب فيها منه الباسوورد وتنبهه إلى انه لم يضع باسوورد لربما يكون قد نسيه فالأولى أن تحسن الظن باخيك المسلم وحتى لو كان يقصد ذلك فهو برنامج من رفعه وتعبه وإن كان يريد كلمة شكر او رد معبر فمن حقه
اتهمت أخوك مباشرة إنه عايز يعمل نقاشات ومواضيع جزافًا دون أي قرائن
وبعدين بتقول مش عايز حد يزعل منك إزاي وانت نازل هجوم على الراجل فبالتالي من يعرفه وجب عليه الدفاع عنه
وإذا كنت تريد ان تنصحه في الله كما قلت لله فقط كنت نصحته في السر بينك وبينه فالنصيحة في العلن قالوا عنها فضيحة وليست نصيحة
بعدين انا وزي ما انت شايف عضو والحمد لله من كام سنة والله بأستحي لما أدخل قسم البرامج احمل منه برنامج محتاجه وبأقول الكلام ده لصاحب الموضوع لأني حاسس إني بأدخل آخذ وبس ولا اعطي لأني لست مميزاً في مجال البرامج وما أعرفه لا يرقى لأن يُكتب في هذه الأقسام وانا شايف إنك وما تزعلش مني ليك حوالي 6 مشاركات إذا شلنا منهم موضوعك ده وردك على صاحب الموضوع sap12 لو كنت فعلت إذن ما الذي أعطيته ليعطيك الحق في توجيه هذه الرسالة شديدة اللهجة لعضو على الأقل أعطى موضوعًا واحداً احتاجه الكثيرين ومنهم انت
----
ويمكنني ان اعطيك صيغة كانت ستكون أفضل لصياغة موضوعك هذا - وإن كنت أفضل ان كنت تجعله رداً على الموضوع الأصلي وليس موضوعًا منفرداً هكذا:

الاخ: فلان جزاك الله خيرا على مجهودك الطيب في رفع البرنامج الذي احتجته بالفعل وحملته وشكراً لك, ولكنه طلب مني كلمة سر فهل من الممكن ان احصل عليها؟ في انتظار ردك
----===
ما الذي كان سيضرك لو فعلت هكذا ؟
وما الذي نفعك او نفع الآخرين لما فعلت ما فعلت؟
----==
أعلم انك ستقول أنتم كبرتم الموضوع ده ما كانش موضوع كتبته
ولكن أقول لك هي ظاهرة نعاني منها جميعًا مثل وجود 1000 واحد شاهدوا الموضوع وحملوا البرنامج ويوجد 24 واحد قاموا بالرد منهم صاحب الموضوع على أنه رد عليهم وكان بودنا فتحها ولكن لا نجد مناسبة لأن من يفعل هذه الظاهرة لا يكشف نفسه أما أنت ففعلت
أعتذر عن طول كلامي ولا تأخذ كلامي بمحمل شخصي إنما كان كلامي موجهًا لكل من يفعل ذلك

24-08-2008, 04:20 PM
highway غير متصل
عضو جديد
إعجاب: 0
تلقى 0 إعجاب على 0 مشاركة

اقسم بالله اننى لم احاول ان احصل على باسوورد الكراك واستنتاجى اللى كتبته كان من ردود الكثير عن الباسوورد لما تصفحت كل الموضوع .كلامى مش هجوم على صاحب الموضوع ده نداء لكل الاعضاء المساهمين بموضوعات جديده .
شكرا

24-08-2008, 04:33 PM
mohamedzebak غير متصل
عضوية الشرف

اقسم بالله اننى لم احاول ان احصل على باسوورد الكراك واستنتاجى اللى كتبته كان من ردود الكثير عن الباسوورد لما تصفحت كل الموضوع .كلامى مش هجوم على صاحب الموضوع ده نداء لكل الاعضاء المساهمين بموضوعات جديده .
شكرا
نقول للغالي اخونا أحمد مهندس و رب اسرة و ظروف العمل بتقضي منه احيانا التواجد لفترات طويلة بالعمل مثل الغالبية من المهندسين طبيعة عمل و تعود لو افترضنا غيابه لعمل او لظرف طاريء او خلافه هل يعني هذا عدم تقديره لردود الناس لا بالعكس التمس لأخيك سبعين عذرا كوني علي معرفة شخصية بيه اولا و انشغالي ثانيا في بعض الاعمال
و منها ما هو خاص بتجهيز ورفع بعض المشاركات و المواضيع جعلني لا انتبه لمن وصل الباسورد او لم يصل بنحاول نتواجد و نساعد الجميع يا رب بس مش موجودين 24 ساعة خلف الشاشات بانتظار طلبات الافراد وقت ما بندخل لحالنا بنعمل وكون واضعي المشاركات اعتمدوا علي وضع الباسوردات ده لحث الأفراد علي التفاعل هل هذا خطأ يمكن نقول شيء الناس تواخدنا عليه انا بادخل مشاركات و شروحات و احاول اتعلم و الاقي البعض رد بمشكور والله يغيظني يا خي لو تعلم شيء اكتر ضيفه لو شايف شيء غلط قول شو بيفيد الشكر وقت لما بتحط المشاركة بتحطها لوجه الله مش منتظر شكر من حد بس ردود الناس بتعطيك الحافز للبحث عن الجديد ووضع مشاركات اكتر بتحس بالتقدير اوقات بتبقي مجاملة لموضوع مرح و خفيف دعابة واوقات بتحاول تفيد علي العموم اخي الباسورد تم طرحه للعام لغياب أبوحميد و يرجع بالسلامة

25-08-2008, 03:26 PM
SARIAONE غير متصل
عضو ذهبي
إعجاب: 109
تلقى 66 إعجاب على 30 مشاركة

اخوانى

من لا يشكر الناس لا يشكر الله،فانا ارى ان كلمة شكر ليست كثيرة على شخص استقطع من وقتة لخدمة الناس فهذا قمة النبل الانسانى ،والتفاعل يجعل البوابة فى حراك دائم ويقيها الركود مما يزيد حماس الجميع والناتج النهائى نمو البوابة والمستفيد الاول والاخير هو عضو البوابة،اتمنى تثبيت الموضوع للاهمية ليستفيض الاعضاء فيه نقاشاً موضوعياً وحتى تكون سياسة البوابة هى ما استنه روادها مما يشيع مناخاً ديموقراطياً يسهل التواصل فيه.
مع كامل إحترامى وتقديرى،،

الرجاء الدخول الاخ الكريم اللى ساهم في برنامج ساب 12