أستغفر الله العظيم ,, اللهم لك الحمد

العودة   منتديات داماس > برامج الكمبيوتر والانترنت > إدارة الشبكات و حلول ومشاكل الشبكات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

05-07-2008, 01:54 PM
elbass غير متصل
عضو مميز
إعجاب: 0
تلقى 124 إعجاب على 56 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع
مواضيع لم تعجبه: 0
تلقى عدم اعجاب واحد على مشاركة واحدة

عاوز اخذ مجموعة دورات فى مركز كويس وان شاء الله هتكون فى الشبكات

الاخو الاعضأ انا عايز اخذ مجموعة دورات فى مركز كويس وان شأ الله هتكون فى الشبكات لأنى هسافر السعودية ان شأ الله

مع العلم انى معى بكالوريوس علوم حاسب الى
وعندى خبرة واسعة فى مجال الحاسب ودارس فيجوال بيسك كويس لكنى لا احبة نظرا لانة يحتاج لسياسة النفس الطويل والتركيز العالى لكنى عندى ظروف منعتنى من العمل بى لانى مش هقدر اركز فية .............

المهم حتى لا اطيل عليكم انا محتاج اعرف من اين ابدأ فى عالم الشبكات وما هى المراكز الموثوق بها من حبث الكفأه فى كل شىء وهل أخذها عربى ام انجليزى وما الفارق وهل مجال الشبكات كويس فى مجال العمل فى السعودية ولا فى شىء افضل واحسن مع العلم انى اصبحت محتاج نصيحتكم...........

وهل هناك شرح عربى للمنهج وامتحانات عربى ولا كلة انجليزى و اية الفرق بينMCSE - MCSA
وماهى افضل الاماكن للدراسة مع العلم انى من مصر

جزاكم الله خيرا

من الدين كشف الستر عن كل كاذب ##### وعـن كـل بـدعـي أتـى بـالعـجـائـب
ولـولا رجــال مـؤمـنـون لـهــدمــت ##### صــوامـع ديــن الله مــن كـل جـانب

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عاوز برنامج ريكفرى كويس zoro779 برامج 2 08-05-2015 02:25 AM
مجموعة دورات قانونية فى إدارة وكتابة العقود من مركز الخبرة الحديثة (metc) marwa nasser دورات تدريبية وجامعات ومعاهد ومراكز تعليمية والتعليم عن بعد 1 02-10-2012 07:17 PM
لو سمحتم يا جماعة عاوز موقه ليش شفال كويس vemita صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 2 20-04-2012 07:59 PM
عاوز نسخة ويندز حلوه مفيهاش مشاكل وشكلها كويس الطير الاسير صيانة الكمبيوتر وحلول الحاسب الألي - هاردوير 8 02-02-2010 12:09 AM

عاوز اخذ مجموعة دورات فى مركز كويس وان شاء الله هتكون فى الشبكات