أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > أرشيف المواضيع المخالفة والمحذوفات

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

02-07-2008, 12:21 PM
spider_man غير متصل
الوسـام الذهبي
إعجاب: 850
تلقى 865 إعجاب على 137 مشاركة
تلقى دعوات الى: 3 موضوع

بوصل فى الاخر للتعديل اللى بيبقى على البوت اسكرين والصورة هذه النهائية

لكن والله العظيم لقد قمت بالبحث اكثر من مره فى داماس لكن دون نتيجة بوصل فى الاخر للتعديل اللى بيبقى على البوت اسكرين والصورة هذه النهائية بعد التعديل وقد قمت ايضا بالبحث على معظم المنتديات الاجنبية لم اجد حلا
الصورة اظنها تشرح مقصدى وهل الشرح الذى بالمنتدى يوجد به كل تعديل كل ما بالصورة من تكست لا اظن

بوصل الاخر للتعديل اللى بيبقىبوصل الاخر للتعديل اللى بيبقى

اسف مرة اخرى بس انا كنت عاوز اعرف بس مش اكتر وافيد غيرى

بوصل الاخر للتعديل اللى بيبقى

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
مساعده فى البوت اسكرين بتاعى Diagoo1 المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 2 21-05-2012 10:32 PM
مشكلة باضافة ملف البوت اسكرين mohamed sokar المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 0 22-03-2011 12:35 AM
اريد ممن يستطيع عمل هذه البوت اسكرين vemita المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 3 11-02-2010 11:33 PM
عندى مشكلة فى البوت اسكرين محمد محمد عامر المنتدى العام لتصميم الأسطوانة 2 23-06-2009 09:51 PM
مساعدة بخصوص البوت اسكرين ahmedasem المرحلة الثانية : العمليات التجميليه على النسخة 0 13-06-2008 04:00 PM

بوصل فى الاخر للتعديل اللى بيبقى على البوت اسكرين والصورة هذه النهائية

English