أستغفر الله العظيم ... سبحان الله وبحمده

العودة   منتديات داماس > المنتديات العامة > صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير

مواضيع مميزة  

آخر عشرة مواضيع المواضيع النشطة

25-01-2008, 07:28 PM
Blackstar_tech غير متصل
الوسـام الماسـي
إعجاب: 805
تلقى 1,047 إعجاب على 266 مشاركة
تلقى دعوات الى: 0 موضوع

نكت X نكت = ضحك او ههههههههه

1 - مرة واحد مسئول بيفتتح حمام سباحة فالمدير قال له "ده المنط يا فندم 30متر، قوم نط يا مرزوق" فنط مرزوق . "وده يا فندم منط 50 متر قوم ياعوض نط" فنط عوض ."وده يا فندم منط 80 متر قوم يا نجيب نط" فنط نجيب، فقال المسئول "هايل ..هايل .." قام المدير قال "ولسه يا فندم لما نملى الحمام ميه"

2- مرة ثلا ثة اصدقاء وعدو بعض انهم يجيبو اكبر قطة فالأول راح حديقة الحوانات جاب قطة، فدخل التاني جاب قطة اكبر شوية، فدخل الثالث اسبوع شهر دخلو يشوفو لقوه قاعد فوق الفيل ويقول حتنو نو يعنى حتنو نو

3- مرة واحد راكب حمار فبيعدى على بنزينة لقا ايه لقا ان العربيات كل ما يتحطلها بنزين تطلع تجرى راح دخل البنزينة وقال للراجل حط للحمار عشرة لتر بنزين عشان يجرى اول مالراجل حط للحمار بنزين طلع يجرى ويرفس ويتشنج وجرى بعيد قام الراجل قاله حطلى انا بقى عشرين عشان الحقه

4- نمله ماتت على الشط فبيسألو مسطول تعتقد ليه ماتت؟ قال اصلها من ضحايا تايتنك
5-مره واحده رايحه تشتكي لأمها: يا ماما يا ماما الحقيني..؟ الام: مالك في ايه؟؟! فقالت: كل ما اعمل الاكل لجوزي ياخده ويرميه للكلب!!! الام: يا حرام والكلب ذنبه ايه بس؟؟!!!

6- مرة واحد نازل من بيتة عمال بيصرخ ويزعق وبيقول ألحقوني يا عالم ألحقوني يا ناس حماتي هترمي نفسها من الشباك ألحقوني بالأسعاف ألحقوني يا عالم ففي واحد صحبة سمعة وهو جاي من على أول الشارع فقلة أية في ايه أنتا بتزعق ليه قام صحبنا قاله حماتي هترمي نفسها من الشباك قام رادد عليه صاحبه وقاله وأنتا ايه أللي مزعلك قام قاله الشباك مش عايز يفتح

7-مره واحد مراته ماتت فماشى فى العزا عمال يضحك فواحد بيسأله بتضحك على ايه قاله أول مره أعرف هى رايحه فين

9- مرة دكتور دخل عنبر فى سراية المجانين لقى واحد بيضرب نفسة بالشبشب سأل الممرضة ماله ده ؟ قالت أصله كان بيحب واحدة ومتجوزهاش ..دخل العنبر الى بعده لقى واحد بيخبط دماغة فى الحيطة قالها وده ماله قالتله اصل ده الى اتجوزها

10 -مرة واحد قال لصاحبه "عاوز أعمل لمراتي مفاجأة فى عيد جوازنا" صاحبه قالوا "هتعمل إيه؟" قالوا "هوديها الصين" قالوا "يا راجل فى جوازكوا الخمسة و عشرين توديها الصين، أومال فى عيد جوازكوا الخمسين هتعمل ايه؟" فقالوا "هروح اخدها"

11 -بخيل راح عشان يتجوز ابو العروسة بيقولوا احنا عايزين مهر عشر تلاف جنية البخيل قاله: ايه عشر تلاف جنية ده انا معروض عليا بالفين وحامل كمان؟؟؟

12- مرة اتنين بخلاء خلفوا عيل حطوة فى البنك

13 - مرة صرصار كان زهقان قال اّخد عودين كبريت و أخش أتزحلق فى الفريزر

لا تقلد مواضيع غيرك و اجتهد من ذاتك

المواضيع المشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
صور طريفه ههههههههه شروق الامل صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 8 07-10-2013 09:16 PM
حجاب موضة ههههههههه midoo elalfy صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 0 25-12-2012 09:52 PM
عالم نكت.....ههههههههه bent maser صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 10 16-02-2010 08:00 PM
أزواج أخر زمن ههههههههه intelboard صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 5 15-07-2006 08:14 AM
اسباب لبس الشماغ ههههههههه امير الظلام صور - طرائف - الغاز - مسابقات - تسالي - مرح - نكت - فوازير 8 18-03-2006 01:19 PM
25-01-2008, 11:05 PM
aboahmedsy غير متصل
عضو محترف
إعجاب: 42
تلقى 118 إعجاب على 41 مشاركة

ههههههههههههههههههههههههههه
تسلم ايدك يا حلو على النكت الحلوة
3- مرة واحد راكب حمار فبيعدى على بنزينة لقا ايه لقا ان العربيات كل ما يتحطلها بنزين تطلع تجرى راح دخل البنزينة وقال للراجل حط للحمار عشرة لتر بنزين عشان يجرى اول مالراجل حط للحمار بنزين طلع يجرى ويرفس ويتشنج وجرى بعيد قام الراجل قاله حطلى انا بقى عشرين عشان الحقه

بس وين بدو يحطلو بنزين؟؟
ههههههههههههههههههههههههههه

استغفرك ربي واتوب اليك
لا اله الا انت سبحانك اني كنت من الظالمين
اللهم اغفر وارحم واعف وتكرم وتجاوز عما تعلم .. انك تعلم مالا نعلم انك انت الله الاعز الاكرم

.

26-01-2008, 12:10 AM
Blackstar_tech غير متصل
الوسـام الماسـي

اشكركم يا غاليين طبعا يا ابو احمد هيشربوا

26-01-2008, 02:52 AM
remoty_2222 غير متصل
عضو ماسـي
إعجاب: 1
تلقى 92 إعجاب على 28 مشاركة

تسلم اخي عبد العال على النكت الرائعة مش نكت بعض الناس خلينا ساكتين
يعطيك العافية وتسلم اناملك

26-01-2008, 05:04 AM
aboahmedsy غير متصل
عضو محترف
إعجاب: 42
تلقى 118 إعجاب على 41 مشاركة

اسمحلي اخي عبد العال اعبر عن مشاعري الجميلة مرة اخرى تجاه موضوعك الجميل
ولك الجميل ما بحط غير المواضيع الجميلة ..

اما ريمو فشوفولنا شو بدها
حدا يكلمها يا شباب .. البنت كتير حبابة

28-01-2008, 10:57 AM
Blackstar_tech غير متصل
الوسـام الماسـي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة remoty_2222 
العفو يا كوريا

28-01-2008, 11:00 AM
Blackstar_tech غير متصل
الوسـام الماسـي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aboahmedsy 
اسمحلي اخي عبد العال اعبر عن مشاعري الجميلة مرة اخرى تجاه موضوعك الجميل
ولك الجميل ما بحط غير المواضيع الجميلة ..

اما ريمو فشوفولنا شو بدها
حدا يكلمها يا شباب .. البنت كتير حبابة
اشكرك ابو احمد ثانيا كوريا دايما مناكفة

نكت X نكت = ضحك او ههههههههه

English