الحالة
موضوع مغلق

remoty_2222

عضو ماسـي
#41
مالك انت بأه يا xpمحموق ليه كده وعامل من الحبة قوبة
يا بني خليك ريلاكس ومتعقدهاش اوي انا عارفة انك بتهزر وكل حاجه
ويا عمي ولا يهم عشان متزعلش ولا تاخد في خاطرك مننا واعترف بحقيقة الوضع بأننا احنا انتصرنا وانتو الي خسرتوا خلاص كده على الله تكون مبسوط ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
واشكر كل الاعضاء الباقيين على مشاركتهم الحلوة في الموضوع
مع تحياتي : ريموتي
 

medhat beshay

عضو ذهبي
#42
ما اجمل مداعبتكم الجميله البريئه هذه ليتنى اتمتع بروح ضاحكه هكذا مثلكم
 

remoty_2222

عضو ماسـي
#43
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة medhat beshay
ما اجمل مداعبتكم الجميله البريئه هذه ليتنى اتمتع بروح ضاحكه هكذا مثلكم




تفضل اذا بأنضمام معنا فأن الضحك لا يعرف كبير. ولا صغير :1016:
وتسلم اخي مدحت على انضمامك للموضوع وحاول ان تشارك معنا في باقي المواضيع وتكون عضو فعال معنا في هذا القسم :wink:
 

medhat beshay

عضو ذهبي
#44
شكرا لهذه الدعوه وشكرا لكى
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة remoty_2222
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة medhat beshay
ما اجمل مداعبتكم الجميله البريئه هذه ليتنى اتمتع بروح ضاحكه هكذا مثلكم




تفضل اذا بأنضمام معنا فأن الضحك لا يعرف كبير. ولا صغير :1016:
وتسلم اخي مدحت على انضمامك للموضوع وحاول ان تشارك معنا في باقي المواضيع وتكون عضو فعال معنا في هذا القسم :wink:
 

remoty_2222

عضو ماسـي
#45
لا شكر على واجب هذا من دواعي سروري
 

SLIM SHADY

عضوية الشرف
#46
و رحمة الله وبركاته
اعتذر اخواني لغيابي و تأخري في الرد
و لكن بعد قراءة الردود أرى أنه أحتد النزاع بعض الشيء فيما بينكم معشر الرجال و النساء
و استشهد الرجال بالأدلة
و جاءت النساء بالشواهد من كل مكان
و منهم من اختار الحل الوسط فقدمت الأخت لولي بوب رائعة تدل على ان كل شيء في هذه الارض ذكرا و أنثى
و أرى أن هذا هو الشيء المناسب
فالرجل لا حياة له بدون المرأة و المرأة لا حياة لها بدون الرجل
و الكل يكمل بعضه
و الظاهر ان كل عضو عبر عن رأيه بالشكل الذي يريحه
لذلك أولا لن أحذف أي تعليق أو رد
و ثانيا أتمنى من الجميع التحلي بالروح الرياضية و المرونة في الكلام
و ثالثا لا تنسوا المثل القائل ( وراء كل رجل عظيم أمرأة تشده الى الوراء , و لو كانت أمامه لزحلقته )
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككككك







تحياتي
 

remoty_2222

عضو ماسـي
#47
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ماااااااااااااااااااااااااااشي يا سليم انا بورجيك
 

medhat beshay

عضو ذهبي
#48
اذا كنتم عايزين الحق فنحن معشر الرجاله فى مصر نتطلب المساواه بالمرأه
 

remoty_2222

عضو ماسـي
#49
شوفت يا سليم ادي الناس الي بتفهم بصحيح
ههههههههههههههههههههههه
 

xpsp5

عضو ماسـي
#51
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة فتاة الاسلام
يا اخي مش كده
مافيش حاجه تستدعي اللي حصل ده كله
و دا عادي ان احنا نهزر مع بعض ماتقلقش ما فيش حاجه
واحنا يشرفنا انك بتتفاعل معانا و تشارك برايك حتي لو بتهزر
و اختنا لولي بوب عارفه كده و لا يوجد مايستدعي لذلك هدئ من روعك
و ربنا يكرمك ماتزعلش مننا
وجزاك الله خيرا يا xp



إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة remoty_2222
مالك انت بأه يا xpمحموق ليه كده وعامل من الحبة قوبة
يا بني خليك ريلاكس ومتعقدهاش اوي انا عارفة انك بتهزر وكل حاجه
ويا عمي ولا يهم عشان متزعلش ولا تاخد في خاطرك مننا واعترف بحقيقة الوضع بأننا احنا انتصرنا وانتو الي خسرتوا خلاص كده على الله تكون مبسوط ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههه
واشكر كل الاعضاء الباقيين على مشاركتهم الحلوة في الموضوع
مع تحياتي : ريموتي


عادي يا جماعه ما فيه حاجه المهم يكون الكل فهمني صح وما فهمني خطا وما مشاركتي في هذا القسم رغم الفارق في السن بين وبين معظم الاعضاء الذين ردوا على او تناقشت معهم الا رغبه في الترفيه عن اعضاء المنتدى وربما كانت نظرتي بعيده ففهمها القليل ومن سيتعمق فيها سيفهمها ان شاء الله وامل ان يفهمها الكل وما الامر بظاهر الكلام ولكن الامر بالمخزى ...........عموما تقبلوا تحياتي واستودعكم الله
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
#52
ربنا يكرمك يااخي
بس نحتاج لمشاركاتك معانا برضه
و مافيش مايدعو للزعل ابدا
و جزاك الله خيرا
 

remoty_2222

عضو ماسـي
#53
وانا اوفق فتاة على رأيها
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى