الحالة
موضوع مغلق

SLIM SHADY

عضوية الشرف
#21
5555555555555555555


رصاصة خارقة حارقة متفجرة لرأس أميرة النجمات







تحياتي
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
#22
ليه بس كده يا سليم؟؟
خارقه و حارقه و متفجره كماااااااااان



ابدا انا من جديد
11111111111111111111
 

عبدالرحمن

الوسـام الماسـي
#23
ليه اخى مسدس
معليهش راح اكون انا رقم

2222222222222222
 
التعديل الأخير:

عبدالرحمن

الوسـام الماسـي
#24
ليه اخى حطط مسدس فقط.حاجة بدائية .....

ما تشوف صاروخ احسن او جمرة خبيثة او..........حاجة على مزاجك وتكون فعالة عدد الاعضاء كثير اوى اوى

معليهش انكمل معكم ولو ان الفكرة جات متاخرة شوية

3333333333333333333

ولو حد مادخلش حاكون ان 1 والخامس واحط نهاية العالم ههههههههههه
 

xpsp5

عضو ماسـي
#26
555555555555555555555 اقتل كل يهودي لوثت يده بدم مسلم
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
#27
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة xpsp5
555555555555555555555 اقتل كل يهودي لوثت يده بدم مسلم

الله عليك يا xp واحنا كلنا معاك مش انت لوحدك بس
بس احنا بنقول حد من الاعضاء يا اخي

ابدا انا من جديد

11111111111111111111111
 

xpsp5

عضو ماسـي
#28
للاسف ما باكره احد من الاعضاء او حتى منرفزني ولو هزار ...........

22222222222222222222
 

عبدالرحمن

الوسـام الماسـي
#29
ياجماعة شوفو حاجة نتاع دمار شامل احسن

333333333333333
 

remoty_2222

عضو ماسـي
#30
444444444444444444444
 

عبدالرحمن

الوسـام الماسـي
#31
******55555555555*****

بماان العدد كثير اوى
المثل يقول حجرة باعصفورين
الاول انا اتخو بالمسدس وهو
امير الضلام
والثانى والذى بمجرد ما يسمع الخبر ينتحر على طول .......وهو زميل وصديق وخاصتا انه مشرف
كذا اكون سوية المعادلة

 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
#33
222222222222222222222
يا مسهل
يارب يجي عليا الدور عشان اموت اللي بالي فيه
 

spider_man

الوسـام الذهبي
#34
333333333333333333
لو الدور جى عليا مش انا اللى هضربة

مشمش هو اللى هيضربة

هههههههههههههههههههه


 

remoty_2222

عضو ماسـي
#35
44444444444444444444444
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
#36
555555555555555555555555555555

اخيرا هاموت اللي في نفسي

اموت سي عبد العااااااااااااااااال اقصد بلاك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
#37
عبدالعال مات يا رجالة و العزاء قاصر علي
الثأر من فتاة الاسلام " اصبري عليا دا انا
بحضرلك اسم ... "
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
#38
نعتبر السيد/ عبد العااااااااااااااال
اللي مات وبيحضر عفريت اقصد اسم
قال 111111111111


وانا اقول
222222222222222222
 

عبدالرحمن

الوسـام الماسـي
#39
روح انا بقول 3333333333
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
#40
نقووووووووووووول

4444444444444444444444
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى