الحالة
موضوع مغلق

يسعد صباحك

عضوية الشرف
التسجيل
29/7/05
المشاركات
21,626
الإعجابات
4,017
#41
انت شكلي بغيرك لبلاك ليست احسن
ههههههههههههههههههههههههههه
تدور عليها انت اقول اهجد اهجد
هههههههههههههههههههههههه
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
التسجيل
21/8/07
المشاركات
3,116
الإعجابات
1,058
الإقامة
Egypt
#42
انتة حر ابو رائد ولا اقول الاسم التاني
علي فكرة هو جاهز و كمان Beta
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
التسجيل
21/8/07
المشاركات
3,116
الإعجابات
1,058
الإقامة
Egypt
#43
علي لقاء غدا تصبحي علي خير يا فكيهة انتي و ابورائد
ولولي بووب اللي خايفة تخش هههههههههههههههههههههه
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#44
قول يا عبده واتكل علي الله
ماتخافش مش هيعملك بلاك لست بدل بلاك ستار
و اهوه نبقي شله
هههههههههههههههههههههههههه
 

يسعد صباحك

عضوية الشرف
التسجيل
29/7/05
المشاركات
21,626
الإعجابات
4,017
#45
اقتباس من: فتاة الاسلام
قول يا عبده واتكل علي الله
ماتخافش مش هيعملك بلاك لست بدل بلاك ستار
و اهوه نبقي شله
هههههههههههههههههههههههههه
انتبهي مني يافكييهه :5998:​
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
التسجيل
21/8/07
المشاركات
3,116
الإعجابات
1,058
الإقامة
Egypt
#46
اوك يا فتاة خليها لبكرة عشان تبقي مفاجأة
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
التسجيل
21/8/07
المشاركات
3,116
الإعجابات
1,058
الإقامة
Egypt
#47
فكيهة مبتخفش و شكلك كدة هتلبس الاسم
قاعد تنخز فينا بس انتة حر و دة اخر انذار
و بعد كدة هتشوف اسمك الجديد ههههههههه
 

يسعد صباحك

عضوية الشرف
التسجيل
29/7/05
المشاركات
21,626
الإعجابات
4,017
#48
اقتباس من: Blackstar_tech
فكيهة مبتخفش و شكلك كدة هتلبس الاسم
قاعد تنخز فينا بس انتة حر و دة اخر انذار
و بعد كدة هتشوف اسمك الجديد ههههههههه

.
ياحليلك والله يابلاك لست :5998:
اقول حل عن سماي لااورجيك نجوم الظهر .​
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
التسجيل
21/8/07
المشاركات
3,116
الإعجابات
1,058
الإقامة
Egypt
#49
شكلك هتروح فيها يا ابو ........
 

يسعد صباحك

عضوية الشرف
التسجيل
29/7/05
المشاركات
21,626
الإعجابات
4,017
#50
اقتباس من: Blackstar_tech
شكلك هتروح فيها يا ابو ........
اقول روح نام وتغطى زين ازين لك :1016:
اتمنى لك نوما سعيدا بعيدا عن الكوابيس المزعجه ...​
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
التسجيل
21/8/07
المشاركات
3,116
الإعجابات
1,058
الإقامة
Egypt
#51
انا هروح انام علي رأيك اصل انا خلاص بس
شكلك كدة بتتحنجل ...و انتة حر ... انتظر اسم
لو وضعت مشاركة ثانية بعد ردي ... و خليك
زن علي خراب عشك يا حبيب الملايين .
 

يسعد صباحك

عضوية الشرف
التسجيل
29/7/05
المشاركات
21,626
الإعجابات
4,017
#52
اقتباس من: Blackstar_tech
انا هروح انام علي رأيك اصل انا خلاص بس
شكلك كدة بتتحنجل ...و انتة حر ... انتظر اسم
لو وضعت مشاركة ثانية بعد ردي ... و خليك
زن علي خراب عشك يا حبيب الملايين .
إن الهاتف المطلوب لايمكن الاتصال به الان
فضلا روح نام ولاصحيت ان شاء الله تلاقي نفسك في البلاك لست ياعبدالعال
ههههههههههههههههههههههههههه​
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#53
لا يا عبد العال كده كده؟؟؟!!!!
تزحلقني واقوم انام الاقيك بتتخانق مع ابو......
(الا هو ايه الاسم صحيح)
اصله خير اللهم مااجعله خير بيهددني
بس انت طبعا يا عبده قولتله ان انا مابخافش

وبعدين الهاتف بتاعه ربما يكون مشنوقا او محروقا
مش خارج نطاق الخدمه


عبده مش عايزين الاجانب يشمتوا فيناااااااا
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
التسجيل
21/8/07
المشاركات
3,116
الإعجابات
1,058
الإقامة
Egypt
#54
لا يا عبد العال كده كده؟؟؟!!!!
تزحلقني واقوم انام الاقيك بتتخانق مع ابو......
لا و الله يا فكيهة انا فعلا كنت قايم بس لما لاقيت
ابو ظاظا شغالي في الازرق قولت اروقوا قبل
ما نام
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#55
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة Blackstar_tech
لا و الله يا فكيهة انا فعلا كنت قايم بس لما لاقيت
ابو ظاظا شغالي في الازرق قولت اروقوا قبل
ما نام




ههههههههههههههههههههههههه
الله عليك يا عبده
حلو اوي ابو ظاظا ده
جامده جدا ههههههههههههههههههههههههه
مش قارده هاموت من الضحك

شكل ابو ظاظا هيوقفنا احنا الاتنين

بدل ماانت تبقي المشرف عبد العال وانا الامبراطوره فكيهه
ابو ظاظا هيخلينا موقفين
وعاطلين انت حر يا عبد العال
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
التسجيل
21/8/07
المشاركات
3,116
الإعجابات
1,058
الإقامة
Egypt
#56
انتظر اسم
لو وضعت مشاركة ثانية بعد ردي ...
قد اعذر من انذر ..طول ما عبد العال معاكي متخافيش
يا ام العيال بس اسم اية هيخلية يحرم يدخل منتدي الطرائف
تاني يلا يستاهل قال بلاك لست
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#57
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة Blackstar_tech
قد اعذر من انذر ..طول ما عبد العال معاكي متخافيش
يا ام العيال بس اسم اية هيخلية يحرم يدخل منتدي الطرائف
تاني يلا يستاهل قال بلاك لست




عبده طول مانت ورايا مش هافلح ابدا
انا هاخلي امي تدعي عليك :5998: :5998:

نداااااااااااء عاجل من فكيهه الي ابو ظاظا :

انا مااعرفش عبدالعال
عايز توقفه اوقفه لوحده :5998: :5998:
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
التسجيل
21/8/07
المشاركات
3,116
الإعجابات
1,058
الإقامة
Egypt
#58
طيب انتي يا فالحة مش عارفاني عشان قولت علية ابو ظاظا
طيب ما تبصي علي مشاركتك شوفي انتة بتندهيلوا باية يا ناصحة
نداااااااااااء عاجل من فكيهه الي ابو ظاظا
بنات اخر زمن هههههههههههههههههههههههههههههه
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#59
إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة Blackstar_tech
طيب انتي يا فالحة مش عارفاني عشان قولت علية ابو ظاظا
طيب ما تبصي علي مشاركتك شوفي انتة بتندهيلوا باية يا ناصحة

بنات اخر زمن هههههههههههههههههههههههههههههه





انا ماقولتش حاجه واثبت باه لابو ظاظا
دا لو شاف كده هيضيعك يا حرام
تصعب عليا يا عبده لألألأ
وعلي راي المثل
يا نعيش عيشه فل يا نمووووووووت احنا الكل

دعوه عشان نتوقف مع بعض. ايه رايك
جيت اكحلها عميتها
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
التسجيل
21/8/07
المشاركات
3,116
الإعجابات
1,058
الإقامة
Egypt
#60
الراجل بيقولي يا عبد العاااااااال و مش عيزاني ارد علية و اهنية باسمو الجديد ...
الدليل
فضلا روح نام ولاصحيت ان شاء الله تلاقي نفسك في البلاك لست ياعبدالعال
مشرف برامج المفروض يخلية في منتداة ليتعور ...
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى