الحالة
موضوع مغلق

Mahmoud Omar

عضو ماسـي
#21
انا اكيد ريموتي رح تغتالني او تسجني مدى الحياة

بس يا ترى السجن هيختلف عندكم ولا لأ

تحياتي
 

انت الغالى

عضو مشارك
#22
العالم هيدمر من البنات ههههههههههههههه
 

I-HSSAN

عضوية الشرف
#23
الله يستر على المنتدى
راح تتغير الإدارة هههههه
ولون المنتدى راح يصير بنك
وزهور وورود ودببه واطفال

ههههههههههههههههه
قال يحكمو قال

تسلمي اختي الكريمة
 

رؤف

عضو ذهبي
#24
ريموتى

أيه الموضوع بالظبط

إحنا هنقطع على بعض ولا أيه

الموضوع وخداه منى قولى الحقيقه

شوفى بنفسك

ده الرابط
http://www.damasgate.com/vb/showthread.php?t=89150

بسام حقق

طبعا عارف أنى محامى

والحبس وجوبى فى المسائل اللى زى دى

يلا عوضينى وأنا هرحمك

سليم كلفتك بإجراء التحقيق لأن بسام فى أجازة

أشوف بأه هيحصل أيه
 

remoty_2222

عضو ماسـي
#25
والله انا اسفة يا رؤف معلش الغلط ده جي ازاي مش عارفة ازاي منتبهتش
المشكلة الاكبر اني ردا كمان على موضوعك
ومأخدش بالي بردو اما نزلت الموضوع
يالا معلش بأه بس اعملك ايه بردو انت مش مخلي موضوع الي ومنزلوا اشعرفنا احنا بأه دي حاه غريبة اوي
 

remoty_2222

عضو ماسـي
#26
والله انا اسفة يا رؤف معلش الغلط ده جي ازاي مش عارفة ازاي منتبهتش
المشكلة الاكبر اني ردا كمان على موضوعك
ومأخدش بالي بردو اما نزلت الموضوع
يالا معلش بأه بس اعملك ايه بردو انت مش مخلي موضوع الي ومنزلوا اشعرفنا احنا بأه... دي حاجة غريبة اوي
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
#27
مساء الخير يا ريموو الصراحة المرأة لا تصلح لتكون رئيسة
لأي حال من الاحوال .. وعلي رأي المثل في الشدائد تعرف الرجال.
و ليست النساء .. و هذة و جهة نظر شخصية .. تحياتي
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى