الحالة
موضوع مغلق

ابا أنس

عضو مميز
التسجيل
21/8/06
المشاركات
342
الإعجابات
96
العمر
38
#1
أكيد كلكم عرفين البرنامج دةIMMonitor Yahoo Messenger Spy
بيتجسس على الياهو للموجودين معاك على الشبكة
اية الحل معاة
ولكم دعوة بظهر الغيب​
 

spynet

عضو ماسـي
التسجيل
15/11/05
المشاركات
1,137
الإعجابات
108
#2
يقول المثل : الوقاية أفضل من العلاج

قم بحدف برنامج Yahoo Messenger و ارتاح
 

ابا أنس

عضو مميز
التسجيل
21/8/06
المشاركات
342
الإعجابات
96
العمر
38
#3
جزاك الله خير
ولكن فى زية للهوتميل
احذف الهوتميل كمان
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى