الحالة
موضوع مغلق

عبدالرحمن

VIP
التسجيل
18/4/07
المشاركات
6,152
الإعجابات
1,569
الجنس
Male
#1
الســــــــــلام عليكم

كثر الكلام اليوم على المسرعات للانترنات وتختلف اشكال والاحجام .... الخ
فيها بعض ثبت نجاحه بصورة بسيطة وفيه من غير دعايات وكم نعلم انه سبب نجاح لابد تكون له دعاية
وهيسة كم .......... وقع الى فيستا
المهم اليوم جايبلكم برنامج انتم تحكمون عليه

صورة البرنامج


الرابط تحميل

http://mediafire.com/files/59921055/Full_Speed_v2.7_by_ewares.org.rar

الكراك

http://mediafire.com/files/59921991/krack_by_ewares.org.rar

ولك اخى الفاضل بعض توضيح من صانع البرنامج

Instantly Get:
1. Faster Internet access
2. Faster download speeds
3. Faster web site browsing performance
4. Improve Internet and Intranet performance
5. Quicker data download times
6. Improved streaming music and movies
7. Faster download for songs and video
8. Faster performance with email
9. Better download speed for all data
10. Faster loading Web graphics
11. Speed test for Web site browsing
12. Speed test for general data transfer

What's New in This Release:

· A 20% bandwidth reserve which is claimed by default by Windows XP for selective network functions and is very often not used, is re-claimed and used by Full Speed to increase Internet access bandwidth, (when not used by the other network functions).
· Full Speed testing software now uses higher capacity, more accurate and consistent hosting servers....

وفى الاخيـــــــــــر ارجو ان تستفيدو اذا ثبت نجاحه عندكم

كم ارجوا منكم لاتنسوا الدعاء لى
 

oneman

عضوية الشرف
التسجيل
17/3/07
المشاركات
5,720
الإعجابات
5,766
#2
بارك الله فيك أخي الحبيب

وفقك الله لكل خير .. وللأمام دائماً

تقبل تحياتي وتقديري لك

و المعذرة لنقل الموضوع للقسم المخصص
Rapidshare و megauplaod و deposite تطرح بهذا القسم
في حال عدم وجود روابط اخرى اضافيه
وشاكر لك سعة صدرك
 

عبدالرحمن

VIP
التسجيل
18/4/07
المشاركات
6,152
الإعجابات
1,569
الجنس
Male
#3
شكـــــــــر لك اخى المشرف

لك الحق فى نقل والحذف

كم يقول المثل اهل مكة ادرى بى شعابها
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى