الحالة
موضوع مغلق

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#1
حتشوفوا مناظر دلوقتي يا جماعة حتنصدموا منها وخاصة البنات
اخيه اخيه شي مقزز ومقرف الريحة مش معقول الديدان بتاكل فيهم


مستعدين


فكرتوا كويس



1




2




3

شفوا صور شقق العزاب معفنه ازاي............










ياااااااااااااااي سوفاج

 

اميرة النجمات

عضو محترف
التسجيل
26/7/07
المشاركات
513
الإعجابات
51
الإقامة
الشام
#2
يعععععععععععععععع
بالفعل شي بيقرف
ولي شوهاد هاد هدول اكيد الدود عايش معهم هههههههههههههههههههههههههههههههه
شكرااا على توضيح الحقائق المخفية خخخخخخخخخخخخخ
تحياتي
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
التسجيل
21/8/07
المشاركات
3,116
الإعجابات
1,058
الإقامة
Egypt
#3
اية القرف دة ناس مش منظمة انتو عارفين
لو كان المكلن اللي انا فية مش كويس مش
بيجيلي روح اقعد فية .... شكرا ريموتي
 

SLIM SHADY

عضوية الشرف
التسجيل
2/12/03
المشاركات
7,162
الإعجابات
191
العمر
32
الإقامة
Damascus
#4
هادا كله بس لأنكن ما عم تعرفوا تنضفوا يا بنات حوا
لك اخ منكم اخ
كل شغلتكم بهالحياة هية تنضيف و طبخ بس
و مع هيك مو فالحين بشي
لا حول و لا قوة الا بالله العلي العظيم
هع هع هع
انقلب السحر على الساحر
مشكورة ريموتي و لا تحرمينى جديدك أبدا اختي




تحياتي
 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#5
مرسي اكتير اخ سليم على مروورك وطلتك الباهرة وان شالله ما بحرمك من جديدي
واذا على التنطيف فأسمها شقق عزاب يعني بدي اقولك شوف المراة كيف بتنظفكم وبتهندمكم
فوق بأه واصحى اعرف ان المراة في كل شي قوية وصبورة بتتحمل عفنكم هههههههههههه
 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#6
يعطيكما العافية لاميرة النجمات وبلاك على مشاركتهم في الموضوع وان شالله
بتتوقعوا مني كل جديد بخصوص هاد الموضوع وجاري البحث
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#7
ييييييييييييعععععععععععععععععع


بس ايه الدليل ان الشقة دى شقة عازب مش شقة واحد متجوز ؟؟؟؟
 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#8
اليك الدلائل لاتية:

1- انك لو نظرت الى الصور سوف تجد كلها اشياء للرجل ولا شي للمراة
2- سوف تنظر وتحس بروائح الكريهة التي تصدر من الصورة
3- سوف تجد مأكولات كلها تيك اواي وليست طنجرة او حلة ملوخية ولا باميا
4- الفوضى وعدم الانتظام
5- سوف تجد ايضا في الصورة سرير مفرد لشخص واحد وليس سرير متزوجين

كل هذه الدلائل الموضحة امامك وتأتي تسأل اين الدليل
يارب اشفي كل اعمى وابصره

 

ابو سليمان

الوسـام الماسـي
التسجيل
29/1/07
المشاركات
2,905
الإعجابات
502
#9
هع هع هع هع هع

صراحة
صور ولا اروووع من هيك منظر
والله يسلموو يا عزابية يا حلوين ومرتبين
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#10
ربنا يشفى


1- بالنسبة لأشياء الراجال الواضحة فى الصورة فهذا معناه ان الست هانم ما بتعرفش تنضف وبالتالى تكوم الحاجة كلها فى ركن الأوضه .

2- بالنسبة للروائح الكريهة فهذا معناه ان الست هانم للأسف ما بتستحماش .

3- بالنسبة للمأكولات التيك اواى فهذا معناه ان الست هانم خيبه فى الطبخ و عاوزه تفلس جوزها .

4- بالنسبة للفوضه و عدم الإنتظام فهذه هى أهم سمه من سمات المرأه .

5- بالنسبة للسرير المدعو بمفرد فأنا أراه رحب جداً يكفى الإثنين معاً مستريحيين و معاهم عيلهم كمان .


كل الدلائل دى و مش فاهمه انه متزوج


ربنا يشفى كل مريض

 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#11
ياراجل بذمتك بذمتك الست كده بردو ده لما بتبقى معفنة متوصلش لدرجادي بطل عند بأه واقتنع خيلتني اوووووووووووف دانتا ايه مبتزهقش
 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#12
امرك عجيب يا راجل اهمد بأه وبطل نطنطة الكلام الي اقولوا يتسمع انت فااااااااااااااااااااااهم.........
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#13
انا جيييييييييييييييييت
في ايه يا ريمو يا حبيبتي ؟؟؟!!
ماتحرقيش في دمك خااااااالص
المثل بيقول المعفن معفن ولو غسلوه بصابون
و هما دول العزاب و مش هيتغيروا ابداااااااااااااا
ههههههههههههههههههههههههههه
مشكوره يا حبيبتي علي التوضيح ده
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#14
طبعاً يا فتاة الاسلام المثل ده بحكم شغلتك القديمه فى غسيل العربيات
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#15
طبعا يا فارم
انت ناسي العربيه بتاعتك اللي مش بتنظف ابدااااااااااا ولا ايه ؟؟!!!!!
يالا باه اجري بعيد شوف حل لمشاكلك بعيد عننا باه
بس ماتنساش المثل ( المعفن معفن ولو غسلوه بصابون)
انا باقولك اهوه
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#16
ماشى يا ............................ أكملى النقط يا صابون
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#17
ايه النقط ديه؟؟!!!
امممممممممممممممممممم
طب مافيش اختياري؟؟!!

قال صابون قال
يالا من هنا بدل ماازحلقك!!!!!!
ههههههههه
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#18
عمرك ما هتعرفى . كان غيرك أشطر .
 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#19
صحبتي تعالي شوفي الولا ده خيلني شكلوا عايز علقة محترمة مني ومنك
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#20
ماشى يا ستى . ضرب الحبيب زى أكل الزبيب .
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى