الحالة
موضوع مغلق

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#1
جايب لكم حاجة جامدة



اقولكم ايه هى...؟؟؟




كل واحد يختار له رقم من واحـ 1ــــــد الى ستيـــ 60 ــــين

واللي يحب يختار اكثر من رقم عادي

ثم انزل آخر الصفحة وبتشوف صورتك بالرقم اللى اخترته بدون غش >>

.
.
.
.
.
.

يلا.. اختار ..؟

؟
؟
؟
؟



؟
؟
؟
؟



؟
؟
؟



اخترت و لا لا ؟؟




الصدق من فضلك


؟
؟
؟



؟
؟
؟



؟
؟
؟

بلا غش
؟
؟
؟


ها انتبه

؟
؟
؟
؟
؟؟
؟
؟
؟
؟

ما الرقم الذي اخترته ؟؟!

..........


ابحث عنه الآن ..

********

******

*****

****

***






 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#2
ايه ده ؟؟!!
انت عرفت منين ان انا مش من سكان الارض!!!!!!!
ههههههههههههههههههههههههههه

لأ انا الصراحه اخترت رقم ( 6 ) يعني معذب

وديه حقيقه (انا غسلت عربيات بالهبل في البوابه)!!!!!!
ههههههههههههههههههههههههه
حلوووووووو جدا ياباشا
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#3
يا حراااااااااااااااااااااااااام . تصدقى صعبتى عليا ..
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#4
يا رااااااااااااااااااااااااجل !!!!!!!!!!
لأ لأ لأ
مايصعبش عليك غالي
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#5
ربتا يكرمك يا رب زى ما كرم .......... أكملى النقط
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#6
عرررررررررررررررررررررررررررررفت

انور السادات
وعلي راي المثل :
( عاش متكرم و مات متخرم )
و هل يخفي القمر ؟؟!!!!
ايه الحب اللي انت شايله في قلبك ده؟؟!!!
مش قادره يا باشا علي الحب ده
ربنا يكرمك معايا كده و اشوفك زيه
قاعد في تربتك متهني يارب(دعوة وليه قرب الفجريه في رمضان)
ههههههههههههههههه
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#7
جمعاً ان شاء الله يا ................... أكملى النقط
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#8
لأ ديه مش عارفها !!!
تطلع ايه ديه ؟؟؟
كملها انت بس بسرعه !!!!!
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#9
فكرى كويس . كلمه انت قلتيها .
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#10
ولييييييييييييييييه
صح؟؟؟
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#11
صح

تكسبى وسام العضو المميز

 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#12
صح

تكسبى وسام العضو المميز

 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#13
مقبوله منك متشكرين ياباشا
علي الوسام ده
 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#14
انا اخترت الارقام التالية بما ان لنا حرية اختيار عدة ارقام
وهي كل الاتي:

10 بردان
20 محبط
30 حزين جدا
40 عنيد
50 فوجئ
60 غامض

يعني مأساه من كلو لا حول الله مع اني مش كده مش عارفة ليه طلعلي كده
اكيد مدبرها الخطة دي فارم ما انا عارفاه عايز يدمرني بيشت السبل اخص عليك!!!!!!
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#15
طبعاً هتطلعونى انا الغلطان . ربنا يسامحكوا كلكم يا وحشين .
 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#16
هههههههههههههههههههههه
مثل على حد غيرنا يابابا احنا مش بينفع معانا الكلام ده خلي بالك
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى