الحالة
موضوع مغلق

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
#21
طب مش تقول انك بالابتدائيه يعني بتعرف تبصم مش كده !!!
يا ساكن جنب سوق الخميس انت
اسكت
مش الناس اللي هناك اتطوروا من زكي زكي ابو المفهوميه
الي تامر و هيثم و هشام وانت لسه مكانك !!!!
شكلك كده بترجع للخلف
ااااااااااااااااااه هو انت اللي بيقولولك:
تيت تيت تيت
انتبه من فضلك زكي ابو المفهوميه يرجع الي الخلف
انتبه من فضلك زكي ابو المفهوميه يرجع الي الخلف
ههههههههههههههههههههههههه
 

farmsat

عضو محترف
#22
لا و انت الصادقه دول بيقولوا إوعا وشك زكى أبو المفهوميه وصل . يعنى خافى على وشك بقه وعلى رأى المثل ( الضرب فى الوش مافيهوش معلش )
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
#23
تطلع انت مين وايه يااااااااااااا اسمك ايه؟؟!!
ااااااااه زكي
عشان اوعي وشي ياااااااااا زكي
و بعدين هدي اعصابك
و المثل بيقول:

(خليك فريش عشان وشك مايكرمش)
 

farmsat

عضو محترف
#24
أطلع مين ؟ أنا فارم سات و الأجر على الله . و على رأى المثل برده ( لو وشك كرمش إكويه من غير ما تبربش ) . ياترى تعرفى ؟؟؟؟؟
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
#25
لأ انت اللي تكوي وشك عشان كرمش
بس وانت بتكويه اوعي تبربش
علي راي المثل:
اللي بيته من ازاز مايغيرش هدومه في الصالون
فاهم يااااااااااااااااااااا زكي اقصد يا FARMSAT
 

farmsat

عضو محترف
#26
وقالوا زمان اللى بيته من إزاز و يغير فى الصالون يستاهل الجرسه
او
اللى بيته من إزاز و يغير فى الصالون يبقى ما عندوش دم .
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
#27
مش كده ولا ايه؟؟؟
انا معاك في المثل ده
بس يمكن تغير رايك بعد فتره
و علي راي المثل:
بكره ترجع ريما من عند خالتها في مارينا
هههههههههههه
 

farmsat

عضو محترف
#28
و لما ريما ترجع تبقى الدنيا هتولع
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
#29
ههههههههههههههه
صح عندك حق ماهي طالعه لامها
علي راي المثل:
اقلب القدره علي فومها يدلق الفول منها
ولا انت ايه رايك؟؟؟
 

farmsat

عضو محترف
#30
صح طبعاً . وعلى رأى المثل برده

و لما الفول يدلق يبقى الجعان يتفلق
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
#31
صح تماما
و بقيت الامثال بتاعة الاكل ديه:

اكل العيش يحب الطعميه
ولا انت ايه رايك؟؟
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
#32
ههههههههههههههه اية يا اخوانا دا انتوا بو داخلين
حرب مكنتوش عرفتوا تقولوا الكلام دة ههههههههههه
اوعوا تكونوا زعلانين من بعض ازعل واية يا فارم
و يا فتاة الاسلام الامثال دي ازاز و فول و طعمية و عيش
الله انتو هتفتحوا مطعم في المنتدي و لا اية
ههههههههههههههههههههههههههه
كل سنة و انتو طيبين يا حبايبي
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
#33
الحق يا فارم
دا عرف المشروع اللي احنا ناوين نفتحه
هو كلامنا كان واضح ولا ايه؟؟!!!!
هههههههههههههههههههههههههه
كل سنه وانت طيب
وان شاء الله يكون تقبل الله منا ومنكم
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
#34
مشروع اممممممممممممممممممممممم
انا كنت حاسس كدة برضو عشان كدة قولت
لازم من التدخل السريع لافشال اي محاولة
لتسلل الطعمية للمنتدي لما بها من اخطار
تهدد بقاء الفرد و المنتدي هههههههههههه
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
#35
طب ماتستر علينا
و هنفتكرك بحزمتين جرجير و بقدونس
ههههههههههههههههههههه
 

Blackstar_tech

الوسـام الماسـي
#36
ههههههههههههههههههههههه
جرجير و بقدونس يعني مش ساندويتش
هتة علي العموم مبارك عليكي المشروع
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى