الحالة
موضوع مغلق

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#1
تيجوا نضحك شوية
بس بشرط !!!
مفيش حد يضرب !!
اصل الحكاية ان دى نكتة سمعتها زماااااااااااااااان وافتكرتها حالا وقلت اقولها لكم
كان فيه راجل متزوج عنده ولد لسه يدوبك دخل الدراسة اولى ابتدائى ، طبعا ابوه كان فرحان بيه جدا ، ولده الوحيد ، فضل يذاكر معاه طول السنة ولنا امتحن الولد ابوه قال له اجيب لك هدية ايه ؟
قال الولد كرة بنج بونج
جاب له ابوه الكرة
وفى سنة تانية قال ابوه اكيد السنة دى اصعب وفضل معاه يشجعه وبعد ما نجح قال له اجيب لك ايه قال له كرة بنج بونج
وفى السنة الثالثة والرابعة والخامسة والسادسة نفس الشىء : كرة بنج بونج
" خللى بالكم انا باختصر علشان ماتزهقوش "
فى المرحلة الاعدادية الزوج قال لزوجته اخرجى انتى مع الولد شوفيه عايز هدية ايه ، شكله مكسوف منى كل سنة كرة بنج بونج ؟
خرجت الام مع الطفل طول سنين اعدادى وفى كل سنة كرة البنج بونج
فى ثانوى ابوه قاله ماشاء الله بقيت كبير وعايزين مجموع كبير تدخل بيه طب او هندسة واى هدية هاتحتاجها هاجيبهالك .
فى اولى ثانوى نفس الوضع كرة البنج بونج
وفى ثانية وثالثة نفس الكورة .
نجح الولد ودخل هندسة وفى كل سنة كرة البنج بونج
فى السنة النهائية الولد راح شاف النتيجة لقى نفسه نجح بجيد جدا
اتصل بابوه وقال له نجحت يا بابا ، قال له عايز ايه بقى اجيبه لك ؟
قال له كرة بنج بونج
الولد رايح البيت صدمته عربية ، واتنقل المستشفى ، راح ابوه يطمئن عليه ، الكتور قال له حالته خطرة ماينفعش تدخل له ، الب اترجاه وقال له اشوفه بس دقيقة ، اكلمه كلمة واحدة .
الدكتور وافق
الاب دخل لابنه ، قال له يا ابنى بس عايز اعرف منك سر كرة البنج بونج
الولد قال " يابابا كرة البنج بونج دى .." وسكت الولد وشهق ومات .



ها
ايه رأيكم ؟
قلت لكم مفيش ضرب
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#2
يالهوووووووووووووووووي
يالهووووووووووووووووووووي
يالهووووووووووووووووووووووووي

انت شكلك حاطط الموضوع ده عشان تفرسني ..صح؟؟!!
ههههههههههههههههههه
ا
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#3
أكيد طبعاُ هو انا عندى حد اعز منك يا فتفوته
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#4
لأ ماعندكش اعز مني طبعا
عشان تفرسه و تموته من الغيظ يا اسد
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#5
سلامتك من الموت و من الغيظ . خلاص ما تزعليش و علشان اصلحك انا هجبلك هديه . حزرى فزرى هى ايه ؟؟؟؟

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:




كرة بنج بونج
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#6
ربنا يخليك ليا
اكيد عرفت ان عيد ميلاد في شهر 10
ربنا مايحرمنيش منك ولا من هدياك اللي بتفرسني
مقبوله منك ياباشا
ههههههههههههههههههههههههههه
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#7
كل سنه و انت طيبه و عقبال 100 كره .............. أقصد 100 سنه
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#8
وانت طيب ياباشا
ابقي لم الكور كلها وهاتها في 100 سنه دول
هههههههههههههههههههههههههههههههه
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#9
انا موافق يا ستى وعلى فكره كل ما تلمى 100 كره تحصلى على كرتين هديه
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#10
دا كده نصب ياباشا ...
يعني انا لما اتم 100 اخد كورتين زياده ؟؟؟!!!
اعيش كل ده (دا اذا عشت نصهم) و اخد كورتين
لا يا باشا يفتح الله
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#11
خلاص خلاص خلاص نخليهم 4 كرات يا ستى
 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#12


الحقوني حيشلني الواد الي اسموا فارم
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#13
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يبقى كده عندنا اتنين ها يتشلوا , فتاة الإسلام و remoty_2222

احنا كده هانفتح مستشفى

الف سلامه عليكوا
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#14
يلا من هنا بدل والله
انت ماتعرفش انا وريموتي لما بنتلم علي بعض بنعمل ايه ؟؟!!!!
علي راي المثل :
اسال مجرب
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#15
و مين اللى جرب يا ترى . اهو انتوا كده يا بنات بتزعلوا من الحقيقه .
 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#16
بنزعل من الحقيقة روح كده يا شيخ شكلك في الاخر بوء وخلاص ابعد
عننا احسن ...............لاحسن حتشوف الويل
انا بحذرك يالي اسمك فارم
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#17
تصدقى يا remoty_2222
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

انا خفت قوى
 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#18
وتصدق يا فارم
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
انت ظريف اوي اوي
 

SLIM SHADY

عضوية الشرف
التسجيل
2/12/03
المشاركات
7,162
الإعجابات
191
العمر
32
الإقامة
Damascus
#19
و تصدقوا كلكم انكم اظرف ناس و احلى ناس
مشكور عزيزي فارم على الموضوع







تحياتي
 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#20
يسلم تمك يا سليم اول مرة تقول كلمة حلوة
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى