الحالة
موضوع مغلق

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#1
شوف حقد الستات
واحد كان سايق عالطريق بسرعه ومعه زوجته الحردانة منو فجأه شاف

> > بالمرايه شرطي عمال يشاورله

> >>وقف السيارة, جا الشرطي وقاله انت سايق فوق 180 كم والطريق سرعته 80

> >>عشان كده هاديك مخالفة

> >>الرجل: معليشي انا كنت فوق الـ 80 بشويه

> >> > >>>الزوجه :حبيبي انت كنت ماشي عالاقل 180

> >> > >>>الزوج : نظرة حقد وغل لزوجته

> >> > >>>الشرطي : وكمان مخالفه عشان النور الخلفي مكسور

> >> >

> >> >>>الرجل : مكسور ؟؟؟؟... انا ما اعرفش انه مكسور

> >> > >>>الزوجه : ليه مش انتا قلتلي انو النور انكسر من كم اسبوع؟

> >> > >>>الزوج : نظرة حقد وغل للزوجه


> > >>>الشرطي : ومخالفه كمان لانك مش رابط حزام الامان

> >> > >>>الرجل : انا فاكك الحزام دلوقتي لما وقفت

> >> > >>>الزوجه : لا لا لا , حبيبي انت عمرك ما ربطت الحزام

> >> > >>>الزوج و هو مفروس صرخ: انتي ما تعرفيش تسكتي ابدا؟؟؟؟؟؟؟؟

> >> > >>>الشرطي بيسأل الزوجه: هو دايما بيصرخ عليكي كده ؟؟؟؟؟؟

> >> > >>>الزوجه : لالالا حرام مش دايما بس لما بيكون سكران

> >> > >>>الشرطي : سكران؟؟؟

> >> > >>>الرجل : لالالالالا, ما تصدقهاش

> >> > >>>الزوجه: ما تردش عليه, هو لقا قزازة ويسكي بالسياره يوم ما سرقها

> >> > >>>الشرطي : يعني السياره مسروقه؟؟؟؟؟؟؟؟

> >> > >>>الرجل : ما تردش عليها يا سيدي.... وانتي اسكتي وماا تخلينيش اطلقك

> >> > >>>الشرطي : هو كده على طول بيهددك بالطلاق؟؟؟؟؟؟؟

> >> >

> >>>الزوجه : مش لما يكون متجوزني الاول؟




منقووووووووووووووول
 

SLIM SHADY

عضوية الشرف
التسجيل
2/12/03
المشاركات
7,162
الإعجابات
191
العمر
32
الإقامة
Damascus
#2
ههههههههههههههه
لك شو هاد الله يجيرنا منكم يا رب
ما بيجينى من وراكم غير وجع الراس
الله يلطف فينى يا رب و يعيننى عليكم
مشكورة فتاة على الموضوع التحفة




تحياتي
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#3
دا عشان نبهتك ؟؟!!!!!!!!!
يا خساره يا ريتني كنت سيبتك علي عماك احسن!!!!!
وبعدين انت اللي واجع راسنا مش احنا !!!
احنا غلااااابه
قطط بريئئئئئئئئئئئئئئئئئئه
بس خلي بالك علي نفسك من القطط
لانها مش علي طول بريئه !!!!!

شكرا علي مرورك يا سليم
اسعدني مرورك والله ونورت الصفحه كلها
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#4
خطيره يا فتاة الإسلام حلوه فعلاً و على رأى SLIM SHADY ده الى بيجلنا منكم ربنا يستر . بس بجد حلوه و ملعوبه​
 

سرابWالليل

عضو فعال
التسجيل
4/9/07
المشاركات
137
الإعجابات
18
الإقامة
الرياض
#5
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الله يخليهم لبعض
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#6
الله يخليكم ليا يارب
اسعدني مروركم و الله
يا سراب الليل و يا farmsat
 

مصطفى مختار

عضو محترف
التسجيل
19/12/06
المشاركات
588
الإعجابات
5
#7
الله يعنا عليهم
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#8
الله يعينا احنا عليكم
الغلط من عندكم مش من عندنا يا مصطفي
مش هو اللي مزعلها يستحمل بقي؟؟؟!!!!!!
و شكرا علي مرورك الحلو
اسعدني مرورك والله
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#9
ممكن أسأل سؤال ؟ شكراُ . ليه كل البنات و الستات فاكرين انهم الملائكة و انهم لا يخطئون و الرجال هم الشياطين و الغلط دائماً منهم . ليشششششششششششششش كده ليششششششششششششششششششششش​
 

سرابWالليل

عضو فعال
التسجيل
4/9/07
المشاركات
137
الإعجابات
18
الإقامة
الرياض
#10
عن جد لييييييييييييييش هيك ليييييييييييييييش!!؟؟
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#11
احنا مش ملائكه ابدااااااااا احنا بشر
و لا انتوا شياطين انتوا اخبث من كده بكتيييييييييييير
بس عادي احنا بنعرف نتعامل مع امثالكم
وشكرا علي مروركم يا سراب الليل و يا farmsat
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#12
لو كنتم بتعرفوا تتعملوا معنا مكنش ده يبقى الحال
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#13
طب ماتاخدش في نفسك مقلب!!!!
ماهو انا لغاية دلوقتي مش عارفه اطلع فصيلتك ايه من الخبثاء
بس هاشوف كده
امممممممممممممممممم
اكيد انت من عينة سليم مش كده ؟؟؟؟
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#14
دا اللى انا كنت عامل حسابه هنبدأ التحليلات النفسيه اللى أكيد هتطلعنى معقد و مفترى و...................................الخ​

لنا الله​


يلا انا مستنى التحليل النفسى يا دكتوره​

 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#15
من الواضح انك مكلكع و مليان عقد
بص بص بالله عليك شوف شعرك عامل ازاي يدل علي الموضه المجنونه
ولا انفك ياالهي ربنا يستر علينا اد السمسمه
ولا صف سنانك لولوي
و اخر المتمه واقف معوووج
وحاططلي ايدك في وسطك وواقف تهز رجلك
و لابس شورت فظييييييييييع!!!
ولا لونه انيل من الشورت نفسه !!!
لألألألألألألألألألألألأ
ولا اقولك :
خلاااااااااااااااص بلاش فضايح باه
و علي راي المثل :
( اللي يستره ربه مانفضحهوش علي بوابة داماس )
 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#16
هههههههههههههههههههه
حلوة يا فتاة الاسلام اديها ومترحمهاش
وشكرا على الموضوع الحلو اوي ده
ريموتي
 

رؤف

عضو ذهبي
التسجيل
30/4/07
المشاركات
822
الإعجابات
110
#17
ههههههههههه


حلوة جدا فتاة

شكل الكلية مأثرة جامد

طبعا

ملطوش

عارف

وراهم وراهم لغاية ما يصادرو الينك دى اس ال
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#18
ايه يا عم ده؟؟!!!!!
انت معايا ولا معاهم !!!!!!!
اطلب النجده تبهدلني
مش عارفه ايه ده ؟؟!!!!!!!
ههههههههههههههههههه
 

mansora_net

عضو مميز
التسجيل
15/3/07
المشاركات
377
الإعجابات
27
الإقامة
المنصورة
#19
الحمد لله وشهد شاهد من اهلها
ان كيدهن عظيم بس الراجل يستاهل
اخرة المشي ورا الحريم = (السجن ، الجنان ، الانتحار)
يا مغيث اغثنا
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#20
دا بس عشان تاخد بالك
اااااه( ان كيدهن عظيم)
ههههههههههههههههههههه
شكرا علي مرورك يا mansora_net
اسعدني مرورك والله
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى