الحالة
موضوع مغلق

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#261
انا رقم
55555555555555555555
اغسل يا ابو سليمان العربيه بتاعتي و مافيش مانع لو يساعدك سليم وfarmsat
و خد الجردلين اللي انت جايبهم دول في ايدك بينفعوا جدا في الغسيل
ههههههههههههههههههههه
 

ابو سليمان

الوسـام الماسـي
التسجيل
29/1/07
المشاركات
2,905
الإعجابات
502
#262
يؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤ
ليش
انا رقم ارعه انتي الي بتغسلي موووش على كيفك

طب خلاص
امري لله
يلا هاتي العدة
لووووووووووووووووووول:5998:
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#263
ماشى يا فتاة الإسلام بس مش فتاة الحلو الحلوه للأسف ماطلعتيش حلوه و لا حاجه انا هاغسل المره دى بس لما تيجى تحت ايدى مش هرحمك و هوريكى النجوم فى عز الظهر و على رأى المثل ( اللى افتكرته ديناصور يطلع سحليه )


22222222222222222222222
 

salma_سلمى

عضو فعال
التسجيل
1/7/07
المشاركات
130
الإعجابات
17
الإقامة
syria
#264
هههههههههههههههههه احترنا يا ارعه نمشطك منين هههههههههههههههههه

انا كنت مجهزة نفسي اني انا اللي ائول ئول ئووووووووول
بعدين كلكو على فتاة ليه خفو عن البنت شويا هههههههههههههه وهي الرقم واحد


1111111111111111111111111111111111111111111
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#265
انت المفروض رقم 3 يا salma_سلمى وبعدين انت لسه ما تعرفيش فتاة الإسلام دى ديناصور كبير و محدش واخد باله .

444444444444444
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#266
انا رقم
555555555555555555
اغسل انت يا باشا بدل الديناصور مايجي يقطعك حتت كده
هههههههههههههههههههههههه
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#267
ماشى يا عم الديناصور انت مستنى الرقم ده من ساعه شكلك كده . ماشى ماشى ماشى

مسيرك هاتيجى تحت ايدى


111111111111111111111
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#268
انا خايفه تطلع انت الاسد وانا مش حاسه
ولو دخلت فم الاسد يبقي مش هاخرج
هههههههههههههههههههه
انا رقم
222222222222222222
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#269
طبعاً هو دخول الحمام زى خروجه ؟


333333333333333
 

اميرة النجمات

عضو محترف
التسجيل
26/7/07
المشاركات
513
الإعجابات
51
الإقامة
الشام
#270
شو قصة الأسد والديناصور
يلاااا بعدين بعرف
واناااااااااااا
444444444444444444444444444444444444444444
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#271
انا رقم
5555555555555555555
اشتغل يا باشا
نظف شويه باه يا اسد
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#272
أكيد في مؤامره بس ماااااااشى انا بالى طويل على الآخر و ياريت يا فتفوته تعرفى أموره بقصة الأسود و الديناصورات .....


111111111111111111111
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#273
من عنينا ياباشا بس كده !!!!
المره اللي جايه لو شوفتها لحد رقم 4 هاسيبها
عشان تكتب انت من نفسك مره
مش عايزه احرمك من حاجه ابداااااااا
انا رقم
2222222222222222222
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#274
تسلم عينيك يا جميل و ربنا يخليكى ليا و للغلابه اللى زيى . و مايحرمكيش منهم يا رب


333333333333333333333
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#275
طيب انا رقم
44444444444444444444444444
يلا وريني شاطرتك
هتعمل ايه يا اسد
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#276
هيه هيه هيه هيه هيه هيه هيه هيه هيه هيه هيه هيه هيه هيه هيه هيه هيه هيه


55555555555555555555555555555555555555555555555555555555555
55555555555555555555555555555555555555555555555555555555555
55555555555555555555555555555555555555555555555555555555555
55555555555555555555555555555555555555555555555555555555555
55555555555555555555555555555555555555555555555555555555555
55555555555555555555555555555555555555555555555555555555555
55555555555555555555555555555555555555555555555555555555555


يلا يا فتاة الإسلام ساعدينى علشان نغسل عربيات المنتدى كله
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#277
ايه الفرحه دي ؟؟؟
و هنغسل المنتدي كله كمان !!!!!!!!
كويسه انك ماقولتش البوابه ...
شكلي كده هاقدم اعتذار السنه دي في الكليه
بسبب غسيل العربيات
ههههههههههههههههه
انا رقم
111111111111111111111
 

SLIM SHADY

عضوية الشرف
التسجيل
2/12/03
المشاركات
7,162
الإعجابات
191
العمر
32
الإقامة
Damascus
#278
ههههههههههههه
2222222222222222
مو انا نصحتك من الاول و قلتلك بلالك شغلة هالكليات و مدري شو
شغلة المغسل ما في احسن منها
و هي عمو فارم عم يساعدك
يعني ايد بايد بتفتحوا مغسل جديد
ههههههههههههههههه




تحياتي
 

اميرة النجمات

عضو محترف
التسجيل
26/7/07
المشاركات
513
الإعجابات
51
الإقامة
الشام
#279
ههههههههههههههههههههههههههه
لك يلي قول شو قصة الاسود والديناصورات......
واناااااا
3333333333333333333333333333333333
 
Disha93

Disha93

الوسـام الذهبي
التسجيل
7/3/07
المشاركات
1,635
الإعجابات
584
#280
4
44
444
4444
44444
4444
444
44
4


lمين الى بعدى
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى