الحالة
موضوع مغلق

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#221
برده مش عارف







555555555555555555555

المره دى الكل يغسل بس انا عاوز سرعه
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#222
طيب اللي احلي من الغسيل
هو
هوو
هووو
هووووووووووووووووو


اوووووووووضة الاسود
ههههههههههههههههههههههه
ها ايه رايك؟؟؟؟
لاتقولي غسيل ولا مسيح شوف الاسود هاتعمل ايه

انا رقم
111111111111111111
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#223
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

أوضة الأسود ولا الأخضر

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه


22222222222222222222222
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#224
مين الاخضر ده ؟؟؟ ها ؟؟ مين مين ميييييييييييييين ؟؟؟!!!!
قول والا ..... موجوده (اكمل مكان النقاط)
ههههههههههههههههه
انا رقم
333333333333333333333
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#225
عرففففففففففففتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


أوضة الأسود

4444444444444444444
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#226
انا رقم
55555555555555

صح
برافوووووووووو عليك
و ليك جائزه مقدمه من السيرك
اسد صغير تلعب معاه + غسيل عربية فتاة الاسلام
و ده لمدة اسبوع من تاريخ الاجابه
ههههههههههههههههههههه
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#227
مرسىىىىىىى كتيييييير ربنا يخليكى ليا . و ماشى هغسلهالك بس انت اللى ما تخديش على كده ومسيرك هتيجى تحت إيدى و مش هقولك ها عقبك ازاى ؟؟؟؟

11111111111111111
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#228
ههههههههههههههههههههههههه
الصراحه نفسي اشوووووووف
وريني وريني نفسي اشوف
هههههههههههههههههههه
انا رقم
22222222222222222222
 

رؤف

عضو ذهبي
التسجيل
30/4/07
المشاركات
822
الإعجابات
110
#229
فتاة شكلك متبهدل خالص

لو مكانك أحزف الموضوع اللى تاعبك ده

يابنتى خسيتى جامد سيبتك 20 يوم

وده حصل

طب لو كنت سفرت بعيد أكتر


كانوا خلوكى تغسلى المنتدى


عموما بتعرفى دخولى اليوم طارىء


وبعد العيد بجيبلك حقك منهم جميعا

ولا يهمك

وبعدين لومى نفسك انت اللى جبتى الموضوع المصيبه ده

وانا رقم

3333333333
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#230
ايه يا معلمي !!!
صلي عالنبي دا بدل ماتدافع عني
علي راي المثل : جيت تكحلها عميتها
ههههههههههههههههههه
انا رقم
4444444444444444
 

رؤف

عضو ذهبي
التسجيل
30/4/07
المشاركات
822
الإعجابات
110
#231
55555555555555

خلاص بوريهملك

يلا يا سليم انت وفارمت ما بدى

تغسلوا عربيتى

قبل ما مشى

أمركم بسمكرة سيارة فتاة

وغسيل السيارة مكعبات الجبنه اللى انت عارفها سليم

بشرط إن سليم يحمل السيارة

وفارمست يغسلها بملابسه بضهره

وبعدين يبدل الناحيه التانيه ويقوم سليم طالع على السيارة من فوق

ويغسل ساف السيارة زى غسيا الناس لاعندنا بمصر

لو مش عارف الطريقه يعرفهالك فارماست او فتاه

مش عايز ثانيه واحدة بدون شغل

لغاية ما ارجع

أيه رأيك يا ستى كدة تمام
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#232
ههههههههههههههههههههههههههه
اه تمام ونص كمان
انتقم يا معلم شكلك هتغسل المره اللي جايه
هههههههههههههههههه
انا رقم
11111111111111111111111111
 
Disha93

Disha93

الوسـام الذهبي
التسجيل
7/3/07
المشاركات
1,635
الإعجابات
584
#233
2
22
222
2222
22222
222222
2222222
22222222
222222222
2222222222
222222222
22222222
2222222
222222
22222
2222
222
22
2
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#234
بدايه مبشره يا عم رؤوف من الواضح ان أوضة التماسيح هتبقى أوضتين واحده حريمى و التانيه رجالى . و بالمناسبة متخافوش مش هنسى اجيب لكوا فى الأوضتين جردلين ميه و شوية برسيل علشان تتسلوا فى فترات الراحة ( من التماسيح طبعاً ) .

3333333333333333333333
 
Disha93

Disha93

الوسـام الذهبي
التسجيل
7/3/07
المشاركات
1,635
الإعجابات
584
#235
4
44
444
4444
44444
444444
4444444
44444444
444444444
4444444444
44444444444
444444444444
4444444444444
44444444444444
444444444444444
4444444444444444
444444444444444
44444444444444
4444444444444
444444444444
44444444444
4444444444
444444444
44444444
4444444
444444
44444
4444
444
44
4
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#236
و انا


555555555555555555555
555555555555555555
5555555555555
555555555
555555
555
5


يلا يا فتاة الحلو الحلوه شدى حيلك و خلى المعلم رؤوف يساعدك ابدأوا بالعجل الأول و عاوز العربيه تبرق يا معلم رؤوف بأى طريقه بهدومك بالفوطه مش مشكله المهم عندى العربيه و على فكره انا عملت حسابى و جبتلكوا سندوتشين فول علشان لما تتعبوا . يالا انتوا لسه ما بدأتوش ؟؟؟؟ ايه الكسل ده لو ما اشتغلتوش بذمه مفيش أجره النهارده .
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#237
طب يلا من هنا باه لحسن والله العظيم
هاحطك في اوضة الاسود
مالكش دعوه بالمعلم انا باقولك اهوه..
انا اسيبك نص ساعه ارجع القيك عامل اوضه للتماسيح
خلاص اكيد شكلك زهقت من الاسود يبقي تدخل شويه عند التماسيح
اهي فكره جديده و منها تغير جو برضه
ههههههههههههههههههههههههههه
انا رقم
111111111111111111111111
 

اميرة النجمات

عضو محترف
التسجيل
26/7/07
المشاركات
513
الإعجابات
51
الإقامة
الشام
#238
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
شو عم يصير معكن شو مسيو فارم عم تعزبك فتاة و رؤف له له ما لهم حق يلا بسيطة رح يجيهم يوم
واناااااااااااا
2222222222222222222222222222222
 
Disha93

Disha93

الوسـام الذهبي
التسجيل
7/3/07
المشاركات
1,635
الإعجابات
584
#239
3
33
33
333
333
3333
3333
33333
3333
3333
333
33
33
3
 

farmsat

عضو محترف
التسجيل
3/8/07
المشاركات
590
الإعجابات
52
#240
4
444
44444
4444444
444444444
44444444444
4444444444444
444444444444444
44444444444444444
4444444444444444444
44444444444444444444
4444444444444444444444
44444444444444444444
44444444444444444
444444444444444
4444444444444
44444444444
444444444
4444444
44444
444
4


ربنا يستر

على العموم أنا مستنى فى أوضة الأسود
و شدى حيلك معانا يا أميرة النجمات خلينا نعرفهم العقاب ازاى
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى