الحالة
موضوع مغلق

سرابWالليل

عضو فعال
التسجيل
4/9/07
المشاركات
137
الإعجابات
18
الإقامة
الرياض
#1
كيف الحال..جميعاً...




اليوووم جبت لكم موضوع حلو

بس يارب يكون فى تفآآآآعل منكم ياحلوين





اكتب اسمك وشوف سيارتك


وهذا الرابـــــــــط



http://www.czk.com/

عاد كل واحد يقول وشي سيارته

ويحط الصوره
 

سرابWالليل

عضو فعال
التسجيل
4/9/07
المشاركات
137
الإعجابات
18
الإقامة
الرياض
#2
يلا انا أول واحد وهي سيارتي




مين بدو ياخد لفة معي
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#3




انا طلعت نفس العربيه !!!!
طب باقولك ايه ...
ماتيجي تركب معايا انت مره وانا مره
عشان نوفر بنزيييين
هههههههههههه
مشكور عالموضوع الحلوووو
 

سرابWالليل

عضو فعال
التسجيل
4/9/07
المشاركات
137
الإعجابات
18
الإقامة
الرياض
#4
فكرة حلوة ههههههههه
وشكرا على مرورك
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#5
و لا اقولك كل واحد يركب عربيته
و نعمل مسابقه .. ايه رايك؟؟؟
و نشوف مين هيدوس اكبر عدد من اعضاء البوابه ؟؟!!
بما اني مش باعرف اسوق ... فاول واحد هادوسه هوووو
سليم شادي
 

lllBassam80lll

عضوية الشرف
التسجيل
21/2/04
المشاركات
4,568
الإعجابات
203
#6
يعطيك الافية اخي وهذه سيارة احلامي

دمت بخير
 

رؤف

عضو ذهبي
التسجيل
30/4/07
المشاركات
822
الإعجابات
110
#7
هههههههههههههههههه معقلة دى سيارتى يلا تنفع أروح بها المحكمة

على رأى المثل حمارك الأعرج يغنيك عن سؤال اللئيم

:5998:

هى دى اللى طعت من ذمتك ياعم سراب

ماشى ياعم مقبولة منك

أنا بعرف مين اللى عمل القلب ده فيا

طبعا بسام ملك الفكاهه وصاحبه سليم

راح أنتقم بعدين :sterb116: :sterb116:

سراب موضوع رائع
 

SLIM SHADY

عضوية الشرف
التسجيل
2/12/03
المشاركات
7,162
الإعجابات
191
العمر
32
الإقامة
Damascus
#8



ههههههههههه
هي هية سيارتي يا حبيب
بس بتعرف ليش طلعتلي هي السيارة
لأنو ما لقيت غيرها من مقام الانسة فتاة الاسلام منشان افرمها تحتها
خخخخخخخخخخ
يسلموا سراب و أهلا و سهلا بيك معنى أخ و عضو جديد
منتمنى نشوف المزيد من ابداعك و جهدك



تحياتي
 

رؤف

عضو ذهبي
التسجيل
30/4/07
المشاركات
822
الإعجابات
110
#9
معلهش يا سليم ظنيت فيك السؤ وحسبت أنك اللى وضعت المقلب فيا

الظاهر البنت دى اللى إسمها فتاة هى سبب كل ده وانا كنت فاكر أنها دراعى اليمين

بس سيارتك ما تفرق كتير عن سيارتى ههههههههههههههههههه

الفرق ان سيلرتى ماتت قبل ما اركبها هههههههههههه

وسيارتك داخلة إنعاش والأمل مفقود فى عودتها

بس أشوف فتاة ما انا لازم ‘رف مين اللى عمل فيه حركة السيارة دى
 

حور الجنة

عضو جديد
التسجيل
6/9/07
المشاركات
11
الإعجابات
0
الإقامة
بلاد المسلمين
#10



والله زعلت كتتتتتتتير على عربيتكم بس يلا هدوس عريباتكم كلها وخصوصا الللي يجي على فتاة العسوله يعني خلي بالك يارؤف انت سليم شادي بدل مش هتلقوا عربيتكم ااقولكم فكره رحوا ولعوا فيهم
 

رؤف

عضو ذهبي
التسجيل
30/4/07
المشاركات
822
الإعجابات
110
#11
يا سلام ياسلام

دى العربية دى عمرى ما شفتها

أيه ياعم بسام نظام الكوسة اللى عندكوا ده

علشان ما حور ياعنى ولا أيه

لا بقولك أيه وزع بالحق إن كانت حور فأنا جن مسحور

حــــــــــــــــور السيارة بتعتك دى مسحوب رخصها لأن عجلها كتير على الأسفلت

وسيتم سحبها بواسطتى وإداعها بوحدة مرور البوابة

نفذى وإلا فسوف تودعين فى الحبس لمخالفة قوانين ولوائح البوابة
 

حور الجنة

عضو جديد
التسجيل
6/9/07
المشاركات
11
الإعجابات
0
الإقامة
بلاد المسلمين
#12
لالا محدش يقدر يعمل اللي انت بتقول عليه ماشي
ويلا روح بدل مالعربيه اللي سايقها تعمى ومش شايف قداااامه
وكمان بدل مااخلي علبة السرادين بتاعتك ديه علبة توووونه الحق
انزل منها عشان تحافظ على حيااااتك
 

رؤف

عضو ذهبي
التسجيل
30/4/07
المشاركات
822
الإعجابات
110
#13
أهم تووونة ياعم سليم ومش راح نقدر عليهم

فتاة لو حور تهمك قولى وأنا راح أكلم المسئولين فى إدارة المرور

يسبوها تفرح بالسيارة الطيارة دى

ولو مشكدة أنا لى شغل تانى معاها وراح أسحب منها الرخص وعلبة المنديل



حور يبدو أنك حقيقى مرحة

شرفتينا وأهلا بيك بيننا اخوة فى الله


سعداء بتواجدك بيننا نفيد ونستفيد


نصيحة / إجعل ما تكتبيه شاهدا لك لاعليك

تقبلى تحياتى ودمت بخير
 

حور الجنة

عضو جديد
التسجيل
6/9/07
المشاركات
11
الإعجابات
0
الإقامة
بلاد المسلمين
#14
يعني ايه لو حور تهمك يا فتاه يابابا
انا اقدر اخد حقي بس يعني انت عايز توصل لايه
وكمان مش هتقدر تسحب الرخص احنا ناس جامده
وبجد جزاك الله خيرا على الترحيب وعلى النصيحه
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#15
باقولك ايه منك ليه ؟؟!!!!
انا مش باخاف ولا بتهدد
و اذا بيطلع براسي راح اخلي التووووووونه بتاعتكم دي
علب جبنه ملثلثات مافيهاش ولا مثلث
دي حور كرمتكم اوي وخلتها تونه
يلا يارؤف استعد عشان افرمك بعلبة المثلثات بتاعتك دي
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#16
اكيد يا رؤف حور تهمني دي حبيبتي
و هي مش محتاجه انك تجيب لها رخص
لألألألألألألألألألألأ
دي هي تعملك رخص لعلبة المثلثات بتاعتك
و تحطلك مثلثات فيها كمان عشان تاكل و تشبع !!!
 

سرابWالليل

عضو فعال
التسجيل
4/9/07
المشاركات
137
الإعجابات
18
الإقامة
الرياض
#17
شكرا على مروركم يا حلوين ومشاركتكم
وترقبوا جديدي
 

اسماءالله

عضو فعال
التسجيل
18/8/07
المشاركات
106
الإعجابات
12
الإقامة
كفر الشيخ
#18
هذهى سيارتى








Opel Astra
 

yusuf

الوسـام الذهبي
التسجيل
9/2/07
المشاركات
1,856
الإعجابات
274
#19
Bugatti Veyron





هههههههههه احلى سيارة لهلا و للعلم هي اسرع سيارة بالعالم

مين بدو سباق هههههههههههههههه
 

عبدالرحمن

VIP
التسجيل
18/4/07
المشاركات
6,147
الإعجابات
1,571
الجنس
Male
#20
السلام عليكم
هذه سيارتى بس مهيش عجبانى انا لا اعرف السباحة


Gibbs Aquada
معليهش محتم عليها


وشكر لصاحب الموضوع
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى