الحالة
موضوع مغلق

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#1

[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]فيه مدرس يدرس في المرحلة الابتدائية سأل أحد الطلاب:
طير بيتكلم وأول حرف منه الباء ؟
. فرد عليه الطالب وبسرعه الببغاء ...
فقال : ممتاز
سئله المدرس: إسمك ايه؟
فرد أحمد ..
ابوك بيشتغل ايه؟
رد الطالب دكتور .. فقال المدرس : شايفين ولاد
الدكاتره ؟
المدرس سأل سؤال ثاني حيوان بطيء وأول حرف في اسمه السين؟
فرد أحدالطلاب:سلحفاة .. يرد المدرس : ممتاز .. اسمك أيه؟
فقال : وائل .
أبوك بيشتغل ايه؟
رد الطالب مهندس .. فقال المدرس شايفين ولاد
المهندسين ؟
المدرس بعدها سأل السؤال الثالث طائر له جناحين ... ما هو ؟
فرد أحد الطلاب و بسرعه: تمساح ..
فيقول المدرس: شايفين الغبي دة
... اسمك أية ياغبي؟
ردالطالب : خلف .
أبوك يشتغل أية ياغبي؟
رد الطالب: لواء امن دولة ... :sterb116: :eye: :sterb116: :eye:
ردالمدرس : بص يا حبيبي هو التمساح بيطير بس مش كتير.. ولو شد حيله حيطير
[/FONT] اعلي ......
. :5998: . :5998:


منقوووول
 

Chilis

عضو ماسـي
التسجيل
30/7/06
المشاركات
1,153
الإعجابات
4
#2




الله يحفظك
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#3
شكرا علي مرورك يا chilis
اسعدني مرورك الكريم والله
 
Disha93

Disha93

الوسـام الذهبي
التسجيل
7/3/07
المشاركات
1,635
الإعجابات
584
#4
ههههههههههههههههه

فعلا الدنيا ماشية كده
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#5
عندك حق والله يا مصطفي
و شكرا علي مرورك اسعدني كتيييييير والله
 

الزعيم النصراوي

عضو ذهبي
التسجيل
13/2/07
المشاركات
843
الإعجابات
115
الإقامة
Dubai
#6

:1002::1002::1002::1002::1002::1002::1002::1002::1002::1002::1002:
هههههههههههه

شكرا لـج أختي فتاة الإسلام على مواضيعج الحلوة و الأكثر من رائعة



تحياتي
-=-الزعـــيم النـــصراوي
-=-
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#7
شكرا علي ذوقك يا زعيم علي المرور وانت الاحلي
اسعدني مرورك كتيييييير و الله
 

yusuf

الوسـام الذهبي
التسجيل
9/2/07
المشاركات
1,856
الإعجابات
274
#8
ههههههههههه حلو الخوف صح هههههههههههههه شكرا دائما مبدعة والله
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#9
فعلا الجبن سيد الاخلاق كما يقول المثل
و شكرا علي مرورك يا يوسف
اسعدتني بمرورك والله
 

kimooo

عضو مشارك
التسجيل
17/8/07
المشاركات
34
الإعجابات
0
الإقامة
Abu Dhabi
#10
:wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:

شكرا على الموضوع الحلو والشيق والبيضحك
ههههههههههههههههههههههههههههههههه


:wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:
 

Darkness Leader

عضو محترف
التسجيل
17/6/07
المشاركات
485
الإعجابات
31
#11
ههههههههههههههههههه

صرفها على طول
 

امير الظلام

عضو ذهبي
التسجيل
7/2/06
المشاركات
736
الإعجابات
35
#12
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


شكرا اختي فتاة بارك الله فيكي وهي الدنيا لازم يصير فيها هيك

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#13
شكرا علي مروركم يا كيمو و يا امير انت و دارك نيس
اسعدني مروركم والله
 

رؤف

عضو ذهبي
التسجيل
30/4/07
المشاركات
822
الإعجابات
110
#14
هههههههههههههههههههههههه

شملم مده هتضيعى نفسك وطيرى زى التمساح والمدرس

ربنا يجعل كلمنا خفيف .. على لسنا
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#15
دستووووووووووور يا سيدنا دستووووووووووووور
اللهم ما اجعل كلامنا خفيف عليهم
و شكرا علي مرورك يا رؤف
 

dark man

عضو فعال
التسجيل
8/8/07
المشاركات
196
الإعجابات
12
#16
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
كان حيروح فيها لو ما مسك لسانه
يسلمو فتاة على الموضوع
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#17
شكرا علي مرورك يا دارك مان
اسعدني مرورك والله
 

اسماءالله

عضو فعال
التسجيل
18/8/07
المشاركات
106
الإعجابات
12
الإقامة
كفر الشيخ
#18
شكرا على هذا الوضوع يا فتاةالاسلام حقيقى على راءى يوسف
 

رؤف

عضو ذهبي
التسجيل
30/4/07
المشاركات
822
الإعجابات
110
#19
اقتباس من: فتاة الاسلام
دستووووووووووور يا سيدنا دستووووووووووووور
اللهم ما اجعل كلامنا خفيف عليهم
و شكرا علي مرورك يا رؤف
دستور مين

ما الدستور إتعدل يا فتاة ولا إنتى مش مالبلد

ومفضلش لنا فيه حاجه

كل الشكر لكى فتاة
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#20
شكرا علي مرورك يا اسماء الله
اسعدني مرورك والله
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى