الحالة
موضوع مغلق

رؤف

عضو ذهبي
التسجيل
30/4/07
المشاركات
822
الإعجابات
110
#61
الأسلحة موجودة

ودى أول دفعة









شكلهم هيعتقلونى وهتكونوا السبب

حولنا المدرسة لترسانة حربيه



على فكرة أنا مش شايف مدرس تانى غير مدرس الرياضيات :5998:

إنتو خلصتوا على الباقى وأنا فى الرحلة ولا أيه
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#62
لأ يا معلم رؤف انا هاديك التقرير باللي حصل :
ان باقي المدرسين هربوا من نفسهم خوفا علي حياتهم
وتفيد مصادرنا من العصابه بمحاولة الاقتراب من المدرسه مدرسة المشاغبين
لان دا اكل عيشهم زي ما انت عارف!!!!!!
لكن احنا جاءت لنا اوامر عليا من الزعيمه شخصيا (اميرة النجمات) وتنص علي الاتي :
تعذيب كل المدرسين الذين يحاولون الاقتراب من المدرسه علي الطرق التاليه:
1- الزغزغه في الرجلين
2-واللي يضحك اثناء الزغزغه يتمد علي رجله
3-مع تعليق المدرس من رجله وتنتيف ريشه زي الفراخ
4-مع وضع اسلاك شائكه لمنع اي محاوله للاقتراب من مدرستنا
ومن لا ينفذ هذه التعليمات من العصابه يعتبر خائن للمافيا و يستحق الطرد خارج العصابه
بس يا معلمي ده اللي حصل لو عايز تزود حاجه يبقي تنزل قرار فوري باللي عندك
وعلي باقي افراد العصابه تنفيذه
و الف الف حمدلله علي السلامه من الرحله

مع تحيات صبي المعلم ( فتاة الاسلام)
 

SLIM SHADY

عضوية الشرف
التسجيل
2/12/03
المشاركات
7,162
الإعجابات
191
العمر
32
الإقامة
Damascus
#63
وااااااااااااااااااع
تم تدمير مروحية لطلاب مدرسة المشاغبين
و ذلك من قبل أستاذ الرياضيات slim shady و هو الناجي الوحيد من عملية الأغتيالات التي نفذها الطلبة مساء أمس
هذا و سيتم إتخاذ أجراءات صارمة بحق كل الطلاب المشاركين في عملية الأغتيال و هم :
رؤف , فتاة الإسلام
و هنا معنى مباشرة من المدرسة التي تدمرت بالكامل الأستاذ slim
أستاذ slim ماذا تقول لمحاولي عملية التفجير الليلة :
أول شي بحب أشكر الله اللي نجاني من هالعملية التخريبية و اللي قام فيها بعض من طلابنا الاعزاء و اللي قلوبنا دايما عليهم
بس بحب قول للمخربين أنهم فشلوا متل ما فشلوا قبل هلق و رح يضلوا يفشلوا طول عمرهم دام ما أنا موجود
و بحب قول كمان للطلاب أنوا أنا رح ضل درس عندهم و رح ضل ملاحقهم حتى يضلوا لدرب النجاح و حتى شوفهم من الأوائل
و بشوفهم بعد إعادة إعمار المدرسة
شكرا أستاذ slim
هذا و سنوافيكم لاحقا بآخر الأخبار
و قد وردتنا الآن و على الهواء مباشرة صورة للطائرة التي نفذت العملية البشعة بحق مدرسة المشاغبين
بعد تدميرها من قبل الأستاذ slim
 

امير الظلام

عضو ذهبي
التسجيل
7/2/06
المشاركات
736
الإعجابات
35
#64
ايه ده ايه ده ايه ده ايه ده ايه ده ايه ده


دي مدرسه مشاغبين ولا مدرسه حرب وجهاد


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


اللللللللللللللللللللللللللللللللله يخارجنا
 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#65
اقتباس من: SLIM SHADY
ريموتي
عزيزي أنا بظن أنو ما في داعي تفوت عالمدرسة أنت
حاكم ماشا الله عقلك لحالو مدرسة
روح أحط من خلقتي أحسن ما جبلك الأذن تبع المدرسة خليه يشحطك لبرى
بدك تهجم
روح هجوم عالباب يا حبيبي
روح من خلقتي الله يرضى عليك
و روح تسجل بمدرسة تانية أحسلك
شوف مدرسة الكسلانين يمكن يقبلوك يفها فورا
ماشي يا استاذ الرياضيات:332: انا بأه الي حدمرك بحق وحقيق بتقولي اروح مدرسة تانية ماشي حروح مدرسة تانية لان حصتك مملة حمشي بعد ما اقضي عليك:333: :333: :333: :333: :333: :333:


بس قبل مماشي حدمرك:333: انا جايبة قنابل حتنسفك اسلحة فتاكة
تعال شوف انا حعمل فيك ايه؟


*** نمط بدائي لقنبلة انشطارية:confused:
تكون:1-من عبوة ناسفة
2-قذيفة يورانيوم-235
3-وقاعدة اليورانيوم-235
هذه التفاعلات تعمل: على التحقق القاعده النشطة
في بدء التفاعل الانشطاري
واليكم الشكل الاصلي لها::rolleyes2


واليكم الصورة كيف اصبح استاذ الرياضيات بعد ما اصابته القنبلة يا حرااااااااااااااام اتقطع قلبي صراحة:frown2:



وهكذا اقدر ان انتقل الى مدرسة جديدة لانتقام جديد بعد ما ان توفي slim shadyبعد ان صار كومة رماد
الله يرحمو!!!!!!!!!!!!!!!!!!! يعيش وياكل غيرهاهههههههههههههههههههههههه:biggrin2:
 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#66
ايه رايكم يا بنات في الي عملتوا في الاستاذ مش يساهل بردو؟:biggrin2:
دمرتوا ههههههههههههههههه;)
 

اميرة النجمات

عضو محترف
التسجيل
26/7/07
المشاركات
513
الإعجابات
51
الإقامة
الشام
#67
ولي على البي اتقطع البي انا كمان :310: :310:
خخخخخخخخخخخخخخخخخ بس بيستاهل قال نجا من الطيارة قام اجاه صاروخ ارض جو ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نيا هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها
لاء قال بدو يدلنا على طريق النجاح خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ:D
ريموتي حبيبة البي يلي عملتي روعة وانت اكيد معانا بالعصابة صح
وفتاة يالبي انا وصلتي التقرير بسرعة الله يرضا عليكي
ورؤف يسلمو كتير على الاسلحة شي روعة والله
وهاد لاستاذ عاملي لقاء صحفي كمان بعدين شباب حدا عمل شي عملية نحنا لسى ما ساوينا شي
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
استاذ يا استاذ يمكن في شي حدا تاني بيكرهك خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ:sterb116: :sterb116: :sterb116: :sterb116: يا حراااااااااااااااااااااام
 

رؤف

عضو ذهبي
التسجيل
30/4/07
المشاركات
822
الإعجابات
110
#68
إلحقونى مدرس الرياضة سليم قبض عليا

ورمانى فى السجن



إلحقينى يا رموتى انتى دمرتيه ومعاه المفتاح أيه ده دانتى فى إيدك الكلبشات


مين اللى وراكى دى شكلها البنوته عملت العملة وبلغت عنا

لو سيبتونى كده أنا هقول على كل حاجة

وعليّ وعلى أعدائى

هقول على أسماء المشاركين فى العمليه

أمير الظلام والرجل المدمر

إنتى فين يا بنوته غرقتينا وخلعتى


فين الصبى بتاعى

قعت تقلى أنا الماغ وغنت العضلات

يلا خلصونى أنا هضيع كدة

أنا شايف أميرة النحمات من بعيد شكلها بتلعب



إلحقينى يا أميرة النجمات
 

SLIM SHADY

عضوية الشرف
التسجيل
2/12/03
المشاركات
7,162
الإعجابات
191
العمر
32
الإقامة
Damascus
#69
هههههههههه
بس وحياتك يا ريموتي بعد ما تطلعي من هالمدرسة مارح يكون الك مستقبل غير في نادي الهياكل العظمية
لأنك تركتي تحفة نادرة من بين ايديكي و اتجهتي نحو الخراب
7
7
7
7
بعد 10 سنين
خخخخخخخ
شفتي يا ريموتي أخرتك ايه
لا و قال عم تعمل بطولة كمااااااااااان



خخخخخخخخخخ
بقى يا ريموتي اذا حابب ترجع لعندي عالمدرسة رح تكون هي أخر فرصة لالك
منشان رجعك لحياتك الطبيعية
اما اذا بتحب تضل هيكل عظمي تسطفل


تحياتي
 

SLIM SHADY

عضوية الشرف
التسجيل
2/12/03
المشاركات
7,162
الإعجابات
191
العمر
32
الإقامة
Damascus
#70
و الله يا حبيبي يا رؤف راحت عليك
و هذا جزاء ما اقترفت يداك
لكن عم تفجر المدرسة بالطيارة
بعدين ما عرفت شو صار بالريموت
خخخخخخخخخخخخخخ
أنت مفكر أنها لحالها طلعت من المردسة
لأ سيدي أجت الشرطة و اخدتها على معتقل غوانتامافيا
لأنو لو الأمر راجع لالها كانت ضلت طول عمرها بالمدرسة
على كل جاري البحث عن بقية أفراد العصابة و سيتم تدريسهم بالسجن
لأسباب أمنية
 

remoty_2222

عضو ماسـي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
1,016
الإعجابات
94
الإقامة
Abu Dhabi
#71
ملناش دعوى بيك مش كفاية اننا اتمسكنا:333: :333: :333: :333:
 

رؤف

عضو ذهبي
التسجيل
30/4/07
المشاركات
822
الإعجابات
110
#72
إنتى فين يا فتاه الإسلام

قلتى أنا المعلم وغنتى الصبى


محتاجلك ياكبير


وأوعدك بعد ما تخلصينا


هتكونى الـ BOOS

بس بسرعة قبل ما أستاذ سليم يعملها معاكى


وأوعدك هخلص الباقى


 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#73
ايووووووووووووووه يا معلمي انا وصلت لحد شباك السجن
انا بكسره اهوه ثواني طخ طخ طخ طخ طخ
اخيرا الشباك اتكسر نط بسرعه يا معلمي ايوه كده
الحمد لله هربت بالسلامه يا معلمي
يالا باه نركب العربيه قبل ما حد يشوفنا
يالا بسرعه علي مقر العصابه عشان نعمل خطه ندمر بيها اللي عمل فيك كده
ههههههههههههههه(ضحكت الفرح لهروب المعلم رؤف من السجن)
 

SLIM SHADY

عضوية الشرف
التسجيل
2/12/03
المشاركات
7,162
الإعجابات
191
العمر
32
الإقامة
Damascus
#74
خخخخخخخخ
انت بتنادي على ايه يا اللي اسمك ايه
دي فتاة اتعلق حبل مشنقتها مبارحة
أن تم القبض عليها متلبسة و هي تحاول سرقة أوراق أسئلة الأمتحان النهائي
ههههههه
مو عرفانة هالمسكينة أنو و لو سرقت الأسئلة ما رح تنجح
لأنو للأسف ما عندها قدرة على الحفظ
صورة لفتاة الأسلام لحظة القبض عليها


صورة للفندق الذي تقيم فيه فتاة لاسلام أخر أيامها (5 نجوم طبعا )


طبعا صديقاتها ريموت و أميرة سبقوووووووها
هذه عاقبة كل من يتطاول على اساتذة المدرسة و فريق القوات المسلحة
تحياتي الأستاذ slim
 

رؤف

عضو ذهبي
التسجيل
30/4/07
المشاركات
822
الإعجابات
110
#75
شكرا فتاة الإسلام

يلا بسرعة

أو أو

إتمسكت فتاة الإسلام

عملها أستاذ سليم

OK

راجع تانى أنقذك ماتقلقى


ما تخافو يا بنات رؤف خرج هيخلصكو

وأنامحضر مفاجأة للأستاذ سليم

هيقضى عليه فى الحال وتخرج الجميع من الحبس

حاجه تقيله أوى

ولا نحتاج لأى أسلحة أخرى سواها

وهنشوف هيصرف معاها إزاى

وإليكم هى


 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#76
ايه يامعلم رؤف هو الاستاذ ده مش مات؟؟!!!!!!!!!!!!
ولا هو زي القطط بسبع ترواح ؟؟!!!!!!!!!!!!!!
ما ترحمنا ياعم بقي وتموت وتريحنا ؟؟؟؟!!
انت كده في كل حته كده مش عاتق !!!!!
لأ وانت الصادق يا استاذ انا كنت بعزي في الراجل اللي مات جمبكم؟؟
عارفه اللي ساكن لوحده ده؟؟!!!!
كنت بنوح شويه واصوت شويه و الطم علي وجهي شويه !!!!!!!!!!!!!
بعمل باجرتي باه تقول ايه؟؟؟
لكن الامتحانات دي ليها خطه مخصوصه يا استاذي عشان مش هاتتسرق بالسرعه دي... ولا ايه رايك؟؟؟:1002:
واللي بلغك ان انا اتقبض عليا دي اكذوبه واشاعه يا هالمرحوم slim
دا حتي وانت في التربه مش عاتق!!!!!!!! يا ساتر يارب من هالاستاذ!!!!!!:eye:
ههههههههههههههههههههههههههههههه( ضحكت الاشرار)
 

SLIM SHADY

عضوية الشرف
التسجيل
2/12/03
المشاركات
7,162
الإعجابات
191
العمر
32
الإقامة
Damascus
#77
الله يعطيكي ألف عافية فتاة على العمل الشاق اللي عم تبذليه
و أنا مقدر الوضع تمام
و منشان هيك رح أعطيكي أجازة من المدرسة لمدة عشرة أيام
لأنو في كم جنازة تانية عنى بالحارة
بقى الله يرضى عليكي بتجهزيلي حالك و بتجهزيلي خدودك منشان اللطم
و لا تنسي تجيبي معك كم جلابية منشان الشق
و بالنسبة الي أنا متت
و لكن أبقيت لكم روحي
و أخلصوا اذا بتخلصوا
هع هع هع هع ضحكة الأخيار


سلملم
 

فتاة الاسلام

عضو ماسـي
التسجيل
25/4/07
المشاركات
1,460
الإعجابات
84
#78
يا عم روح باه مش لما اجي انوح عليك؟؟!!!!!!!
انت ما تعرفش ولا ايه؟؟؟؟ :wow:
تشيع الجنازه بتاعتك بكره ان شاء الله
وانا ما راح اتوصي فيك بس!!!
دا انت هاتشوف احلي توصيه
والجثه نازله راح ازغرط من فوق ولما الجثه توصل للشارع
راح اكسر قوله عليك من فوق مش قوله واحده لأ و كمان زير

تهنئه :
البقاء لله (يا زعيمة المافيا اميرة النجمات والمعلم رؤف) في وفاة الاستاذ slim
 

اميرة النجمات

عضو محترف
التسجيل
26/7/07
المشاركات
513
الإعجابات
51
الإقامة
الشام
#79
لا يا فتاة
هلق بتشوفيه نط متل القط:5998:
هوا بسبع رواح ما شفتي كم مرة قتلانه وبيرجع بيطلع
بس اطمنوا اخر مرة رح تكون على ايدي ان شاء الله وعن قريب:eye: طبعا بالتعاون معكم
تحياتي
زعيمة المافيا
(. أم غضب. )
 

SLIM SHADY

عضوية الشرف
التسجيل
2/12/03
المشاركات
7,162
الإعجابات
191
العمر
32
الإقامة
Damascus
#80
لك اطولوا و أقصروا و طجوا راسكم بالحيطان
بتعرفوا المتل اللي بيقول وحياة اللي خالقك مالي مفارقك
أنا ما رح فارق الحياة الا ما دمر هالحزب اللي اسمه الهلاك المدمر
و عبدين شو قصتك أنتي وياها صندوق الوارد عندكم مفلل ما شاء الله عليكم
و الله الظاهر أن دعاية بسام لشغلكم جابت نتيجة
فضوا الصندوق تبعكم خلي أميرة تتسلى فيه حاكم خلصت تعزيل بيوت
و هي أخرت اللي بيترك مدرسة المشاغبين


سلملم
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى