الحالة
موضوع مغلق

AhmedHalawa

عضو مشارك

اوجه لكم اجمل
النكت
  1. واحد بيسأل ختبته نفسك فى ايه يا حبيبتى قالتله عربية BMW زى اللى معدية دى.. راح رماها تحتها
  2. كان فى مرة مسابقة على إلى يعدى البحر ويطلع الجبل ويموت الغوريلا ويجوز الأميرة كان فى
    ثلاث متسابقين الأول معرفش والثانى عدة البحر ووقع من على الجبل الثالث كان غبى عدة البحر وطلع من على الجبل وقتل اللأميرة وتجوز الغوريلا
  3. كان في واحد شكله وحش قوي قوي قوي عايز يتجوز فراح واتقدم لوحده فبقول لابوها :انا يا عمي
    بلا فخر عملت نفسي بنفسي. فقاله الأب : ما انا برده بقول استحاله تكون خلقه ربنا
  4. ام زعقت لابنها الصغير:اتاخرت ليه ؟ انا مش قلتلك ارجع من البقالة البسرعة؟ فقال الابن صح يا ماما .. بس انت مقلتليش روح(اذهب) بسرعة.

5. مره واحدة بتسال الخدامة الجديدة انت بتحبي القطط قالت ماتقلقيش يا ستى انا ممكن اكل اي حاجة
  6. مره واحدبينسى كتير : راح يحج وبعد ماحج وهو فى الطياره سمع ناس بتقول
    الطواف قال لنفسه ايه الطواف ده؟ وكمان شويه سمع ناس بتقول السعى قال لنفسه ايه السعي ده؟ وبعد مانزل من الطياره فبيقول لنفسه يا ترى نسيت ايه تانى يا جرجس
  7. واحد صعيدى راح لواحد بياع تيليفزيونات بيسأله عندك تيليفزيونات ملونة للبيع قال
    له ايوه راح الصعيدى قايله ادينى واحد أخضر​
  8. مرة واحد صعيدى بيدهن الحيطة.... قالوله طب حط جرنال تحتك... قال
    لهم : لا مش مهم انا كدا طايل
  9. مره سواق محشش ماشي فواحدة شاورتله وقالتله انا رايحة أخر الشارع فقالها
    بس متتأخريش
  10. واحد صعيدى هو وابنة فوق البرج الاب شاف الاسفلت كانة ميه راح بيسال ابنة
    تعرف تعوم قالة ايوة يابوى انا واخد بطولة الجمهورية فى السباحة راح ابنة ناطط من على البرج الناس اتلمت حوالية راح الصعيدى من على البرج بيقلهم سيبوة سيبوة بيعرف يعوم.

ارجو الرد وتقييم الموضوع ويارب تكون عجبتكم وانا فى انتظار ردودكم لتشجيعى واعطائى الفرصة لو ضع مواضيع اكثر وسلام الله عليكم ورحمته وبركاته .

التعديل الأخير:

الرجل المدمر

الوسـام الذهبي
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
كان فى مرة مسابقة على إلى يعدى البحر ويطلع الجبل ويموت الغوريلا ويجوز الأميرة كان فى
ثلاث متسابقين الأول معرفش والثانى عدة البحر ووقع من على الجبل الثالث كان غبى عدة البحر وطلع من على الجبل وقتل اللأميرة وتجوز الغوريلا

اجمد واحدة ههههههههههههههههههه

ابو النوور

عضو محترف
شكرا على الموضوع ال perfect

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

الحالة
موضوع مغلق

أعلى