الحالة
موضوع مغلق

mohamedzebak

عضوية الشرف
Think3 Thinkdesign Thinkid v2006.2 ISO

شرح علي السريع بالموزمبيقي كالمعتاد
Best-of-class 3D design capabilities, 2D/3D/PDM transparency and thinkPLM integration.With think3's flagship mechanical CAD product, you can streamline your design-to-manufacture process and bring high-quality products to market faster. thinkdesign specifically addresses the product development needs of machine design companies.

Unlike other MCAD products, thinkdesign has been designed from the ground up, offering:

- 2D/3D/PLM transparency in a single design environment. Best-of-class 2D and 3D and unsurpassed interoperability between the two eliminate the need to maintain costly interfaces between different products
- Moreover, 2D and 3D are integrated with thinkPLM, our scalable, ready-to-use Product Lifecycle Management solution, enabling users to perform searches or generate engineering BOMs from both 2D and 3D data
- Extensive 2D capabilities. All drafting requirements of the most demanding professionals are addressed
- The most advanced AutoCAD compatibility on the market today. Users can import 2D AutoCAD drawings into thinkdesign, modify and reuse those drawings as if they were native
- Complete and robust part modeling, innovative design tools and fully
featured sheet metal capabilities. Users can design any conceivable
part in a single, easy-to-use design environment
- Advanced large assembly management. Capabilities support both top-down and bottom-up techniques enabling fast navigation, management and modification of large assemblies

تحميل أحدث اصدار من هنا
http://www.damasgate.com/vb/t/434746/

rawhi 019

الوسـام الماسـي

مشكور على البرنامج الطيب
اعجبني جدا , ولكن اعجبتني هذه الجمله لان معظم الاعضاء يدخلون ويخرجون كهبوب الريح

mohamedzebak

عضوية الشرف
rawhi 019 قال:

مشكور على البرنامج الطيب
اعجبني جدا , ولكن اعجبتني هذه الجمله لان معظم الاعضاء يدخلون ويخرجون كهبوب الريح

هلا و غلا حبيبي
للاسف كل مشاركات الغلابة الهدف منها الايجابية في المشاركات نحن لا نبحث عن نقاط و لا عدد مشاركات و لا تاريخ يذكر لنا حتي لاني بالفعل عرفت ناس كتير في المنتدي احبهم و صاروا اخوة و انته عارف انا فضلت عضوبلا ردود لمدة تقارب الأربعة شهور و اكثر و ما حسيت بحلاوة المنتدي ولا المواضيع الا لما بدات التواصل مع الاعضاء و رؤية الأمور علي حقيقتها الموضوع كله هو التواصل النقاش وللاسف الغالبية بتتبع مبدأ عندهم برنامج ناخد البرنامج و نرحل فقط و ممكن يظل فاتح الموضوع يوم و يزيد يحمل من الروابط و ما بيكلف نفسه دقيقة يرد علي صاحب الموضوع

wrapper

عضو فعال
شكراً يا حبيب الغلابة
أنا قاعد بانزل البرنامج، وهاجربه قريب ان شاء الله..

الله يخليك لينا وللغلابة كلهم يا رب..
أخوك في الله..

mohamedzebak

عضوية الشرف
wrapper قال:
شكراً يا حبيب الغلابة

أنا قاعد بانزل البرنامج، وهاجربه قريب ان شاء الله..

الله يخليك لينا وللغلابة كلهم يا رب..
أخوك في الله..

هلا بالغالي مشكور حبيبي علي المرور و التواصل و بالتوفيق في التجربة ان شاء الله

ربنا يخلي الغلابة لينا كلهم حبيبي

wrapper

عضو فعال
..
شكراً يا جماعة مرة تانية على المجهود الجبار ده، بس أنا باعاني مع fileFactory ، ياريت لو تقدروا ترفعوه على موقع تاني عشان أقدر أنزله كله.. أنا عارف أن أنا هاتقل عليكوا شوية، بس استحملوني، ياريت لو تقدروا ترفعوه على mediafire.com ..
وشكراً مرة ثالثة :D

الله يوفقكوا يا أنصار الغلابة..
أخوكم في الله..
:D

semo1

semo1

مشرف التطبيقات الهندسية
خلي الي بدو يدخل يدخل

و الي بدو يطلع يطلع

و الي بدو يكتب رد يكتب

و الي ما بدو يكتب نا يكتب

و هو احنا عم نقوم بهذا الجهد و مساعدة الأخوان بتوفير متطلباتهم و مستنين كلمة شكر

احنا صحيح غلابة

بس مش اي غلابة

تحياتي

mohamedzebak

عضوية الشرف
تعرف أحلي حاجة فيك يا عم أسامة

انك عارف كل حاجة وما بيهمك حاجة

كل المشاركات يا سيدي ما بنستني فيها رد

بس دخولك اجباري

qudeiri303

عضو جديد
الله يسعدك يا رجل. ويجزيك الخير

beso_xx

عضو مميز
جزاك الله خير

mohamedzebak

عضوية الشرف
الرجاء ممكن قام بتحميل الجزء الثاني توفيره لاحد اخواننا في المنتدي حيث جري حذفه من سيرفر الفايل فاكتوري و جاري البحث عن روابط بديلة

Abuhaneen

الوسـام الذهبي
شكراً لك أخي

mohamedzebak

عضوية الشرف
Abuhaneen قال:
شكراً لك أخي
الشكر لله حبيبي الغاليين يأمروا و اتمني توفير الروابط البديلة ان شاء الله قريبا​

mohamedradii_en

عضو ذهبي
بارك الله فيك

الحالة
موضوع مغلق

أعلى