الحالة
موضوع مغلق

yassin7

عضو فعال

أولا شكرا لك ياأخي الفاضل على مجهوداتك الرائعة وهذا الشكر مني ومن أصدقائي
ثانيا... لقد نصبنا النسخة .. ب.. نجاح تام وليست هناك مشاكل في التنصيب وإن صديقي مبروك
يشكرك كثيرا
ثالثا .... هناك مشكل صغير صادفنا أنا وأصدقائي وهو لماذا نسختك لا تقبل نضام ..فات32..
هي تفرض عليك نضام.. الآنتيفاس.. ولهذا لم أنصبها في جهازي لأن الهارد ديسك نتاعي ليس على مايرام لأن ... / البيس.. 0../ فاسد يعني خاسر.. لوغيرت نوع الفورمات سوف يقول لي مع السلامة يا حبيبي..
المهم هل هناك حل في تنصيبها ... ب.. نضام ..فات32.. أنا أنتضر ..ردك ..
والمعذرة على التأخر في الرد عليك لأن النات كانت مقطوعة علينا في قريتنا المشؤمة
يوم تأتي ويوم تذهب وإن حضرت أسبوع .. تذهب الكهرباء شهر
وإن حضرت الكهرباء شهر متكاملا والنات شهرا متكاملا .. ظربنا.. زلزال.. أو قامت الدنيا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

dawdaw

عضو فعال
yassin7 قال:

أولا شكرا لك ياأخي الفاضل على مجهوداتك الرائعة وهذا الشكر مني ومن أصدقائي
ثانيا... لقد نصبنا النسخة .. ب.. نجاح تام وليست هناك مشاكل في التنصيب وإن صديقي مبروك
يشكرك كثيرا
ثالثا .... هناك مشكل صغير صادفنا أنا وأصدقائي وهو لماذا نسختك لا تقبل نضام ..فات32..
هي تفرض عليك نضام.. الآنتيفاس.. ولهذا لم أنصبها في جهازي لأن الهارد ديسك نتاعي ليس على مايرام لأن ... / البيس.. 0../ فاسد يعني خاسر.. لوغيرت نوع الفورمات سوف يقول لي مع السلامة يا حبيبي..
المهم هل هناك حل في تنصيبها ... ب.. نضام ..فات32.. أنا أنتضر ..ردك ..
والمعذرة على التأخر في الرد عليك لأن النات كانت مقطوعة علينا في قريتنا المشؤمة
يوم تأتي ويوم تذهب وإن حضرت أسبوع .. تذهب الكهرباء شهر
وإن حضرت الكهرباء شهر متكاملا والنات شهرا متكاملا .. ظربنا.. زلزال.. أو قامت الدنيا
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اعتقد ان حالتك فرديه فلا يوجد اى سبب ان النسخه متشتغلش على الفات 32
و لكن للامانه فان نظام ntfs
هو الافضل و الاحسن و الارقى و الاسرع و بعدين انت ممكن تحول هاردك فى ثانيه الى نظام ntfs
بدون فورمات ولا فقدان لاى ملف على هاردك من خلال اسطوانة الصاينه الشهيره هيرنز بوت سى دى
بانك بتعمل convert من النظام اللى انت عليه للنظام اللى انت عايزه من غير فورمات
و بصراحه انا فعلا شغال على ntfs
و انت اول واحد يقولى الحكايه دى
عموما زمن ال fat 32
انتهى بلا رجعه
و عموما فى واحد صديقى هيسطب النسخه عنده و نظامه fat 32
هشوف النظام عنده لو اتسطبتيبقى حالتك فرديه
هل تعمل عزيزى ان جميع نسخ الايجى هاك لا تعمل على جهازى؟؟؟؟
بعد التنصيب و تنصيب التعريفات و بعد ما اعمل اول ريستارت الوندوز يهنج تماما و يقف عن العمل و طبعا اشيله على طول
فعموما مشكلتك صغيره و ليست كبيره
كمان انت ممكن تخلى بارتشن اللى هتسطب عليه النسخه فقط ntfs
بحيث تختار اوبشن الفورمات السريع بنظام ال ntfs
و ان كنت لا افضل هزه الطريقه فالافضل ان يكون كل البارتشنات من نظام فورمات واحد
و ربنا ان شاء الله يحسن اوضاع الكهربا و النت عندكم

dawdaw

عضو فعال
atefahmed قال:
ارجو ان تذكون انسخة جيدة وجارى التجربة:sterb116: :sterb116: :sterb116: :sterb116: :sterb116:
الف شكر على الرد

Yassine13

عضو مميز
مشكور اخي

yassin7

عضو فعال
شكرا لك يا أخي على المتابعة وعلى المعلومات القيمة تشكر

oday dahly

عضو جديد
هل يسمح ان اكتب باللغه العبريه بها

oday dahly

عضو جديد
رد ارجوووك

محمد ابوالعيون

عضو مشارك
يا باشا انا نظام الملفات عندي fat32
بصراحة انا نفسي اجرب نظام ntfs
وعندي الاصدار التاسع من ال Hiren Bootcd
بس مش عارف ازاي اقدر احول النظام من غير فورمات للهارد ... يعني باي برنامج او اداة ؟؟
ثاني حاجة هل انت متاكد اني اقدر احول نظام الملفات من غير فورمات ومن غير ما الملفات بتاعتي تضيع ؟؟؟
اصل انا بصراحة خايف على الداتا اللي عندي لان الهارد 80 جيجا يعني صعب انقل الملفات وبعدين ارجعها تاني فمفيش حل غير اني احول النظام من غير فورمات
قولت ايه ؟؟؟
والف شكر

oday dahly

عضو جديد
ليش ما بترد على الناس الي يستفسروف

محمد ابوالعيون

عضو مشارك
يا باشا انا نظام الملفات عندي fat32
بصراحة انا نفسي اجرب نظام ntfs

وعندي الاصدار التاسع من ال Hiren Bootcd
بس مش عارف ازاي اقدر احول النظام من غير فورمات للهارد ... يعني باي برنامج او اداة ؟؟
ثاني حاجة هل انت متاكد اني اقدر احول نظام الملفات من غير فورمات ومن غير ما الملفات بتاعتي تضيع ؟؟؟
اصل انا بصراحة خايف على الداتا اللي عندي لان الهارد 80 جيجا يعني صعب انقل الملفات وبعدين ارجعها تاني فمفيش حل غير اني احول النظام من غير فورمات
قولت ايه ؟؟؟
والف شكر

oday dahly

عضو جديد
يا حبيبي..
انا والاخ محمد ابوالعيون نسأل ليش ما ترد كل دقيقه اجدد الموضوع لكن دون فاااائدههه وينك يا اخي

adamfatma

عضو جديد
تسلم ياجميل مشكور على مجمودك ربنا يوفقك
مشكور على جهدك الرائع وبداية موفقه ان شاء الله
فى عالم الاحتراف المفيد 0 وفقك الله جارى التحميل
والتجربة
ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر ألف شكر

محمد ابوالعيون

عضو مشارك
يا اخ عدي
الظاهر ان صاحب الموضوع مش بيدخل المنتدى
ايه رايك نسال المشرفين في اي قسم تاني واللي يوصل لمعلومات واضحة يكتبها هنا
ايه رايك ؟؟؟

أبو لمار

عضو ذهبي
تم تحميل النسخة
وهي جميلة ورائع وثيمات حلووه والنظام مستقر وسريعة.....

وهي مية مية

شكراً لك

king_saud

عضو مشارك
النسخه رائعه هذا

king_saud

عضو مشارك
النسخه رائعه هذا شي لا غبار عليه ولكن يوجد فيها عيب بسيط اكتشفته اليومين اللي فاتو
وهو ان الماسنجر لما يكون فعال جنب الساعه يختفي بعد فتره وما احصله فلازم اخش من ماسنجر جديد علشان احل المشكله
طبعا هالشي ما يعتبر عيب كبير بس حتى الان قيد التجربه وتعتبر نسخه كول

تشاو

dawdaw

عضو فعال
oday dahly قال:
رد ارجوووك
نفسى افهم بالضبط ارد على ايه اسالنى السوال و انا هرد على طول
بس انا مش بقعد على النت 24 ساعه و كل ما اقدر اقعد على الجهاز اخش و ارد على كل من رد فى الموضوع
ولو حضرتك قلبت كل الصفحات هتلاقى معظم من رد فى الموضوع رديت انا عليه

dawdaw

عضو فعال
oday dahly قال:
طيب قول سوال و انا هرد عليك بازن الله

dawdaw

عضو فعال
oday dahly قال:
طيب قول سوال و انا هرد عليك بازن الله

الحالة