طالب دعاء

عضو مميز
الإعجابات
74
'',​

ورحمه الله و بركاته​

تحيه طيبه​

ام بعد​

اخوكم فى الله محمد​

احب اقولكم انى عندى وظايف خالية​

فى شركة اجنبى​

كويس انترنيشونل
الشروط
انك تكون مصرى​

ولا يشترط الموهل ولا التفرغ​

مع العلم انك مش هتشتغل مندوب مبيعات
و الحمد الله الشركه ديه شغله فى مصر من سنه و شهرين​

وعدد الموجدين فيه 40 الف موظف​

ام عن الدخل الشهريه​

اه​

الدخل مرتين فى الشهر يعنى كل 15 يوم​

غير الحوفز الى بتبدا بى 2000 جنية​

و تنتهى بى000؟! اسف الرقم كبير و انا مش فكره كويس​

بس و الله الموضوع كويس جد و الشركه نجاح فيه شباب كتتتتتير​

و انا فى الخدمه​

اخوكم محمد
0161851388
sadek55555@yahoo.com
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم​

mohamed adel sobhy

عضو مميز
الإعجابات
61
أخى ياريت توضح أكثر عن الشركة والموضوع

ahmdatef

عضوية الشرف
الإعجابات
1,137
نعم أخى الفاضل ليتك توضح لنا طبيعة العمل و ما هى المهارات المطلوبة

phoronex

عضو محترف
الإعجابات
83
نعم أخي الكريم يا ريت توضح ما هي طبيعه العمل :- وبعض المعلومات عنه

طالب دعاء

عضو مميز
الإعجابات
74
يا شباب العوز فعالن يصلى صلاه استخاره وقول يارب ويتصال بى على الموبيل و نحداد معاد وانشا الله خير و اسالكم الدعا لصديقى و الحمد الله

ScOrPiOnE

عضوية الشرف
الإعجابات
527
لا أدرى ان كان توقعى صحيح ام خاطىء ولكن أعتقد أنك تقصد الشركه الصينيه شنل

egyzero

الوسـام الذهبي
الإعجابات
10
شكرا لك اخى على مجهودك فى فعل الخير ...بارك الله فيك

xp_net65

عضو جديد
الإعجابات
1
نعم أخى الفاضل ليتك توضح لنا طبيعة العمل و ما هى المهارات المطلوبة

طالب دعاء

عضو مميز
الإعجابات
74
فى انتظر الردود على الموبيل و الاميلات

mohamed adel sobhy

عضو مميز
الإعجابات
61
يأخى لن يكلمك أحد الا عندما يعرف ما هو العمل وشروطة ومتطلباتة
مفيش حد بيحب يحرج نفسة
ياريت توضح كل شئ وبأذن الله هتلاقى رد مناسب ليك

طالب دعاء

عضو مميز
الإعجابات
74
يأخى لن يكلمك أحد الا عندما يعرف ما هو العمل وشروطة ومتطلباتة
مفيش حد بيحب يحرج نفسة
ياريت توضح كل شئ وبأذن الله هتلاقى رد مناسب ليك​

يا اخى على فكر فى ناس كتير كلمونى و انشاء الله ريحين يشوف الشغل بتاعهم قريب

egyzero

الوسـام الذهبي
الإعجابات
10
دعوة للمدير للتدخل واغلاق الموضوع و حذفة
خلوا بالكوا ( نصب X نصب )
الموضوع دة نصب و بيحصل هنا فى مصر و ارجو اغلاقة للضرر العائد منة على اعضاء المنتدى ...باختصار شركة بتخليك تشترى جهاز وهمى المفروض انة بيعالجلك الامراض بالف جنية وتجيب ناس تانية تشترية يدولك جهاز مجانا تبيعة لواحد تانى وهكذا
وشكرا

egyzero

الوسـام الذهبي
الإعجابات
10
انا فى الاول رديت على المشاركة بالشكر و مكنتش اعرف فحواها ولما اتصلت بالاخ صاحب الموضوع على الموبايل شرحلى الشغلانة دى و سألت عليها اصحابى طلعوا كلهم عارفينها و فية ناس اتنصب عليهم
خلوا بالكم تانى وربنا يبعدنا عنهم امين

طالب دعاء

عضو مميز
الإعجابات
74
يااارجل بجد و الله يعنى فى ناس اتنصب عليهم .....!؟ طيب و الله كويس على كد الناس ديه بتنصب على ناس و ناس لا اله لا الله يا اخى اتقى الله و قول لى اصحبك يتقو الله لو الشركه ديه نصبه يبقى ال 42 الف ميعرفوش حاجه و انت و اصحبك بس الى تعرف كل حاجه و اتنصب عليكم وكد ...؟! لا اله لا الله بقولك ال42 الف فيهم ضباط شرطه و اعضاء مجلس شعب و فنانين مشهورين و على فكر ليه سجل تجارى و بطاقه ضربية و واخد شهاد الايزو 9002 و واخد تصريح من وزرة الصناعة و غير و غير و على فكر الشركه ديه ليه 4 فروع فى مصر فى اسكندريه و فى حلون وفى المعادى وفى بنها و انشا الله فى منطقه تانى كتير و احب اقول لحضرتك و ياااريت توصل الكلام لى اصحبك و انى لسه شغل فى الشركه من اسبوعين و اقولك ان الغلاط انك تحكم على الشى من غير متشوفه حتى لو كان غيرك شافه واذكر الله يا خى

المهندس/حماده

عضو مميز
الإعجابات
100
طب ممكن تشرح نظام الشركه اظن سمعت عنها بتشتغل بنفس نظام شركة المكياج اورفلام نظام الشبكه بس اظن ان النظام ده حرام ويا ريت تسال الاول فى مدى حلية الموضوع ولسه بياخدوا 3 جنيه عند الانترفيو

طالب دعاء

عضو مميز
الإعجابات
74
'',
ورحمه الله و بركاته
انا اسف جد يا شباب على الموضوع الوجع دمغكم و معلش مش هقدر ارد على 100 واحد كل واحد بيقول حاجه شكل ..؟! انا حوله انى اعرض موضوع و لكن لى الاسف انتو الى فى دمغكم فى دمغكم
اسف كمان مرا و شكر على تحوركم فى الموضوع لكن كان فى نقطه اخير احب اقوله ان الموضوع الحمد الله حلال و فى افتاء من الازهر وفى اخو فى الشركه كتير و الحمد الله بيتهيلى لو الشركه ديه نصبه اظن كانت مكملتش واظن فى السنه ونص المضيه لو كان حد قال ان الشركه ديه نصبة مكنتش كمله صح ولا انا غلطان ؟؟؟؟؟
دليل كافى انك مش عرف حاجه عن الموضوع خلاص ازى الشركه هتديك جهاز ببلاش يارجل قول كلام يتعقل لا اله لا الله على فكر الشركه ليه 5 فروع على مستوى العالم و منه الفرعى الى مصر اللنك بتاع الشركه موجد ادخل و اتفرج على الناس الغلبه الى ميعرفوش حاجه خلاص عن الشركه الى انت لوحدك الى عرف انه نصبه :5998: وهم شغلين فيه من سنه ونص و نجاح نجاح كبييير و انت لسه بتقول من يومين انه نصبه بيتهيلى ان من المفروض انهم يكون اول ناس يتنصب عليه صح :wow: و براد يكون هم اول ناس تعرف ان الشركه نصبه صح ! لايمكن انك تشتغل فى مكان وانت متعرفش ايه الجديد فى المكان بستمرار ;)
ولو المكان دها فى نصب كان من المفرود انهم يستغلوك استغلل تام صح لكن هناك فى محاضر بتخد فى الجامعه الامريكية ب1600 جنية بتخده هناك ب3 جنيه فعل الناس ديه بتنصب عليك :wow:
احب اقولكم ان اوحش حاجه انك تكلام فى موضوع و انت مش عرف حاجه عنه :rolleyes:
وبكرر اسفى لى المر ال1000 على فتحى لى الموضوع لنقاش لى ناس سمعه كلام بس لكن مشفتش حد اتنصب عليه ولا شفت حد نجح فى الشركه و اهو كلامممممم وخلاص :confused2
انا عن نفسى مش محتاج حد يدخل الشركه منكم معى انا مش مستنى حد منكم يجى يقولى يلى انا دخل معك لالالالالا:nono: بس بحب اقولكم ان فى حاجه جديد فى البلد لازم تستغلوه ولكن لو فضله تسمع و تسمع هتعيش حياتك كله تسمع و انت زى ما انت ...............ولكن اى حد يحيب يعرف اكتر انا تليفونى و اميلى موجد بس يكون كلام بجد و يكون نفسى يحول يعمل حاجه :s_4:
انا كد الموضوع بنسب ليه اتقفل خلاص .
ورحمه الله و بركاته
اذكر الله .. و استغفر الله ... وقل الحمد الله على كل شى

http://WWW.XIANLEARE.COM

المهندس/حماده

عضو مميز
الإعجابات
100
يا اخى ليس احد يشك فيك ولكن نحن نتناقش وكلن يقول بفعل تجربته فى الحياه وان كان ما تقول صحيح ما فى مشكله ما تزعل منا

أعلى