الحالة
موضوع مغلق

mido45

الوسـام الماسـي
التسجيل
25/6/06
المشاركات
2,798
الإعجابات
464
العمر
26
الإقامة
Damasgate
#1
و رحمة الله و بركاته

اليوم يا أخوانى أنا محتاج برنامج ضرورى أنا لا أعرف برنامج معين و لاكن سأمتب لكم وصف البرنامج عايز برنامج يقوم بعمل ملفات ريجسترى مثل هذا



أنا عارف أنه من الممكن أن اعمل هذه الملفات بالنوت باد و لكن أنا أقصد برنامج يأخذ الكود الذى يكتب فى النوت باد من برنامج مسجل ( نفس البرنامج )

يعنى الشرح الوافى أنا عايز أعمل كراك بملف ريجسترى أستب البرنامج و أشغل الكراك بعد كده أخذ المعلومات من البرنامج و أحطها فى النوت باد و أعمل ملف ريجسترى


أنا كان ممكن أدور على الملف إلأى أنا عايزه بس المثل بيقول من إصطادلى سمكة يشبعنى يوم و من علمنى الصيد يشبعنى كل يوم

أكون شاكر لو رديتوا عليا بسرعة

و و رحمة الله و بركاته
 

New star

Administrator
طاقم الإدارة
التسجيل
17/3/03
المشاركات
26,994
الإعجابات
9,468
#2
أخي الحبيب افضل حل هو ان تستخلص ملف الرجستري من الرجستري من جهازك

لان البرنامج اللذي ستستخدمة قد لا ينفع معك 100 % قد ينجح بعمل اكسبورت للملف اذا كنت تعرف الطريقة من الرجستري وبرامج الرجستري كثيره

انصحك ان تتبع الطريقة اليدويه فهي أفضل بكل الظروف

الخطوات للوصول الى ملف الرجستري لبرنامج تجدها هنا
http://www.damasgate.com/vb/showpost.php?p=325148&postcount=73

ولو طرحت طلبك بقسم الاسطوانه لوجدت رد لحلك بشكل اسرع

و اعتقد بانهم سيفيدوك اكثر هناك بطريقة دمج الرجستري مع الملف ليتم تنصيبة بطريقة

صامته و ناجحة ويوجد عدة شروحات بهذا المجال

وفقك الله
 

mido45

الوسـام الماسـي
التسجيل
25/6/06
المشاركات
2,798
الإعجابات
464
العمر
26
الإقامة
Damasgate
#3
أظن أنك لم تفهم سؤالى مديرنا الكريم أنا الموضوع بتاعى مالهوش علاقة بالويندوز و لا التنصيب الصامت أنا عايز أعمل كراك لبرنامج معين على شكل ملف ريجسترى و حتى فى طريقة الأخ يوسف أعزه الله لم أجد البرنامج فى قائمة السوفت وير أرجو الإفادة
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى