الحالة
موضوع مغلق

I-HSSAN

عضوية الشرف
الإعجابات
1,339
بارك الله فيك اخي الكريم
على هذه النسخة وان شاء الله الأخوان رايحين يحكمو عليها

تقبل خالص التحية

elpop

عضو محترف
الإعجابات
279
اقتباس من: ابن القدس
بارك الله فيك على هذا العمل الرائع\\

الله يعطيك العافية

نطلب من المسؤولين في بوابة داماس العريقة ان تتولى رفع هذه النسخة على سيرفرها دعما لجهود اخونا العزيز ومساعدة لأعضاء المنتدى

مشكورين اخوانى على ردودكم اما بخصوص الموقع فوالله ان هو دة الموقع الوحيد من 90موقع هو اللى قبل الرفع وانشاء اللة بعد الانهاء من جميع الروابط سوف اسعى على ان ارفعها على موقع اخر وعلى اربع ملفات فقط وارجو من ادارة المنتدى تثبيت الموضوع على سيرفر البوابة لانة بجد موضوع يستاهل واشكركم واشكر كل من ساهم بكلمة واتمنى لكم التوفيق

AHMEDGODA

عضـو
الإعجابات
0
بارك الله فيك أخى الحبيب وخالص التهانى والتقدير على هذا الاصدار
وأكثر ما أسعدنى هو رؤية اخوانى فى تطور مستمر وتقدم
الى الامام دائما أخى الحبيب وفقك الله لكل ما فيه الخير وحفظك من كل سوء
وان شاء الله يكون هناك اصدارات جديده فى غاية الروعه

elpop

عضو محترف
الإعجابات
279
مشكورين اخوانى على ردودكم المشجعة واتمنى لكم التوفيق

mohamedzebak

عضوية الشرف
الإعجابات
1,083
ألف مبروك أخينا البوب علي النسخة بانتظار المزيد و في الطريق ان شاء الله نسخة Egyptian Gold
أخر مراحل التعديل علي النسخة حاليا و اهدائها لداماس بوابة التميز

elpop

عضو محترف
الإعجابات
279
مشكورين اخوانى على المرور مع تمنياتى لكم باالتوفيق

ndr selem

عضو مشارك
الإعجابات
14
مشكور اخى البوب على هذا العمل وانا فى انتظار باقلى الروابط وشكرا

elpop

عضو محترف
الإعجابات
279
انشاء الله انا رفعت الصور على سرفير المنتدىواكيد كلكم شيفنها بس انا عايز اعرفكم ان دى الصور العادية ودول قطرة من ايناء لان يوجد غيرها اجمل واحسن بكتير وهى دى المفجائة اللى انا مش عارف اجيب الصور من على الجهاز حتى اوريكم جمال الويندوز واناقتها اللى مفيش زيها انشاء الله ولو فية اى حد ممكن يعرفنى ازى القط صور للويندوز من على الجهاز اكون لة شاكر وهرفها لكم فى الحال ومشكورين على المرور اخوانى العظماء

almancy

عضو فعال
الإعجابات
0

مشكور أخوي والله يعطيك العافية ويجعله في ميزان حسناتك
لكن إن إمكن رابط غير الرابد شير (على فكرة الموجود 12 رابط)

elpop

عضو محترف
الإعجابات
279
انشاء الله جارى رفع الرابط رقم 13 وانشاء الله هحاول ارفع الويندوز على موقع غير رابد شير وهيكون عدد ملفات النسخة اربع ملفات كل ملف حوالى 96ميجا عدا الرابط الاخير وانشاء اللة جارى رفع الملف رقم 13مشكورين على المرور اخوكم البوب

ASDASD770

عضو مميز
الإعجابات
9
تسلم بارك الله فيك

lynx6000_2006

عضو مشارك
الإعجابات
0

الجزء الأول غير موجود بين الروابط المذكورة في الرابيدشير

adel oscar

عضو جديد
الإعجابات
0
شكرا يا شباب على المشاركات الجمدة دي
ومشكورين والله على كل هذه المجهودات وارجو الاخبار بكل ماهو جديد
والمراسلة عبر البريد الالكترونى
adeloscar2010@hotmail.com
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
فى طلب لو سمحتو دول 12 رابط من اصل 13 ناقص رقم واحد1 اجو المراسلة والتسبيت لكى يستفيد الجميع جزاكم الله خيرا

elpop

عضو محترف
الإعجابات
279
انشاء الله جارى رفع الرابط رقم 13 بعد استكمال رفعة واشكركم على ردودكم الجميلة

marko

عضـو
الإعجابات
1
مشكور اخى البوب على مجهودك معنا وننتظر منك الرابط الاخير حتى نستطيع من اكمال النسخة ونقوم بتجربتها وارجوك باالاسراع وشكرا ليك كمان مرة

elpop

عضو محترف
الإعجابات
279
اقتباس من: elpop
بسم اللة الرحمن الرحيم

اخوانى اليكم هذا العمل الرائع الذى قمت به بمساعدة بعض الزملاء المخلصين ومنهم احد اعضاء المنتدى وهو المهندس عبد العزيز اليكم هذا العمل وبعد تجربتة لمدة45يوم على ثلاث اجهزة مختلفة حتى نتاكد من كفاتة قبل رفعة اليكم لتلاشى اى اخطاء وهذا ما حدث باالفعل اليكم هذة النسخة الجميلة

elpop xp sp3 v4.0.0

حجم الويندوز441ميجا فقط

والتى قمت بعملها حتى تصبح عالية الكفاءه لقد قمت بتقليل حجم الويندوز دون المساس باى من اصول النسخة مما جعل الويندوز زى الصاروخ وتم تشغيلها على جهاز CPUقوتة333واكيد كلكم عرفين ان الجهاز دة ممكن مايقبلش الاكس بى اصلا ولكنه تم تركيبها علية واشتغل بكفاءه عالية وقد قمت باضافة اجمل واحسن الثيميات الموجودة والغير موجودة لانى قمت بصنع ثيمز خاص بى واضفتة الى الويندوز مما جعلها مختلفة تماما عن اى ويندوز سبقتهاواجمالى الثيميات48 ثيمز منها الفيستا والكرستال وغيرهاوقمت بدمج بعض البرامج الضرورية اليها لتتنصب مع الويندوز اثناء النزول دون ان تحس بها وهى
1-الياهو
2-الماسنجر
3-وين رير
4-زايب7
5-الكهول120%
6-انترنت دون لود منجر

باالاضافة الى بعضFONTSالضرورية والمهمة واضافة 2برنامج تويك لتسريع الويندوز واضافة اجمل الخلفيات الاسلاميةوالمناظر الطبيعية وايضا شاشات التوقف والمهم والضرورى هو دمج التحديثات مع الويندز وتنصب معها بطريقة تلقائية وهم اكثر من 90تحديث وايضا الويندوز قابلة للتحديث من قبل ميكروسوفت دون اى مشاكل لان السريل اصلى100%
كما تم تغير شاشة الاقلاع القديمة المملة باخرى جميلة وتم التعديل على ان كل ثيمز تشغلة يغيرلك جميع الملفات والديسك توب ومى كومبيوتر والبرطيشانات حتى تتماشى مع الثيمزوهنا بعض الصورواذا لم تفتح الصورة اضغط على الرابط اللى اسفله

انا اسف انا مقدرتش ارفعها غير على الرابيد شير وانا قمت بتحميل 4ملفات حتى الان وانا هضع لكم روابط الملفات انا قمت بتقسيم النسخة الى 13 ملف حتى استطيع رفها حجم كل ملف 28 مجا عدا الاخير13ميجا النسخة بعد الفك هتديلك ملف ايزو جاهز للحرق على سيدى وانا انصح بااستخدام برنامج الكهول للحرق والاسطوانة بوتابول يعنى الية التنصيب دون التدخل منك
ملحوظة هامة : عند التنصيب وبعد عمل الفورمات وعند مرحلة عمل الكوبى للفايلات الطبيعى بعدها الجهاز بيعمل ريستارت وبعدين بعدالفتح تانى بيدخل على شاشة الاقلاع الملحوظة هى اثناء عمل الريستارت اخرج الاسطوانة ثم دخلها مرة ثانية عند ظهور شاشة الاقلاع لاستكمال التنصيب
انا هرفع الروابط اللى اتحملت وكل مارابط ينزل هضيفة انا بدات باالروابط من الاسفل
للتحميل

واى مشكلة او استفسار انا موجود فى خدمتكم
مع تمنياتى لكم باالتوفيق

اخوكم:ELPOP
'',

تم بحمد الله الانتهاء من جميع الروابط ارجو التحميل والتجربة وانشاء الله هتدعولى بعد التجربه وانا

موجود دايما وبااستمرار اى استفسار انا فى الخدمة

يسعد صباحك

عضوية الشرف
الإعجابات
4,016
اقتباس من: I-HSSAN
بارك الله فيك اخي الكريم
على هذه النسخة وان شاء الله الأخوان رايحين يحكمو عليها

تقبل خالص التحية

.​

elpop

عضو محترف
الإعجابات
279
مشكور اخى العزيز يسعد صباحك على مرورك على موضوعى وارجو ان اكون عند حسن الظن بى اخوك البوب

ndr selem

عضو مشارك
الإعجابات
14
مشكور اخى البوب على مجهودك معنا ولكن نرجو منك وضع الرابط فى الموضوع الاساسى لان كل اللى بيدخل بيلاقى الرابط مش موجود بيطلع تانى واشكرك وجارى التحميل

elpop

عضو محترف
الإعجابات
279
لقد قمت بوضع الرابط الاخير فى الموضوع الاصلى عن طريق اخونا العزيز نيو ستار وهو الذى اضافة واشكرة من كل قلبى وارجو منكم التنزير لان رايكم يهمنى وانا منتظر

الحالة
موضوع مغلق

أعلى