الحالة
موضوع مغلق

دريم

عضو مشارك
'',
و الصلاة و السلام على سيدنا محمد النبى الهادى الامين

احبتى فى الله اعضاء و رواد منتديات داماس تحية عطرة طيبة و بعد

انا بصراحة مش عارف اعمل اية و لا ابدا ازاى لان الموضوع نفسة غريب جدا جدا و لا يحتمل الهزار
انا العضو مون فيس .....المهندس احمد عبدالنبى ابراهيم

و لا اعلم من اين جاء خبر وفاتى هذا و لكن ماعلمته ان شخص ما كان المفروض انه صديق ليا و نعرف كل حاجة عن بعض لكن للاسف اتصرف تصرف وقح اثناء غيابى و انشغالى بالدراسة و سفرى و استغل الوقت الذى طرحت فيه اصدار الويندوز الجديد شبابنا 2007 و اعلن خبر و فاتى و هذا الخبر ليس له اى علاقة بالحقيقة و لا اعلم كيف تجرأ على هذا و انا عرفت الخبر بالصدفة البحتة فانا قمت بفصل النت من منزلى بسبب ظروف الدراسة و السفر و بالصدقة اتصل بى احد الاصدقاء و يدعى محمد للاطمئنان على و سألنى هل انا بخير قلت الحمد لله لكن ما سبب هذا السؤال ......فاخبرنى و ايضا اتصل بى العضو hamadacompaq على موبايلى الخاص و اخبرنى بمثل ما اخبرنى به محمد و بصراحة كانت اكبر مفاجاة قابلتها

و انا قبل م اكتب الموضوع ة ارسلت رسالة الى نيوستار و لم استلم الرد بعض و بصراحة انا فعلا كنت اتمنى الموت لو كنت اعرف ان كل الناس دى هتترحم عليا كدة

اقسم بالله العلى العظيم انى انا المهندس احمد و حاولت الدخول باسم مون فيس و لم افلح ارجو من ادارة الموقع سرعة اتخاذ الازم و ارجاع الحق لمالكه

و شخصيا اعتذر لكل الاعضاء عما حدث و لكن و الله العظيم ما حدث كان دون علم منى و لم اصب باى سوء و الحمد لله رب العالمين

و رمضان كريم اعادة الله عليكم و علينا بالخير و اليمن و البركات

و السلام مسك الختام

دعوة خاصة للعضو الحصان العربى و اخى الغالى فيصل الا يرحل عن المنتدى و ان شاء الله ينبس معانا و نبدا طريق جديد و نزرع حقول المعرفة بما تعلمنا و علمنا و يجنى ثمارها كل من يحب التقدم و الرقى و الارتقاء بمستوى المستخدم العربى

منتظر راى الادارة و انا مستعد لاى اختبار للتاكد من هويتى مهما كان

المهندس احمد
دريم

محمد حمدان

عضو مميز
مش عارف احكي ايه ولا ايه الاخبار بالكوم والله يا احمد اديلي رقم صديقك ده وايميله عاوز اديلوا كلام وبهادل

المهم الحمد لله على سلامتك ونشكر بنا انك بخير و افتح المسنجر دلوقتي بسرعــــــــــــــــــــــــــــة
ونرجو منك رد على استفساراتنا الي بالرابط ده
http://www.damasgate.com/vb/showthread.php?t=66767

king 2007

عضو مميز
الحمد لله

الحمد لله

الحمد لله

اهلا بيك يا اخى
فقد احزنت البوابة كل هذه الايام

الحمد لله

دريم

عضو مشارك
الله يكرم اصلك يا اخى محمد و انت يا كنج 2007 و هذا من طيب اصلكم و الله

و ان شاء الله نبدا مشوار يستفيد منه كل الاعضاء

المهندس احمد

أحمد شلبي

عضو ذهبي
لا أدري ما أقول

صرت في حيرة من أمري

لكن بالتأكيد معرفة غير مون فيس بكلمة سر حسابه في المنتدى كان خطأ

دريم

عضو مشارك
يا اخ احمد شلبى انا قلت لك انى كنت فاكر الزفت دة صديق ليا و احنا مش بتفرق معانا لما ياخد باس ورد و لا اى حاجة تانية انا و اصدقاءى المفروض ان بيننا مودة و اخلاص و لا نعلم معنى خيانة اى احد منا و لكن هناك من شاب صداقتنا و فعل ما فعل

أحمد شلبي

عضو ذهبي
اللهم اهدنا لما فيه الخير

وأخرجنا من هذه الضائقة

وأصلح حالنا يا رب العالمين

eng_ibr

عضو محترف

أهلاً وسهلا ً بك أخي المهندس أحمد

مهما كبر الشخص يبقى يتعلم في هذه الدنيا.. من الصديق الوفي ومن الصديق .....

أهلاً بك ونورت المنتدى

الماستر

عضو ماسـي
:eye:

عوداً حميداً اخي الكريم

New star

Administrator
طاقم الإدارة
تم إغلاق الموضوع بتاريخ

30 \ 9 \ 2006

الحالة
موضوع مغلق